Hij heeft afstand genomen van zijn uitlatingen en is niet veroordeeld door de rechter. Lijkt mij alleszins plausibel als ook hier een streep onder komt.

De OM willekeur met wie ze wel en niet aanpakken trekt alle strepen eerder kapot, waardoor er totaal geen eind aan komt aan de discussie :)
Als het een blanke was geweest dan zat die nu al in voorarrest meteen :FP:
 
De OM willekeur met wie ze wel en niet aanpakken trekt alle strepen eerder kapot, waardoor er totaal geen eind aan komt aan de discussie :)
Als het een blanke was geweest dan zat die nu al in voorarrest meteen :FP:
Er komt geen eind aan de discussie omdat jij erover door zanikt. Ik heb er geen probleem mee als mensen aangesproken worden op hun gedrag. Zoals je ook op reacties kon wachten na het Dam-optreden van Akwasi. Maar nu is het klaar. Er is niemand dood. Alle pieten leven nog. En hij heeft afstand genomen van zijn uitspraken. Streep eronder.
 
Die gast komt met alles weg, al had die wel een zwartepiet KO geslagen zou men zeggen was emotie, niks aan de hand.
VI is het enige podium wat dit soort droeftoeters nog kan en durft aan te pakken, door schijt aan ze te hebben. Hopelijk gaan ze door waar ze gestopt waren
 
Die gast komt met alles weg, al had die wel een zwartepiet KO geslagen zou men zeggen was emotie, niks aan de hand.
VI is het enige podium wat dit soort droeftoeters nog kan en durft aan te pakken, door schijt aan ze te hebben. Hopelijk gaan ze door waar ze gestopt waren
Dus Derksen mag alles zeggen maar Akwasi niet. Logisch...
 
Dus Derksen mag alles zeggen maar Akwasi niet. Logisch...

Aquarium mag huilen en roepen wat die wilt, maar hij moet niet zelf janken dat wanneer andere hem aanpakken. Dan is alles wel discriminatie en haat, maar als hij zelf haat mag dat wel :FP: Derksen is de enige die ballen heeft om deze zielige figuren op hun plek te zetten
 
Ja man.. Want gevangenissen zitten allemaal vol met blanken. Elke misdadiger met een kleurtje is gewoon zonder straf bezig met de volgende misdaad. Man man, jij bent echt de weg kwijt.

Goed lezen *
70% is gekleurd in gevangenis, waarvan 99% het gooit op discriminatie dat ze er zitten omdat ze kleur hebben. Het zijn een paar figuren die met alles weg komen, die alles verzieken voor hun eigen kleur en de kloof tussen alle kleuren :)
 
De OM willekeur met wie ze wel en niet aanpakken trekt alle strepen eerder kapot, waardoor er totaal geen eind aan komt aan de discussie :)
Als het een blanke was geweest dan zat die nu al in voorarrest meteen :FP:
Goed lezen *
70% is gekleurd in gevangenis, waarvan 99% het gooit op discriminatie dat ze er zitten omdat ze kleur hebben. Het zijn een paar figuren die met alles weg komen, die alles verzieken voor hun eigen kleur en de kloof tussen alle kleuren :)

Dus die 70% gekleurden die jij noemt is zelfs te weinig. Vreemd dat dat zo'n groot getal is bij jou maar tegelijkertijd komen ze er vaker mee weg dan de blanke medemens. Volgens mij heb jij zo'n vervormd beeld van de samenleving dat jij denkt dat meer dan 90% van de gekleurden de gevangenis in hoort als de OM nou eens een keer eerlijk was..

Oke..Noem maar eens een paar in de groep blanken die al in voorarrest zouden zitten. En graag ook een aantal niet-blanken die wegkomen met alles. Ik ben benieuwd.
 
Oke..Noem maar eens een paar in de groep blanken die al in voorarrest zouden zitten. En graag ook een aantal niet-blanken die wegkomen met alles. Ik ben benieuwd.

Geen zorgen, ik leef in de goede tijd waar ik alles wel durf te zeggen :)
Blank of zwart, tuig is er genoeg, alleen de blanke hangen weer niet de zielepiet uit met de racismekaart steeds, maar hun lopen ook genoeg tegen de lamp aan. Nu het een trend is om donker & zielig te zijn heb je vrijwel vrij spel met veel dingen, online en offline. Daar word optimaal gebruik van gemaakt en dat stoort mij het meest.

Maar goed genoeg over die zielige figuren, 10 min tot Johan (L)
 
Sterkste begin in de TV geschiedenis ever :ROFL: De cancelcultuur losertjes + Genee die in minuut 1 al afgebrand werden en op hun plek gezet, met respect en feiten :fb: En ook leuk om te zien hoe Genee af en toe totaal genegeerd word, ik wens de beste man alle sterkte toe.
 
Hij heeft afstand genomen van zijn uitlatingen en is niet veroordeeld door de rechter. Lijkt mij alleszins plausibel als ook hier een streep onder komt.
:ROFL: :ROFL: , Wilders achtervolgen ze 6 jaar voor 1 uitspraak, meer dan 1,2 miljoen door het OM aan gespendeerd en die lul met zijn aquarium zegt sorry en het is oké?! Wat een aanfluiting. Die doet gewoon een Grapperhausje en komt er mee weg. Het is gewoon een grove schande en is te danken aan alle laffe schijterige politici die bang zijn dat de racismekaart weer gespeeld wordt. In wat voor land leven we in godsnaam.
 
:ROFL: :ROFL: , Wilders achtervolgen ze 6 jaar voor 1 uitspraak, meer dan 1,2 miljoen door het OM aan gespendeerd en die lul met zijn aquarium zegt sorry en het is oké?! Wat een aanfluiting. Die doet gewoon een Grapperhausje en komt er mee weg. Het is gewoon een grove schande en is te danken aan alle laffe schijterige politici die bang zijn dat de racismekaart weer gespeeld wordt. In wat voor land leven we in godsnaam.

:unsure: Nederigland? :confused: En GOD bestaat volgens mij niet. :rolleyes: ;)
 
Sterkste begin in de TV geschiedenis ever :ROFL: De cancelcultuur losertjes + Genee die in minuut 1 al afgebrand werden en op hun plek gezet, met respect en feiten :fb: En ook leuk om te zien hoe Genee af en toe totaal genegeerd word, ik wens de beste man alle sterkte toe.

Begint.die Derksen nou alweer?.Wat een dramaqueen is het toch ook. Oud wijf is het.
.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dus die 70% gekleurden die jij noemt is zelfs te weinig. Vreemd dat dat zo'n groot getal is bij jou maar tegelijkertijd komen ze er vaker mee weg dan de blanke medemens. Volgens mij heb jij zo'n vervormd beeld van de samenleving dat jij denkt dat meer dan 90% van de gekleurden de gevangenis in hoort als de OM nou eens een keer eerlijk was..

Oke..Noem maar eens een paar in de groep blanken die al in voorarrest zouden zitten. En graag ook een aantal niet-blanken die wegkomen met alles. Ik ben benieuwd.

Is het jou soms ontgaan dat Q de uitvinder van het percentage is? Voor de leek zijn de statistieken die hij uit de mouw schudt vaak onnavolgbaar, maar een onafhankelijk panel erkent de genialiteit in deze lukrake statistieken en overweegt zowaar een nominatie voor de Nobelprijs in de wiskunde, die N.B. nog niet eerder werd uitgedeeld.

Voor de liefhebber de abstract van zijn gepubliceerde paper, waarin hij zijn baanbrekende axioma’s presenteert:

1. Het Q-percentage is een rationaal getal en een deelverzameling van de getalverzameling R, bestaande uit reële getallen;
2. Indien het Q-percentage verhoogd moet worden om een geflatteerde statistiek te produceren, zijn alle additieve operaties uit R toegestaan;
3. Idem indien alpha = 1-Q zo laag mogelijk gepresenteerd moet worden.


Ik hoor de oplettende student der Q-wetenschappen al denken: maar axioma’s die afgeleid kunnen worden uit andere axioma’s zijn toch stellingen en kunnen toch niet kwalificeren als wiskundig postulaat? Wel, het Q-percentage overstijgt alle wetten. Schijt aan alles, of we ons nu bewegen binnen het speelveld van onweerlegbare wiskundige kaders of niet; geheel in de stijl van zijn inspirator J. Derksen.
 
Waar we van mening verschillen, is dat het niet doodnormaal is om een discussie al met een leugen te beginnen. Ieder vent die jij doodnormaal vindt als 'ie dat doet is gewoon een onbeschofte, onopgevoede f*cing hufter. Het zijn dat soort eikels die heel twitter op z'n kop zetten met hun egocentrische, opruiende gelieg.


PS: toch nog even gereageerd.
Twitter. Daar blijf ik nooit langer dan 5 minuten en dan vermijd ik vooral de trends. Ik kijk dan alleen F1- & PSV-nieuws.
Twitter is een zuur en vals stukje internet.
 
:ROFL: :ROFL: , Wilders achtervolgen ze 6 jaar voor 1 uitspraak, meer dan 1,2 miljoen door het OM aan gespendeerd en die lul met zijn aquarium zegt sorry en het is oké?! Wat een aanfluiting. Die doet gewoon een Grapperhausje en komt er mee weg. Het is gewoon een grove schande en is te danken aan alle laffe schijterige politici die bang zijn dat de racismekaart weer gespeeld wordt. In wat voor land leven we in godsnaam.
Wilders nam geen afstand van zijn uitspraken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan