De 37-jarige arbiter fluit zondag om 14.30 voor de aftrap van het duel tussen beide subtoppers.
De stagiair heeft het vast naar zijn gehad toen hij dit schreef![]()
PSV speelt aardig, wint 2 potjes van ploegen die er geen pepernoot van kunnen, en men vind PSV direct weer een topclub hier
Nu zit het ff mee, 1 tegenslagje en deze succesformule stort weer in elkaar, dus laten we niet te vroeg juichen.
PSV speelt aardig, wint 2 potjes van ploegen die er geen pepernoot van kunnen, en men vind PSV direct weer een topclub hier
Nu zit het ff mee, 1 tegenslagje en deze succesformule stort weer in elkaar, dus laten we niet te vroeg juichen.
PSV, de club die sinds mensenheugenis tot de traditionele top 3 hoort, 24 kampioenschappen heeft behaald, 10 in de afgelopen 20 jaar, die vorig seizoen net aan het kampioenschap verloor van de beste club van Europa, heeft een keer een kut seizoen en de KNVB vindt PSV direct een subtopper.
![]()
Misschien is PSV wel een subtopper die altijd boven haar stand leeft, weten wij veel.PSV, de club die sinds mensenheugenis tot de traditionele top 3 hoort, 24 kampioenschappen heeft behaald, 10 in de afgelopen 20 jaar, die vorig seizoen net aan het kampioenschap verloor van de beste club van Europa, heeft een keer een kut seizoen en de KNVB vindt PSV direct een subtopper.
![]()
Precies, of misschien heeft Ajax altijd mazzel met scheidsrechters. We wéten het niet.Misschien is PSV wel een subtopper die altijd boven haar stand leeft, weten wij veel.
Misschien is PSV wel een subtobber, die op miraculeuze wijze 10x landskampioen geworden is, de afgelopen 19.5 jaar...Misschien is PSV wel een subtopper die altijd boven haar stand leeft, weten wij veel.
Goal Hendrix in de laatste minuut
Goal Hendrix in de laatste minuut
Waar kan ik tekenen?
Misschien is PSV wel een subtobber, die op miraculeuze wijze 10x landskampioen geworden is, de afgelopen 19.5 jaar...![]()
Met een schot vanaf 30 meter.
Volgens mij was 1 van die 2 potjes tegen een Willem 2 dat uit bij az en ajax had gewonnen en ook nog thuis tegen psv... die vlieger gaat bij mij niet op! Wil niet zeggen dat ze zondag op hun kloten kunnen krijgen trouwens, maar ik zie het wat zonniger in! Komende 3 potjes winnen en je kun echt aansluiten bij de Nr 2PSV speelt aardig, wint 2 potjes van ploegen die er geen pepernoot van kunnen, en men vind PSV direct weer een topclub hier