Johan is niet mijn held maar ik kan altijd erg om hem lachen. Echter mag dit van mij zijn laatste uitzending zijn geweest. Hij maakte haar al eerder belachelijk. Gewoon schandalig dat dit geen rel veroorzaakt en een stomme kaars wel.

 
Het hele programma is gebouwd op mensen belachelijk maken en ik vind dat stiekem heel grappig.
Zo lang het maar een ander aan gaat is het vaak wel leuk. Wanneer de grapjes hier op de man worden gespeeld qua geloof of qua geaardheid bijvoorbeeld is het allemaal ineens niet meer leuk. Pesters op school kijken ook dit programma en denken ook dat het leuk is mensen belachelijk te maken. Nodig dan dat meisje/vrouw uit en doe dan stoer.
 
Zo lang het maar een ander aan gaat is het vaak wel leuk. Wanneer de grapjes hier op de man worden gespeeld qua geloof of qua geaardheid bijvoorbeeld is het allemaal ineens niet meer leuk. Pesters op school kijken ook dit programma en denken ook dat het leuk is mensen belachelijk te maken. Nodig dan dat meisje/vrouw uit en doe dan stoer.
Het werd plat. Dat wordt het altijd. Dat kun je smakeloos vinden. Verder hadden ze vooral wat te mekkeren over het feit dat de turnwereld geen fijne wereld is. Kun je ook wat van vinden. Ik vermoed dat het meisje zelf het niet eens meekrijgt. En zo wel, ene oor in, andere weer uit.
 
Bedreigingen omtrent politici, journalisten en tijdens de pandemie ook virologen zijn een op een te wijten aan complotdenkers en de personen die dat voeden. Los van een forum lid hier dat dit hier in het klein doet is dit in breder perspectief een maatschappelijk probleem..
Een mens gaat zich afvragen of iemand die zo vaak het woord complotdenker loslaat op mensen met een andere mening dan hijzelf, wellicht eens een spiegel voorgehouden moet krijgen.
Om te kunnen zien dat er wel heel veel complotdenken in hemzelf schijnt te zitten.

En dat forumlid waar hier zo insinuerend naar wordt verwezen; is dat soms degene die door jou tijdens de corona crisis voor wappie werd uitgescholden en voor potentiéle moordenaar werd uitgemaakt omdat hij niet vooraan in de rij ging staan toen Hugo de Jonge iedereen pushte om te gaan "dansen met Jansen"?

Zou leuk zijn als die onzin eens ophield.
Bij voorbaat dank.
 
Smaken verschillen.
portrait-of-a-man-with-an-exploding-mind.jpg
 
Ik kan je verschillende cabaretiers of komieken noemen die goed geld verdienen, maar bij wie ik een hele show kan zien zonder ook maar 1 keer zelfs een heel klein beetje te glimlachen, terwijl ik genoeg mensen ken die het heel erg kunnen waarderen. Apart iets, humor.
Daniël Arends. Heel Nederland lacht om hem maar ik heb nog geen 1 zin van hem leuk gevonden.
 
Ik kan je verschillende cabaretiers of komieken noemen die goed geld verdienen, maar bij wie ik een hele show kan zien zonder ook maar 1 keer zelfs een heel klein beetje te glimlachen, terwijl ik genoeg mensen ken die het heel erg kunnen waarderen. Apart iets, humor.
Klopt. Claudia de Brij bijvoorbeeld.. ik vind er niets aan maar de vrouw vind dr enorm leuk..
 
Terug
Bovenaan Onderaan