Nu de situatie rond Dest nog onduidelijk is en we een ervaren back nodig zullen hebben (desnoods voor de breedte!) , vind ik dat PSV nu al moet proberen om Brenet terug te halen naar Eindhoven. Heel veel zal hij niet hoeven kosten lijkt mij.
 
Nu de situatie rond Dest nog onduidelijk is en we een ervaren back nodig zullen hebben (desnoods voor de breedte!) , vind ik dat PSV nu al moet proberen om Brenet terug te halen naar Eindhoven. Heel veel zal hij niet hoeven kosten lijkt mij.
meestal zo dat spelers die uit hun contract lopen weinig kosten ja. voor de rest, als we de volgende stap willen maken is brenet mi geen kandidaat, ook niet voor de breedte.
 
Jan Paul van Hecke proberen te halen van Brighton. transfermarkt zegt 15 miljoen transferwaarde. Enige nadeel is dat hij volgens mij vaste waarde daar is en misschien bij grotere clubs op de radar staat. Maar ja, Brighton staat nu 10e, dus waarschijnlijk geen Europees voetbal. Dat is voetballend een geweldige RCV.
 
Jan Paul van Hecke proberen te halen van Brighton. transfermarkt zegt 15 miljoen transferwaarde. Enige nadeel is dat hij volgens mij vaste waarde daar is en misschien bij grotere clubs op de radar staat. Maar ja, Brighton staat nu 10e, dus waarschijnlijk geen Europees voetbal. Dat is voetballend een geweldige RCV.
Is basisspeler, sterk, mentaal ook, goed in de opbouw, hield Haaland in de tang.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Jan Paul van Hecke proberen te halen van Brighton. transfermarkt zegt 15 miljoen transferwaarde. Enige nadeel is dat hij volgens mij vaste waarde daar is en misschien bij grotere clubs op de radar staat. Maar ja, Brighton staat nu 10e, dus waarschijnlijk geen Europees voetbal. Dat is voetballend een geweldige RCV.

Haha in een fantasiewereld kan je hem halen, maar die is nu onhaalbaar hoor.
Staat op de radar bij alle grote Premier League clubs!
En bij Brighton heeft hij ook nog kans op Europees voetbal. 6 punten achterstand in nog 6 wedstrijden.

En als hij gaat, dan gaat hij naar een (voormalig) topclub in Engeland.
 
Helemaal mee eens. Ligt goed in de groep, is een verbinder, dus houden als backup is een goed idee.
Dat is zo maar toch heb ik twijfels, als er een grote blessure valt dan zit je weer met Ramalho voor de rest van het seizoen. Stel je zit verwikkeld in een nek aan nek strijd voor de titel (of CL groepsfase), je speelt tegen een topploeg en ze sprinten Ramalho er uit of hij maakt een uitglijder dan kan dat risicovol zijn.
Liever zie ik een vaste invaller met meer groeimogelijkheden. Ramalho ligt goed in de groep en doet het vaak goed maar als hij lange tijd moet spelen dan vind ik hem niet top. Ramalho zou ideaal zijn als de back up van de back up maar daar is hij waarschijnlijk te duur voor.
 
Dus perfect voor een trainer als Peter Bosz? + hij hoeft Schouten niet meer als centrale verdediger op te stellen
Sandler is wel blessure gevoelig, dus ik verwacht dat Schouten als nog wel eens als CV moet gaan spelen. Daarnaast vraag ik me af of Sandler verdedigend wel CL niveau is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan