Dan is hij wel ver gegaan in zijn denkmantel door het boek waarom ik zo van Sparta hou te schrijven.
Nee klopt hij is ook echt een Spartaan maar Tom Egbert is ook echt een Heraclid en AFC is echt Jack zijn club. Alleen zijn ze daarnaast ook voor respectievelijk Feyenoord en Ajax als het er op aankomt.
 
Nee klopt hij is ook echt een Spartaan maar Tom Egbert is ook echt een Heraclid en AFC is echt Jack zijn club. Alleen zijn ze daarnaast ook voor respectievelijk Feyenoord en Ajax als het er op aankomt.
Ah, ok, je bedoeld dat ze naast hun club n voorkeur hebben binnen de top 2 en Feyenoord.
 
Nee klopt hij is ook echt een Spartaan maar Tom Egbert is ook echt een Heraclid en AFC is echt Jack zijn club. Alleen zijn ze daarnaast ook voor respectievelijk Feyenoord en Ajax als het er op aankomt.
Tom Egbers is naar mijn weten toch allang PSV fan.
 
Dan heb ik me zolang hij voetbaljournalist is al die tijd verschrikkelijk vergist, hij was ook altijd zo enthousiast over PSV, maargoed, dan was dat blijkbaar gespeeld van hem..:rolleyes:
Kijk, het is wel zo dat Tom van sierlijke voetballers houdt. Zo vond hij bijv Nilis geweldig en zo is hij ook een fan van Ziyech maar ook Pereiro. Dat moet ik hem wel nageven.
 
Kijk, het is wel zo dat Tom van sierlijke voetballers houdt. Zo vond hij bijv Nilis geweldig en zo is hij ook een fan van Ziyech maar ook Pereiro. Dat moet ik hem wel nageven.
Maar daar is toch ook niets mis mee? Ik vind dat soort voetballers ook net iets mooier dan een Brenet. Brenet heeft ook leuke dingen laten zien, maar niet zo mooi als Pereiro, Lozano of bijvoorbeeld een Nilis. Ik kan mij daar wel in vinden.
 
Maar daar is toch ook niets mis mee? Ik vind dat soort voetballers ook net iets mooier dan een Brenet. Brenet heeft ook leuke dingen laten zien, maar niet zo mooi als Pereiro, Lozano of bijvoorbeeld een Nilis. Ik kan mij daar wel in vinden.
Nee niets mis mee idd en ik ben zelf ook iemand die liever naar een Nilis of Romario keek dan naar de eenheidsworsten als met alle respect Vogel. Alleen is Tom wel heel snel lyrisch over een Ajax speler waardoor ik hem dus ondanks zijn Heracles liefde, toch een Ajacied vind.
 
Nee niets mis mee idd en ik ben zelf ook iemand die liever naar een Nilis of Romario keek dan naar de eenheidsworsten als met alle respect Vogel. Alleen is Tom wel heel snel lyrisch over een Ajax speler waardoor ik hem dus ondanks zijn Heracles liefde, toch een Ajacied vind.
En daar heeft Tom het volste recht op. Helaas heeft Tom weinig kunnen juichen de laatste jaren.
 
Is er eigenlijk een praatprogramma waarbij ze ook de Europese wedstrijden bespreken? Het komt bijna nooit terug in de standaard programma's als Studio voetbal of natafelen/tafel van kees.

Misschien bij rondo, ?
 
Is er eigenlijk een praatprogramma waarbij ze ook de Europese wedstrijden bespreken? Het komt bijna nooit terug in de standaard programma's als Studio voetbal of natafelen/tafel van kees.

Misschien bij rondo, ?
Je bedoelt over de gehele breedte, niet alleen NL wedstrijden? Dan gebeurd dat volgens mij nergens op de NL televisie.
 
Nee ik bedoel echt de Europese wedstrijden van Nederlandse clubs, er wordt altijd maar heel vluchtig overheen geluld heb ik het idee
Komt door t ontbreken van beelden, rechten liggen ten tijde van het hoofdtoernooi liggen bij RTL7. Vermoed dat er voorgaande jaren in Voetbal Inside wel over gesproken werd. Echter RTL7 heeft geen praat-programma meer, alleen de rechten. Misschien dat ze korte beelden nu goedkoper doorgeven aan anderen (NOS / Ziggo / Veronica) voor de programma's.
Van afgelopen week vermoed ik dat t wel terug komt bij de tafel van Kees omdat de rechten ditmaal bij Fox lagen (alhoewel dit wettelijk verboden is..)
 
Terug
Bovenaan Onderaan