UEFA Europa League 2023/24


Mourinho is weg.

Dit kan zo wel goed nieuws als slecht nieuws zijn. Mourinho is beetje de angstgeger van Feyenoord dus op dat gebied goed dat hij weg is.

Maar as roma speelde zeer slecht wie weet vinden ze onder hun nieuwe coach terug hun spel en heeft feyenoord het moeillijker.

Toch denk ik dat dit een plus is voor Feyenoord.

Mourinho, is pas 60 jaar maar de tijd van Porto en Inter lijkt eeuwen geleden.
Zijn laatste kampioenschap was in 2011/2012 met Real Madrid.
Later nog een Europa League gewonnen met Manchester United waar toen ook al miljoenen in gepompt werden, en de Conference League gepakt met AS Roma, maar verder wil het niet meer lukken bij diverse grote teams
Voor welke club zou hij nu kiezen?
 
Mourinho, is pas 60 jaar maar de tijd van Porto en Inter lijkt eeuwen geleden.
Zijn laatste kampioenschap was in 2011/2012 met Real Madrid.
Later nog een Europa League gewonnen met Manchester United waar toen ook al miljoenen in gepompt werden, en de Conference League gepakt met AS Roma, maar verder wil het niet meer lukken bij diverse grote teams
Voor welke club zou hij nu kiezen?
De club waar hij de hoogste afkoopsom kan vangen.
Hij heeft al behoorlijk wat geld aan afkoopsommen ontvangen.
 
Mourinho, is pas 60 jaar maar de tijd van Porto en Inter lijkt eeuwen geleden.
Zijn laatste kampioenschap was in 2011/2012 met Real Madrid.
Later nog een Europa League gewonnen met Manchester United waar toen ook al miljoenen in gepompt werden, en de Conference League gepakt met AS Roma, maar verder wil het niet meer lukken bij diverse grote teams
Voor welke club zou hij nu kiezen?

Vind dat eingellijk al grote prestatie conferene league winnen met AS Roma. Is voor mij gewoon een middenmoot ploeg. Dus dat die dan een europese prijs winnen is heel knap.
en paarj aar europees voetbal telkens gehaald.
Wat meer wil je nog als as roma?

ik bedoel je hebt veel concurentie voor de europese plaatsen in serie A.
Als je is een seizoen draait in de middenmoot is dat niet zo erg.
 
Vind dat eingellijk al grote prestatie conferene league winnen met AS Roma. Is voor mij gewoon een middenmoot ploeg. Dus dat die dan een europese prijs winnen is heel knap.
en paarj aar europees voetbal telkens gehaald.
Wat meer wil je nog als as roma?

ik bedoel je hebt veel concurentie voor de europese plaatsen in serie A.
Als je is een seizoen draait in de middenmoot is dat niet zo erg.
De Conference league winnen vind ik een goede prestatie maar voor iemand als Mourinho die alles al gewonnen heeft, vind ik het met een club als AS Roma niet zo bijzonder.
Ze hadden dat seizoen meer dan 130 miljoen euro aan spelers uitgegeven en in de knockout fase waren de grootste tegenstanders Leicester en Feyenoord, eerder in het toernooi kwamen ze teams als Bode Glimt tegen.

In de competitie werd hij 2x 6e en nu Roma 9e staat is hij ontslagen.
De jaren daarvoor werd hij bij verschillende clubs weggestuurd of is hij in goed overleg vertrokken. Dus hij zal zichzelf opnieuw moeten uitvinden als hij weer met de top wil mee doen.
 
Wat betreft dat nep tijdrekken met kramp, als het aan mij ligt scheurt zo'n figuur (keeper van Roma) bij het eerst volgende balcontact dat ie maakt zijn complete kruisbanden af. Dit is zo'n ontzettende verneukerij van de sport
 
ik heb een speciale stopwatch waar als ik mijn tijd stopzet tijdens blessure of onnodige tijd trekken dan houd mijn harloge bij hoeveel tijd ik de tijd heb gestopt met andere woorden hoe lang het spel stilgelegd is.

Ik tel dat gewoon bij als extra tijd :).

Ploeg trekte constant tijd als resultaat 6 minuten extra tijd en nog gelijkmaker krijgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan