Vitesse - PSV | Zondag 23 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
0Gz7msP.png
 
De stagiair heeft het vast naar zijn gehad toen hij dit schreef :fy:

PSV speelt aardig, wint 2 potjes van ploegen die er geen pepernoot van kunnen, en men vind PSV direct weer een topclub hier :ROFL:
Nu zit het ff mee, 1 tegenslagje en deze succesformule stort weer in elkaar, dus laten we niet te vroeg juichen.
 
PSV speelt aardig, wint 2 potjes van ploegen die er geen pepernoot van kunnen, en men vind PSV direct weer een topclub hier :ROFL:
Nu zit het ff mee, 1 tegenslagje en deze succesformule stort weer in elkaar, dus laten we niet te vroeg juichen.

PSV, de club die sinds mensenheugenis tot de traditionele top 3 hoort, 24 kampioenschappen heeft behaald, 10 in de afgelopen 20 jaar, die vorig seizoen net aan het kampioenschap verloor van de beste club van Europa, heeft een keer een kut seizoen en de KNVB vindt PSV direct een subtopper.

:bye:
 
PSV speelt aardig, wint 2 potjes van ploegen die er geen pepernoot van kunnen, en men vind PSV direct weer een topclub hier :ROFL:
Nu zit het ff mee, 1 tegenslagje en deze succesformule stort weer in elkaar, dus laten we niet te vroeg juichen.

Zoals Rob al zegt, één slecht seizoen maakt PSV geen subtopper. Het is een Nederlandse topclub uit vorm.

PSV, de club die sinds mensenheugenis tot de traditionele top 3 hoort, 24 kampioenschappen heeft behaald, 10 in de afgelopen 20 jaar, die vorig seizoen net aan het kampioenschap verloor van de beste club van Europa, heeft een keer een kut seizoen en de KNVB vindt PSV direct een subtopper.

:bye:

Ik ga er vanuit dat het een foutje is, of inderdaad een hele bijdehante kutzak. :maniac:
 
PSV, de club die sinds mensenheugenis tot de traditionele top 3 hoort, 24 kampioenschappen heeft behaald, 10 in de afgelopen 20 jaar, die vorig seizoen net aan het kampioenschap verloor van de beste club van Europa, heeft een keer een kut seizoen en de KNVB vindt PSV direct een subtopper.

:bye:
Misschien is PSV wel een subtopper die altijd boven haar stand leeft, weten wij veel.
 
PSV speelt aardig, wint 2 potjes van ploegen die er geen pepernoot van kunnen, en men vind PSV direct weer een topclub hier :ROFL:
Nu zit het ff mee, 1 tegenslagje en deze succesformule stort weer in elkaar, dus laten we niet te vroeg juichen.
Volgens mij was 1 van die 2 potjes tegen een Willem 2 dat uit bij az en ajax had gewonnen en ook nog thuis tegen psv... die vlieger gaat bij mij niet op! Wil niet zeggen dat ze zondag op hun kloten kunnen krijgen trouwens, maar ik zie het wat zonniger in! Komende 3 potjes winnen en je kun echt aansluiten bij de Nr 2
 
Vitesse is ook los zand, hou Linsen goed onder controle en je wint de match echt wel, al is dit PSV ook nog steeds wankel
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan