Waarom worden er alleen links backs genoemd. Wie hebben we voor Rechts back. Of gaan we met Mwene of Teze de strijd winnen? Zou graag hier een speler die beide achter zich laat in de ranking zien komen. Maar is ook de vraag hoe groot de schoonmaak gaat zijn. Op nationaal vlak hebben beide weinig problemen maar internationaal. En wat gebeurt met Obispo?
 
Die linksback van Groningen Bjorn Meijer staat in de belangstelling van Club Brugge. Als PSV slim is halen ze gewoon die jongen voor 2-3 miljoen. Stal je hem nog 1-2 jaar bij Groningen en daarna laten spelen bij PSV 1. PSV mag wel echt meer van dit soort gokjes waren bij jonge spelers imo.
PSV kan geen gokjes doen van 2-3 miljoen. Zal een prima speler zijn maar voor deze jongen zijn ze al te laat. Een goed scoutingteam had hem al gescout en had hij nu al voor 1 miljoen aankoop al bij Groningen gespeeld als huurling van PSV.
 
De laatste tijd ben ik gecharmeerd van Rodrigo Guth, die speelt op huurbasis bij NEC. Hij komt van Atalanta en is een Braziliaans jeugd internationaal.

Hij is sterk in de duels en kan goed mee voetballen. Verder schijnt het een teamspeler te zijn.

Hij moet wel werken aan het verdedigen met ruimte in de rug.


Maar hij kan een interessante maar redelijk goedkope optie zijn voor volgende seizoen.
 
De laatste tijd ben ik gecharmeerd van Rodrigo Guth, die speelt op huurbasis bij NEC. Hij komt van Atalanta en is een Braziliaans jeugd internationaal.

Hij is sterk in de duels en kan goed mee voetballen. Verder schijnt het een teamspeler te zijn.

Hij moet wel werken aan het verdedigen met ruimte in de rug.


Maar hij kan een interessante maar redelijk goedkope optie zijn voor volgende seizoen.
Guth, Meijer, van Ewijk, die jongen van Cambuur, zo even een paar verdedigers uit de eredivisie die zeer bruikbaar zijn.
 
Zou leuk zijn maar lijkt me niet reëel dat ze een cv gaan halen, laat staan 2. Denk dat hun prioriteit spits, keeper en een buitenspeler is.
En dan weer tientallen onnodige doelpunten om de oren krijgen, omdat de verdediging zo lek als een zeef is....🤬😡⚽
 
En dan weer tientallen onnodige doelpunten om de oren krijgen, omdat de verdediging zo lek als een zeef is....🤬😡⚽
Lijkt me dat Ruud niet dezelfde speelstijl als Schmidt gaat hanteren en dat hij de defensie iets georganiseerder neer wil zetten ipv dat renjerot voetbal van nu
 
Terug
Bovenaan Onderaan