UEFA Europa League 2024/25

Als Twente niet wint hebben 3 Nederlandse ploegen deze ronde de score geopend, waarvan er dan geen eentje uiteindelijk heeft gewonnen :|

De Nederlandse ziekte.

Wat een irritante wedstrijd was dat.

Een irritant slecht Ajax met irritante domme keuzes. 0,0 creativiteit meer in het elftal en de bank was om te huilen. Irritante wissels ook.

Een irritant Slavia Praag die erg z'n best deed om Getafe na te doen. Gingen om alles liggen.

En dan heb je een irritante scheidsrechter die de hele wedstrijd kapot floot. Spelers hoefden maar te vallen en hij greep al naar z'n fluit (beide kanten). Volgens mij ook best een aantal corners en ingooien verkeerd beoordeeld.

Maar het allerirritanstse vond ik toch wel Sierd de Vos. Met zijn irritante hyperbolen. Irritante grappen. Namen continu op een irritante manier verkeerd uitspreken. Verkeerde namen noemen. Uit het niets irritante kreten die nergens op slaan.

Buiten dat alles heb ik me wel vermaakt hoor.

Prima spel van Twente. Fijn dat zij via die CL route nu wel in Europa meedoen. Hebben denk ik ondanks een slechte loting een goed vooruitzicht om te overwinteren. De overwinning hadden ze wel moeten pakken, waren echt beter.

En laten we hopen dat Ajax volgend jaar ook weer de Europa league voorrondes moet doen en Twente de CL voorrondes. Dat is namelijk goed voor het Nederlands voetbal.:cool:

Jammer, denk dat Twente nog weinig mogelijkheden voor winstpartijen hebben.

Maar 8 gelijke spelen, en ze hebben nog steeds kans!

AZ verloren, Twente gelijk samen met Ajax en PSV. En Feyenoord de enige met winst deze week. Niet slecht, maar toch wel wat teleurstellend.

Jammer, denk dat Twente nog weinig mogelijkheden voor winstpartijen hebben.

Maar 8 gelijke spelen, en ze hebben nog steeds kans!
Thuis tegen Besiktas en uit bij Malmo kunnen ze wel winnen.
Thuis tegen Union ook wel... en puntje uit bij Nice.

AZ verloren, Twente gelijk samen met Ajax en PSV. En Feyenoord de enige met winst deze week. Niet slecht, maar toch wel wat teleurstellend.
Gewoon teleurstellend als je bedenkt dat PSV en Twente beiden beduidend beter waren dan de tegenstander. Daar tegenover staat de ietwat verrassende overwinning van Feyenoord, maar onderaan de streep is het matig.

Nou ja, United heeft wel nog gelijk gemaakt tegen Porto.

Bodo had trouwens de 1ste wedstrijd in de EL ook van Porto gewonnen. Helpen ons behoorlijk met de coëfficiënten! Goeie coach die Knutsen, dat hij daar nog coacht is een wonder. Zou een mooie vervanger kunnen worden van Bosz.

Bodo had trouwens de 1ste wedstrijd in de EL ook van Porto gewonnen. Helpen ons behoorlijk met de coëfficiënten! Goeie coach die Knutsen. Dat hij daar nog coacht is een wonder. Zou een mooie vervanger kunnen worden van Bosz.

Bodo had trouwens de 1ste wedstrijd in de EL ook van Porto gewonnen. Helpen ons behoorlijk met de coëfficiënten! Goeie coach die Knutsen, dat hij daar nog coacht is een wonder. Zou een mooie vervanger kunnen worden van Bosz.
Ik krijg het idee dat Stijn Schaars de opvolger van Bosz gaat worden. Mja, dan heb je wel weer een beginnende coach.

Terug
Bovenaan Onderaan