Wat dat betreft is Vitesse wel een van de leukere ploegen. Zit altijd wel gehuurd talent van topclubs bij wat daar wordt gestald. Ieder seizoen weer een nieuwe verrassing. Jammer voor Bosz maar prima voor PSV, als hij straks weer van voor af aan zal moeten beginnen.

En juist bij Bosz heb ik het idee dat ie langer met een selectie moet kunnen werken om te kunnen presteren
 
En juist bij Bosz heb ik het idee dat ie langer met een selectie moet kunnen werken om te kunnen presteren

Ja dat is juist het sneue. Zoiets als dit zou meer ets zijn voor McLaren of Martin Jol ofzo. Koeman zou het ook kunnen, maar die wil ik geen prestatietrainer meer noemen tegenwoordig.
 
Die gaan Europees niet veel punten voor Nederland halen.
AZ heeft de meeste punten gehaald de laatste jaren. Normaal gesproken moeten we de hoop ook nooit vestigen op Vitesse of Feyenoord of Twente (in hun beste jaren). Die laten het Europees altijd afweten. Waarom AZ wel al jaren bijna structureel goed presteert in Europa is voor mij ook de vraag.
 
AZ heeft de meeste punten gehaald de laatste jaren. Normaal gesproken moeten we de hoop ook nooit vestigen op Vitesse of Feyenoord of Twente (in hun beste jaren). Die laten het Europees altijd afweten. Waarom AZ wel al jaren bijna structureel goed presteert in Europa is voor mij ook de vraag.

Misschien omdat zij -in tegenstelling tot Ajax, PSV en Twente- wel kunnen genieten van de Europa League. Zij sparen hun spelers niet omdat er later in de week nog een belangrijke Eredivisiewedstrijd op het programma staat, zij voelen zich niet te groot voor het toernooi. Dat speelt denk ik best een rol.
 
AZ heeft de meeste punten gehaald de laatste jaren. Normaal gesproken moeten we de hoop ook nooit vestigen op Vitesse of Feyenoord of Twente (in hun beste jaren). Die laten het Europees altijd afweten. Waarom AZ wel al jaren bijna structureel goed presteert in Europa is voor mij ook de vraag.
Komt vast door die klappertjes van de fans ;)
Spelers zijn 'tevreden' met het podium van de EL, willen iedere wedstrijd schitteren, zeker in Europa, om zo een eventuele leuke transfer binnen te slepen?
 
Misschien omdat zij -in tegenstelling tot Ajax, PSV en Twente- wel kunnen genieten van de Europa League. Zij sparen hun spelers niet omdat er later in de week nog een belangrijke Eredivisiewedstrijd op het programma staat, zij voelen zich niet te groot voor het toernooi. Dat speelt denk ik best een rol.

Komt vast door die klappertjes van de fans ;)
Spelers zijn 'tevreden' met het podium van de EL, willen iedere wedstrijd schitteren, zeker in Europa, om zo een eventuele leuke transfer binnen te slepen?
Dat zou inderdaad een goede reden kunnen zijn. Maar wil een speler van Feyenoord dat niet? Ik bedoel, kamplioen worden zij toch nooit....
 
Dat zou inderdaad een goede reden kunnen zijn. Maar wil een speler van Feyenoord dat niet? Ik bedoel, kamplioen worden zij toch nooit....
Maar die kunnen niet beter, of de coach straalt angst uit als een konijntje dat in de koplampen van de aanstormende auto kijkt.
 
Gaat het weer rommelig worden dit jaar? Ze zijn Propper, Vejinovic kwijt en wat Chelsea huurlingen. Er zijn nieuwe huurlingen, toch denk ik dat ze niet hoger gaan eindigen dan plek 5.
 
Gaat het weer rommelig worden dit jaar? Ze zijn Propper, Vejinovic kwijt en wat Chelsea huurlingen. Er zijn nieuwe huurlingen, toch denk ik dat ze niet hoger gaan eindigen dan plek 5.

Tsja...Bosz weet het over het algemeen wonderwel toch aan de praat te krijgen daar in Arnhem. Maar het is elk jaar weer een loterij, met al die huurlingen.
 
Gaat het weer rommelig worden dit jaar? Ze zijn Propper, Vejinovic kwijt en wat Chelsea huurlingen. Er zijn nieuwe huurlingen, toch denk ik dat ze niet hoger gaan eindigen dan plek 5.

Mensen die wedstrijden hebben gezien zeggen wel dat deze huurlingen ook echt talenten zijn, tegen Southampton was ook geflatteerd. Ik denk dat Vitesse het dit jaar goed gaat doen. Misschien zelfs een voordeel dat ze niet Europees gaan spelen want de reserves zullen niet heel sterk zijn.
 
Mensen die wedstrijden hebben gezien zeggen wel dat deze huurlingen ook echt talenten zijn, tegen Southampton was ook geflatteerd. Ik denk dat Vitesse het dit jaar goed gaat doen. Misschien zelfs een voordeel dat ze niet Europees gaan spelen want de reserves zullen niet heel sterk zijn.
Tj dat is iedere keer zo, ik zie ze nog niet meedoen om een titel.
De voorgangers waren ook vaak echte talenten.
 
Tj dat is iedere keer zo, ik zie ze nog niet meedoen om een titel.
De voorgangers waren ook vaak echte talenten.

Klopt ook, maar omdat Bosz dit jaar de selectie vrij vroeg bij elkaar had, denk ik dat ze het beter gaan doen. Ik denk ook dat ze het beter gaan doen dan Feyenoord en misschien zelfs lang bij blijven om plaats 1 en 2.
 
Er staat op nu.nl ook dat ze waarschijnlijk ook nog Solanke gaan huren. Werd vorig jaar benoemd tot beste Engels jeugdspeler. Hij was topscorer in de CL voor kinderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan