UEFA Europa League 2024/25

De laatste wedstrijd van het seizoen moet Ajax uit tegen FC Twente.
PSV moet dan uit tegen Sparta. Het zou toch een giller zijn als PSV weer op de laatste dag kampioen zou worden zoals op 29 april 2007 en 8 mei 2016.
Gewoon omdat het kan. 2007 ... 2016 ... 2025 ... Om de 9 jaar.
Dromen mag. :sleep:
Laatste wedstrijd is Ajax-Twente. Komt me zeer bekend voor als kampioenswedstrijd :unsure:

4 minuten extra, ondanks 6 wisselmomenten, een minutendurende blessurebehandeling en 3 goals.

Dat is bijzonder karig te noemen.

Tottenham Hotspur - AZ 3-1 einde wedstrijd.
AZ gaat eervol ten onder. Laat ze zondag maar winnen van Ajax.

Ik had een informatieavond in het ziekenhuis, dus heb net gekeken. Na de 2-0 geloofde ik het wel en ben ik gaan doorspoelen.

Dit is de eerste keer dat ik echt pissig ben op Farioli. Wtf bezielt je om zo'n opstelling te maken? Alles wat hij erover zei is gelul van de bovenste plank.

Je had gewoon nog een redelijke kans als je met je sterkste opstelling zou spelen, maar die spoelde hij eigenhandig door het putje.
Bah.
Ja, lekker gedacht in het belang van het Nederlandse voetbal door passant Farioli.

Oef staat Ajax toch ook wel een beetje voor lul. Alles op t kampioenschap blijkbaar terwijl je coach het 9 wedstrijden voor het einde hier absoluut niet over wil praten.
Dat je er van verliest is geen schande met dit Ajax maar dat je het bewust zo laat lopen met een Ajax B of C….

En dan weet ik nog Ajax-vrinden van mij die halverwege de Leaguestage dachten ze Ajax ècht een kans maakte om de EL te winnen. Maarja, die zitten zo diep in Farioli's achterste, dat alles goed is en mag. Hoe dan ook een briljante move.

Overigens ben ik van mening dat Götze een legend is.

En dan weet ik nog Ajax-vrinden van mij die halverwege de Leaguestage dachten ze Ajax ècht een kans maakte om de EL te winnen. Maarja, die zitten zo diep in Farioli's achterste, dat alles goed is en mag. Hoe dan ook een briljante move.

Overigens ben ik van mening dat Götze een legend is.
Ik denk ook dat ze oprecht wel een kans hadden gemaakt. Maarja Farioli gokt op de ED waar ze 8 punten voorstaan. Ik had lekker op beide gegokt, CL haal je toch wel en de EL winnen geeft toch meer aanzien dan zo’n lelijke onverdiende titel.

Die Verweij van de Televaag vind ik doorgaans een droeftoeter van een journalist, maar moest toch wel lachen om zijn vraag en reactie op de persconferentie.

Of Farioli had overwogen om assistent Vos naar de persconferentie te sturen.
Hoezo, vroeg Farioli.
Het antwoord: omdat dit de avond van B keuzes is

:ROFL:

Ik denk ook dat ze oprecht wel een kans hadden gemaakt. Maarja Farioli gokt op de ED waar ze 8 punten voorstaan. Ik had lekker op beide gegokt, CL haal je toch wel en de EL winnen geeft toch meer aanzien dan zo’n lelijke onverdiende titel.
Het opgeven voordat je begint, is sportief gezien zó laf, dat ze eigenlijk geen ticket voor de CL verdienen. 'We zouden hem toch niet winnen', maar waarom doe je dan überhaupt mee?

Het opgeven voordat je begint, is sportief gezien zó laf, dat ze eigenlijk geen ticket voor de CL verdienen. 'We zouden hem toch niet winnen', maar waarom doe je dan überhaupt mee?
Is gewoon wat Mulder al zei, die Farioli is gewoon bezig met zijn eigen CV. Landskampioen worden. Die Europa League en de Nederlandse coëfficiënten zullen hem een worst wezen. Die is na dit seizoen waarschijnlijk toch naar Engeland. Kan ie daar weer interessant gaan doen door op zijn hurken te gaan zitten langs de zijlijn en wat gras door zijn vingers laten gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan