Vitesse - PSV | Zaterdag 19 augustus | Eindstand: 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik denk dat ik blij mag zijn dat ik niet aandachtig heb kunnen kijken. Eerste helft was al slecht genoeg. Tweede helft leek er meer energie in te zitten.

Ik heb het vandaag al eerder gezegd maar ik vind het schandalig dat de basisspelers het niet op kunnen brengen om energie in de wedstrijd te leggen. Zo inspiratieloos en bang voetbal wat ze spelen. Nooit eens één keer raken en als er al eens een bal naar voren gaat wordt ie meteen weer teruggekaatst of vliegt ie over de zijlijn. En in de topwedstrijden kunnen ze het wel opbrengen. Aandachtspuntje voor professor Bosz want dit houd je niet heel het seizoen vol.

Met het oog op het programma in deze periode toch wel blij met het resultaat, aangezien de focus onbewust toch grotendeels op de CL kwalificatie zal liggen.

Nu Rangers dinsdag. En gas geven nondeju

Benitez 5 vreemd inkomen
Teze 7 bleef aardig overeind
Boscagli 4 fouten die een cv nooit mag maken
Ramalho 3,5 verdedigend ging er veel te veel mis. voor de cross passes die wel aankwamen een +0,5
Van Aanholt 5 vreemde combinatie van goed en slecht tijdens deze avond. Verdedigend een aantal belangrijke dingen opgelost met snelheid en inzet. Maar ook heel veel fouten gemaakt, met name in de eerste helft.
Sangare 5,5 wisselvallig, greep niet genoeg in en leverde een paar rare ballen aan de tegenstander af.
Babadi 6 viel niet op, bepaalde momenten (bijv. buiten kantjes voet) verraden wel zijn klasse
Bakayoko 4, onherkenbaar vandaag
Til 6 nuttige wissel
Sambo 7 valt goed in
Saibari 6,5 of 7 voert acties soms te ver door, leverde balverlies op. Valt verder prima in en een belangrijke goal
Vertessen 7 alles of niets met deze man tegen Vitesse. 1 pingel veroorzaken, enorm grote kans missen en als een echte topspits in de korte hoek rammen
Luuk 6,5 goal en assist
Veerman 7,5 leiderschap gezien, maar doe iets aan die corners
Schouten 6 debuteren in de verkeerde linie, maar met de juiste mindset. Doet hij toch maar even.

Een donderspeach, pep talk? Blijkbaar nog aardige wissels van Bosz? Wat het ook was er was een verandering in het spel merkbaar

Laatst bewerkt:
Bosz een stukje milder. Hij heeft in de rust niet gestormd en uberhaupt helemaal niks over de 1e helft gezegd tegen de groep in de rust. Alleen hoe ze het in de tweede gingen doen.

Kon pas bij de 1-2 inschakelen.., gelukkig. Toont wel weer aan waar de verbetering noodzakelijk is.
Maar daar hadden we deze wedstrijd niet voor nodig.

Phillip Cocu: "We hebben de grote kansen laten liggen om PSV dat niet in goede doen was te verslaan. De tegendoelpunten waren individuele fouten."

Benitez 5 vreemd inkomen
Teze 7 bleef aardig overeind
Boscagli 4 fouten die een cv nooit mag maken
Ramalho 3,5 verdedigend ging er veel te veel mis. voor de cross passes die wel aankwamen een +0,5
Van Aanholt 5 vreemde combinatie van goed en slecht tijdens deze avond. Verdedigend een aantal belangrijke dingen opgelost met snelheid en inzet. Maar ook heel veel fouten gemaakt, met name in de eerste helft.
Sangare 5,5 wisselvallig, greep niet genoeg in en leverde een paar rare ballen aan de tegenstander af.
Babadi 6 viel niet op, bepaalde momenten (bijv. buiten kantjes voet) verraden wel zijn klasse
Bakayoko 4, onherkenbaar vandaag
Til 6 nuttige wissel
Sambo 7 valt goed in
Saibari 6 of 6,5 voert acties soms te ver door, leverde balverlies op. Valt verder prima in.
Vertessen 7 alles of niets met deze man tegen Vitesse. 1 pingel veroorzaken, enorm grote kans missen en als een echte topspits in de korte hoek rammen
Luuk 6,5 goal en assist
Schouten 6 debuteren in de verkeerde linie, maar met de juiste mindset. Doet hij toch maar even.

Een donderspeach, pep talk? Blijkbaar nog aardige wissels van Bosz? Wat het ook was er was een verandering in het spel merkbaar
Geen Veerman of lees ik er overheen?

Ik blijf het ook zeggen. Met Bakayoko als eerste keus op rechtsbuiten, is gewoon echt te risicovol. Wat een dramatische wedstrijd van deze jongen, terechte wissel.

Bosz: "Ik vind dat wij het niet goed deden. We stonden verdedigend niet goed en in balbezit deden we het niet goed. Onnodig balverlies. Zo slordig. Ik snap niet dat je een bal over 5 of 10 meter zo in de voeten van de tegenstander kan spelen. De ploeg heeft wel veerkracht getoond. Het heeft aan ons zelf gelegen hoe we verdedigden. Ramalho heeft het niet als enige slecht gedaan. Hij had vandaag een hele slechte dag."

Bosz: "Je moet niet zoveel balverlies lijden. Doe je dat wel dan moet je wel 1 op 1 kunnen verdedigen. Ik ga niet een 1-2 verdedigen, ik wil er 1-3 van maken." :D(Y)

Dat laatste juich ik toe. :CHEER: Eindelijk een coach die niet wil dat zijn spelers achteruit gaan lopen bij een voorsprong. :DANCE:

Schouten had gelijk een goed gevoel bij PSV en dat PSV een mooie club is die bij hem past. :D

mgW5kyI.png

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan