Vitesse - PSV | Zaterdag 19 augustus | Eindstand: 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
F36id4kW8AAAEVR

3 punten. Hoe dan ook. :shrug: ;)

Geluk gehad dat Vitesse het in de eerste helft niet afgemaakt heeft. Een 2-0 had PSV niet meer gerepareerd, niet in winst althans. Cocu weet ook dat je met 1-0 niet een helft lang de bus kunt parkeren tegen PSV. Blij met de overwinning, maar meer van dit soort helften spelen en je gaat echt regelmatig punten verspillen.

Bosz verdedigt Ramalho met de bekende "de rest was ook slecht", maar hij ziet nu hopelijk ook in dat Ramalho klaar is. Gas erop met die nieuwe CV, of op zijn minst een back (Dest blijkbaar), zodat Teze centraal kan.

Geluk gehad dat Vitesse het in de eerste helft niet afgemaakt heeft. Een 2-0 had PSV niet meer gerepareerd, niet in winst althans. Cocu weet ook dat je met 1-0 niet een helft lang de bus kunt parkeren tegen PSV. Blij met de overwinning, maar meer van dit soort helften spelen en je gaat echt regelmatig punten verspillen.

Bosz verdedigt Ramalho met de bekende "de rest was ook slecht", maar hij ziet nu hopelijk ook in dat Ramalho klaar is. Gas erop met die nieuwe CV, of op zijn minst een back (Dest blijkbaar), zodat Teze centraal kan.

Vraag het me af. Hij was best nog complimenteus in zijn persconferentie.
Hij had het over: een echte vent… :( , iemand die ballen kopt enz.

Niets gezien. Nog steeds niets gezien.
Lees de berichten oa op teletekst en merk dat het ingrijpen van Bosz cruciaal is geweest.

JIPPIE!!!!

Nope, Teamspirit zit hier volledig juist. In seizoen '17/'18 mocht Obispo in de competitie 2x invallen, in de 86e minuut thuis tegen VVV (wedstrijd 28) en uit bij Roda in de 72e minuut (wedstrijd 32).

Teze maakte het seizoen daarop pas zijn eredivisiedebuut, 1x invallen. 75e minuut tegen PEC uit, 3e wedstrijd vh seizoen. Daarna niet meer in de competitie in actie gekomen dat seizoen.
Kreeg Teze niet geel vanaf de bank (zonder speeltijd) onder Cocu (Europees)?

Kreeg Teze niet geel vanaf de bank (zonder speeltijd) onder Cocu (Europees)?
Zat hij dan dus niet al bij de selectie?
Einde wedstrijd. 1-3 overwinning voor PSV. De 3 punten zijn binnen. :CHEER::DANCE:

Zoals Der Jaufe al zei: "Winnen, maakt me nu geen klap uit hoe."

Cocu, Van Ginkel, Isimat, Tielemans, Room, Pröpper zijn ook blij met dit resultaat. :D
En Van Ginkel?

Tot de 1-0 was het aardig met wat onbenutte kansen. Daarna was het dramatisch. De wissels en Vertessen keerden de wedstrijd om

Nu op naar dinsdag.

Toch al een aantal keren enorm gezwijnd met ballen op het houtmetaalwerk die anders inderdaad einde verhaal PSV zouden hebben betekend; zou het dan eindelijk eens onze kant op kunnen vallen dit seizoen?

Toch al een aantal keren enorm gezwijnd met ballen op het houtmetaalwerk die anders inderdaad einde verhaal PSV zouden hebben betekend; zou het dan eindelijk eens onze kant op kunnen vallen dit seizoen?
Het kan maar zovaak je kant op vallen natuurlijk. Met deze verdediging heb je dan wel heel veel engeltjes nodig.

Ik lust graag een lekker biertje, dus voor de wedstrijd dacht ik in de rust trek ik m'n eerste Zatte maar eens open. Dat werkte dus niet. In de rust had ik mijn, zelf opgelegde, rantsoen van 3 al genuttigd en ik wist zeker dat ik de tweede helft in "zonde" zou gaan leven. Gelukkig hebben we tegenwoordig een echte trainer aan het roer staan. Bedankt Peter, dat wordt maar een heel klein katertje morgen.

Zat hij dan dus niet al bij de selectie?

En Van Ginkel?

Tot de 1-0 was het aardig met wat onbenutte kansen. Daarna was het dramatisch. De wissels en Vertessen keerden de wedstrijd om

Nu op naar dinsdag.
Vertessen miste dan wel die kans voor open doel, maar hij is als voetballer echt gegroeid, vind ik. Technisch vooral - geen doodloper meer, maar fraai voetenwerk in de kleine ruimte. Die goal is op z'n Noa's. Korte hoek in de kruising.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan