Vitesse - PSV | Zondag 25 oktober | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
O, Ik versta het wel goed. En hij heeft gelijk.
Bas Nijhuis staat er 5 meter vanaf en fluit voor een Penalty. Je ziet het voor je neus gebeuren en beslist om een Penalty te fluiten. Ben dan een man en blijf bij je beslissing.
Ja het verhaaltje dat hij aan de VAR ging vragen of hij even kon gaan kijken of 'ie wel gelijk had vond ik op z'n zachtst gezegd vreemd
 
Ik ga stoppen met me druk maken over betaald voetbal. Het is zo'n willekeur en oneerlijkheid bij elkaar dat
het het niet waard is. Wat een belachelijke kutsport is het voetbal geworden en dan gaan ze hier ook nog uitzonderingen voor maken in een Corona tijd. Laat de boel maar failliet gaan. Het is te ver uit de klauwen gelopen.
Qua geld dat buitensporig is en qua regels en het vooral niet handhaven ervan en de volstrekte willekeur.
Voetbal was ooit de belangrijkste bijzaak in het leven en het is verworden dat de belachelijkste bijzaak in het leven.

Ze doen maar. Het interesseert me vanaf vandaag geen reet meer. :speechless: :sleep:

Tot donderdag hè! :bye:

:grin: ;) :maniac:
 
Fucking pissig nog over de nederlaag en helemaal op het duo Nijhuis - Makkelie. Ook echt typisch dat wij net die Makkelie hebben achter de computertje's inplaats van een talentvolle iemand die niet zo bekend is en nog niet echt durft om in te grijpen. Maar oke, we moeten het niet alleen over die penalty hebben. Veldspel was verder weer enorm slecht en je mist ook paar belangrijke spelers zoals Dumfries, Gakpo en Gotze.

Niks maar aan te doen. Verder kijken naar de toekomst. Hopelijk komen de belangrijke spelers snel terug en tieft dat corona ook ff snel op.

29-10 Omonia uit
01-11 ADO thuis
5-11 PAOK uit
8-11 Willem II thuis

Ik wil hier 4 overwinngen zien.
 
Ff gemist. Wat was zijn uitleg? Want door Schmidt werd hij in de persconferentie even volledig afgesausd. En terecht. Schmidt was nog steeds helemaal over de zeik.
Schmidt noemt het 2 keer pech. Dat baart mij ernstige zorgen. Dan heb je of poep in je ogen of snap je er niet veel van. Gelukkig volgende week tegen ADO, dat moet toch lukken
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tja, je hebt de wedstrijd toch gezien? 65% balbezit, maar met 62% zielloos achterin rondgetikt, blind naar voren geschopt en zich kansloos in 2 of 3 Vitessespelers vastdribbelen.
Klopt, in dit geval zeggen de statistieken niets. Slechte inspiratieloze pot.

Ook Ihattaren die veel te ver naar achteren staat, waardoor hij niet tot zijn recht komt.

Wat nog het erge is, dat Rosario gewoon duidelijk gemist wordt. Er heerst een soort taboe op deze man, maar hij speelt veel naar voren en staat verdedigend zijn mannetje.

Ben blij als de Corona ronde Psv voorbij is. Dan kan er tenminste weer gebouwd worden aan het elftal. Lijkt verdorie wel een voorbereidingspot zo.
 
Ik begrijp niet dat er hier mensen zijn die zeggen dat gewoon geen pingel was of dat we hem niet verdiend hebben etc.
Daar gaat het niet om. Wedstrijden en kampioenschappen worden meer dan eens beslist op details.
Je kan een draak van een wedstrijd spelen en dan toch winnen of kampioen worden.
Vandaag had dit PSV niet direct recht op iets, hooguit een gelijkspelletje. Maar wat heeft dat met die pingel te maken?

En wanneer we naar dat moment kijken, zien we dat Hendrix naar achter loopt, dan wil koppen, en dan in zn rug wordt gelopen, met een arm ook. Niet hard, nee. Overduidelijke pingel, nee. Maar het is een overtreding binnen de 16. Scheids kan hem geven. Had t ook weg kunnen wuiven. Wat hij in dit geval ook had gekozen, hij zat er niet 100% naast. Het bestaat dan niet dat de VAR ingrijpt en het terug wil draaien. Dat kán niet. Dat hebben ze zelf vanuit de knvb tot in den treure gecommuniceerd. Is er twijfel, dan blijft beslissing scheids staan.

Of PSV nou wel of niet een punt had verdiend, deze pingel had nooit geannuleerd mogen worden door de VAR.

Dan de wedstrijd zelf, die was op 7-8 minuten na de rust na volledig kut. Slechtste wedstrijd van het seizoen.
Kan het me gezien de gebeurtenissen van de afgelopen week, incl zware pot op donderdag, best voorstellen dat dat kan gebeuren. Zijn niet de minste spelers die worden gemist. En wéér een wedstrijd in andere samenstelling. Helpt ook niet.
Wil wel dolgraag verbetering zien in november (al is een coronastop niet onwaarschijnlijk). Ook bij bepaalde individuen. Passen over een paar meter moeten altijd aan komen, ongeacht gebeurtenissen in de week, ongeacht ingespeeldheid team etc.

Hopelijk donderdag meer spelers erbij, en eindelijk eens aan vaste basis gaan werken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan