Vitesse - PSV | Zaterdag 19 augustus | Eindstand: 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Snelle vraag. Stel dat er spelers worden aangetrokken op woensdag/donderdag/vrijdag, kunnen ze dan in actie komen thuis tegen Rangers? Aangezien we in het weekend geen competitie wedstrijd spelen. Nee toch?

Pff, heb tegen Rangers echt een hard hoofd in met de huidige verdediging. Wat zag dat er ultra dramatisch uit tegen Vitesse, met als dieptepunt Ramalho. Het blijft echt een ziekte om verdedigers aan te trekken. Ik zie het wel gebeuren dat Boscagli linksback gaat spelen en Schouten naast Ramalho tegen Rangers, aangezien Van Aanholt er een tijd uitligt denk ik met hamstring blessure, en blijkbaar ziet Bosz het nog niet zitten in Sambo.
 
Snelle vraag. Stel dat er spelers worden aangetrokken op woensdag/donderdag/vrijdag, kunnen ze dan in actie komen thuis tegen Rangers? Aangezien we in het weekend geen competitie wedstrijd spelen. Nee toch?

Pff, heb tegen Rangers echt een hard hoofd in met de huidige verdediging. Wat zag dat er ultra dramatisch uit tegen Vitesse, met als dieptepunt Ramalho. Het blijft echt een ziekte om verdedigers aan te trekken. Ik zie het wel gebeuren dat Boscagli linksback gaat spelen en Schouten naast Ramalho tegen Rangers, aangezien Van Aanholt er een tijd uitligt denk ik met hamstring blessure, en blijkbaar ziet Bosz het nog niet zitten in Sambo.
Volgens mij wel.
 
Sja, moeten we hier blij mee zijn? Ja: 6 punten en al minimaal 2 voor op de grootste concurrenten.
Nee: achterin nog steeds niet veel soeps. Kan ook niet want de investeringen zijn voor en midden gedaan.
Winst: Vertessen en Til nooit meer bank.
 
Vertessen miste dan wel die kans voor open doel, maar hij is als voetballer echt gegroeid, vind ik. Technisch vooral - geen doodloper meer, maar fraai voetenwerk in de kleine ruimte. Die goal is op z'n Noa's. Korte hoek in de kruising.
Dat viel mij ook al op inderdaad. Ook in een keer doorspelen op randje 16 op ik dacht Luuk de Jong.
 
Het ligt er aan waar ze vandaan komen. Van buiten de EU heb je een werkvergunning nodig en dan gaat het niet lukken. Van binnen de EU kan wel. Vraag is alleen moet je het willen: wedstrijd spelen als je nog niet of nauwelijks samwn getraind hebt.
Dat Schouten speelde na net twee trainingen te hebben gehad met dit team werd door Peter Bosz al aangemerkt als hoogst ongebruikelijk. Dus het gaat met de huidige verdediging moeten gebeuren. Laten we in de handen knijpen dat onze coach dit weet te managen en nog wat fouten er uit kan werken.
 
Bakayoko moet echt meer variatie in zijn spel gaan brengen. Het enige wat ie wil is naar zijn linker en dan schiet of een voorzet geven. Hij is zo snel dat hij makkelijk buiten om moet kunnen bij een verdediger. Maar hij probeert het niet eens. Als ie niet naar zijn linker kan speelt ie hem weer terug
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vraag het me af. Hij was best nog complimenteus in zijn persconferentie.
Hij had het over: een echte vent… :( , iemand die ballen kopt enz.

Als je een trainer wil die zijn spelers het liefst naar de uitgang duwt moet je Ajacied worden. Daar weet overperformer Steijn alles vanaf.

Je moet niet gaan janken op spelers in de pers om supportertjes te pleasen. Een echte vent doet dat recht in zijn gezicht
 
Als je een trainer wil die zijn spelers het liefst naar de uitgang duwt moet je Ajacied worden. Daar weet overperformer Steijn alles vanaf.

Je moet niet gaan janken op spelers in de pers om supportertjes te pleasen. Een echte vent doet dat recht in zijn gezicht

Helemaal waar, maar als een trainer zo complimenteus is..
Het lijkt wel alsof hij het dan helemaal ziet zitten in Ramalho, of zie ik dat verkeerd?
 
Vertessen miste dan wel die kans voor open doel, maar hij is als voetballer echt gegroeid, vind ik. Technisch vooral - geen doodloper meer, maar fraai voetenwerk in de kleine ruimte. Die goal is op z'n Noa's. Korte hoek in de kruising.
Ik vroeg me bij Graz uit echt af wat ie nog bij PSV doet - en wie hem überhaupt zou willen overnemen - maar als ie zoals vandaag belangrijk kan zijn als wisselspeler toch maar houden… de snelheid is in ieder geval een wapen, zeker later in de wedstrijd.
 
Snelle vraag. Stel dat er spelers worden aangetrokken op woensdag/donderdag/vrijdag, kunnen ze dan in actie komen thuis tegen Rangers? Aangezien we in het weekend geen competitie wedstrijd spelen. Nee toch?

Pff, heb tegen Rangers echt een hard hoofd in met de huidige verdediging. Wat zag dat er ultra dramatisch uit tegen Vitesse, met als dieptepunt Ramalho. Het blijft echt een ziekte om verdedigers aan te trekken. Ik zie het wel gebeuren dat Boscagli linksback gaat spelen en Schouten naast Ramalho tegen Rangers, aangezien Van Aanholt er een tijd uitligt denk ik met hamstring blessure, en blijkbaar ziet Bosz het nog niet zitten in Sambo.
Is gewoon Eredivisie-niveau aanval die ze bij Rangers hebben, dus dat moet wel lukken.
 
Ik vroeg me bij Graz uit echt af wat ie nog bij PSV doet - en wie hem überhaupt zou willen overnemen - maar als ie zoals vandaag belangrijk kan zijn als wisselspeler toch maar houden… de snelheid is in ieder geval een wapen, zeker later in de wedstrijd.
Ik heb me dat nooit afgevraagd bij hem. En ben heel blij met een Yorbe in de selectie.
Wat het duel van zaterdag betreft kan de nabeschouwing kort zijn;

eerste helft een groot drama en volop ergernis
tweede helft een prima herstel en verdiende zege
ook na rust toch nog enkele dingen die slecht gingen maar goed afliepen
mooi spandoek met prima tekst in het lege uitvak
Nijhuis weer sterk; dezelfde norm voor 22 acteurs ongeacht de kleur van hun shirt
leuk dat de concurrenten op achterstand gezet zijn

Weer een stap dichter bij onze 25e titel?:)
 
Serieus? Ik was na 2 minuten en evenveel onbestrafte overtredingen alweer klaar met hem.
Ik meen dit toch echt. Bas Nijhuis is een prima scheidsrechter. Even onverstoorbaar als destijds Mario van der Ende.
In Zeist loopt geen scheidsrechter rond die consequenter de basisregel voor iedere scheidsrechter hanteert, namelijk dat de spelregels in dezelfde mate van toepassing zijn op beide clubs, ongeacht de kleur van hun shirt en ongeacht in welk stadion je fluit.
Daar kunnen sommigen die helaas hoger in de pikorde schijnen te staan nog een puntje aan zuigen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan