Vechtsport

Holy shit.... Net klaar met kijken. Waarschijnlijk ben jij de enige persoon in de wereld die wat op hem gezet heeft. Knap hoor...
Maar.. Wat een gevecht...
Helaas ga je je combi niet winnen...

Ja, was een heerlijk gevecht.

Zal close worden, maar zie niet in waarom Mousasi Munoz niet kan hebben.

ny5zzm.png
 
Holy shit.... Net klaar met kijken. Waarschijnlijk ben jij de enige persoon in de wereld die wat op hem gezet heeft. Knap hoor...
Maar.. Wat een gevecht...
Helaas ga je je combi niet winnen...

Ik ben geen twijfelaar, maar door jou.......:D

Om het interessant te maken zou ik al mijn winst bij een overwinning van Mousasi op Munoz kunnen zetten...Als Munoz wint, pak ik bijna 1.100 met een initiële inleg van 50. Wint Mousasi heb ik mijn totale inleg terug...

:unsure:
 
Haha...
Dit is na GSP/Serra de grootste upset ooit! Knap dat je deze gekozen hebt (of je hebt het met je ogen dicht gedaan)
Was was de quota op Dillashaw dan? 1 op 10?
Ik denk dat Munoz 3 rondes boven op hem gaat liggen. King Mo Lawal is ook een worstelaar en daar had hij ook niet veel kans tegen.
 
Haha...
Dit is na GSP/Serra de grootste upset ooit! Knap dat je deze gekozen hebt (of je hebt het met je ogen dicht gedaan)
Was was de quota op Dillashaw dan? 1 op 10?
Ik denk dat Munoz 3 rondes boven op hem gaat liggen. King Mo Lawal is ook een worstelaar en daar had hij ook niet veel kans tegen.

20% gevoel, 80% gokken.

Quotering viel wel mee, het was 1 op 5,5 voor Dillashaw. 1,1 voor Cormier en Mousasi staat op 1,3 vs Munoz op 3,2. Dus 2 safe bets en 1 gok.

Jij hebt wel een punt met het worstelen. Had een interview van Munoz gezien waarin hij ook aangaf dat te willen gebruiken tegen Mousasi. Fuck it...ik ga nu vol voor Munoz en als hij wint stort ik 50 euro op jouw rekening, dan moet je jouw rekeningnr maar PM'en...
 
Mousasi wint, hands down.

Het wordt er niet makkelijker op voor Mocro.
Neem een verstandige beslissing (Munoz)!
Die pot tegen King Mocro Lawal was wel al 4 jaar terug! Misschien heeft hij er wat van geleerd.

Succes!

Ps.... Hebben jullie Varner ook nog gezien? Vreselijk...
Wat gaat er in zo'n koppie om om maar door te willen gaan?
 
Het wordt er niet makkelijker op voor Mocro.
Neem een verstandige beslissing (Munoz)!
Die pot tegen King Mocro Lawal was wel al 4 jaar terug! Misschien heeft hij er wat van geleerd.

Succes!

Ps.... Hebben jullie Varner ook nog gezien? Vreselijk...
Wat gaat er in zo'n koppie om om maar door te willen gaan?
Er is nu een hele discussie gaande over of de ref in had moeten grijpen of niet.
 
Het wordt er niet makkelijker op voor Mocro.
Neem een verstandige beslissing (Munoz)!
Die pot tegen King Mocro Lawal was wel al 4 jaar terug! Misschien heeft hij er wat van geleerd.

Succes!

Ps.... Hebben jullie Varner ook nog gezien? Vreselijk...
Wat gaat er in zo'n koppie om om maar door te willen gaan?

Ik ben van het snel handelen, dus heb gisteren al ingezet op Munoz.

Tja, Varner....zelfs Dana gaf aan dat hij direct de handdoek in de ring had gegooid als hij in zijn hoek stond. Waar leg je die verantwoordelijkheid? Ik zou zeggen de ref.
 
Ik ben van het snel handelen, dus heb gisteren al ingezet op Munoz.

Tja, Varner....zelfs Dana gaf aan dat hij direct de handdoek in de ring had gegooid als hij in zijn hoek stond. Waar leg je die verantwoordelijkheid? Ik zou zeggen de ref.

Inderdaad bij de ref. Maar dit is verdomd moeilijk te zien. Bij de eerste keer door zijn poot te zakken weet je nog niet of het te staken is. Maar bij de tweede keer moet er een time-out zijn zodat er een docter bij kan komen. Iemand fight night gezien? Ook mooie partijen
 
Ik vond zijn optreden indrukwekkend. Ik had verwacht dat hij zou winnen, maar niet op deze wijze. Echt indrukwekkend.
 
Ik vond zijn optreden indrukwekkend. Ik had verwacht dat hij zou winnen, maar niet op deze wijze. Echt indrukwekkend.

Ja, hij was superscherp. Beste Mousasi die ik tot dusver gezien heb. Knappe transities op de grond op het moment dat Munoz dacht wat te kunnen doen. Ondanks eigen belang gunde ik het hem wel. Hij moet nu een reeks neerzetten en dan kijken hoe ver hij kan komen met de top 3.
 
Ja, hij was superscherp. Beste Mousasi die ik tot dusver gezien heb. Knappe transities op de grond op het moment dat Munoz dacht wat te kunnen doen. Ondanks eigen belang gunde ik het hem wel. Hij moet nu een reeks neerzetten en dan kijken hoe ver hij kan komen met de top 3.
Hopelijk werkt hij zich in 2 of 3 partijen op tot contender. Dat zou wel heel gaaf (en knap) zijn. Maar, hij gaf ook aan dat hij er tegen Machida gewoon niet aan kwam. Hij kwam tekort zei hij. Er zal dus nog wel wat verbetering moeten volgen.
 
Hopelijk werkt hij zich in 2 of 3 partijen op tot contender. Dat zou wel heel gaaf (en knap) zijn. Maar, hij gaf ook aan dat hij er tegen Machida gewoon niet aan kwam. Hij kwam tekort zei hij. Er zal dus nog wel wat verbetering moeten volgen.

Hij had het er toch over dat hij zijn strategie tijdens het gevecht onvoldoende had bijgestuurd en op dezelfde voet bleef doorgaan, waardoor hij na 5 ronden tekort kwam. Niet dat hij qua niveau niet met Machida mee kon.
 
Hij had het er toch over dat hij zijn strategie tijdens het gevecht onvoldoende had bijgestuurd en op dezelfde voet bleef doorgaan, waardoor hij na 5 ronden tekort kwam. Niet dat hij qua niveau niet met Machida mee kon.

Dan heb ik hem verkeerd begrepen. En daar ben ik blij om. :)
 
Dan heb ik hem verkeerd begrepen. En daar ben ik blij om. :)

Toch maar even opgezocht, voor het geval ik het verkeerd begrepen had...

Both fighters were stymied by current No. 1 contender Lyoto Machida, who in July challenges champ Chris Weidman for the belt. But Mousasi said it was his mindset that led him astray.

“I wasn’t nervous at all, and every time I’m nervous, I perform better,” he said. “I didn’t come short on anything fighting; it wasn’t like he overwhelmed me. But I think I came short on strategy and game plan, changing the way I was fighting him.

“But I feel I’m at the top level (of competition). I think I can can compete against anyone – gameplan was what I did wrong against Machida.”

Mousasi, of course, doesn’t plan on making the mistake of choosing the wrong strategy, or simply failing to adapt. He said he is planning on imposing his will and wearing him down.

http://mmajunkie.com/2014/05/gegard...ts-to-wrestle-hell-have-to-close-the-distance
 
Toch maar even opgezocht, voor het geval ik het verkeerd begrepen had...

Both fighters were stymied by current No. 1 contender Lyoto Machida, who in July challenges champ Chris Weidman for the belt. But Mousasi said it was his mindset that led him astray.

“I wasn’t nervous at all, and every time I’m nervous, I perform better,” he said. “I didn’t come short on anything fighting; it wasn’t like he overwhelmed me. But I think I came short on strategy and game plan, changing the way I was fighting him.

“But I feel I’m at the top level (of competition). I think I can can compete against anyone – gameplan was what I did wrong against Machida.”

Mousasi, of course, doesn’t plan on making the mistake of choosing the wrong strategy, or simply failing to adapt. He said he is planning on imposing his will and wearing him down.

http://mmajunkie.com/2014/05/gegard...ts-to-wrestle-hell-have-to-close-the-distance
Dat 'I think I came short' was blijven hangen. De rest niet. Ik lees de uitslagen en sommige interviews vaak half (slaap?)dronken, wellicht dat daar het probleem van de selectieve herinnering zit.
Al met al wel een geruststelling toch. Ik verkeerde al die tijd tussen zijn laatste twee gevechten in, in de veronderstelling dat hij ruiterlijk zijn meerdere erkende in Machida. :D
Thanx for clearing that up!
 
Terug
Bovenaan Onderaan