UEFA Europa League 2023/24

Je wordt er toch helemaal schijtziek van dat je iedere keer weer Roma treft.

Kut Mourinho.
 
Roma grote club staat wel 7e, die kunnen ze hebben.
Heb nog geen check van de competitie stand gedaan voor de overgebleven Europa League teams maar ik zie niet veel verschil met de teams uit de Conference League?

Blijft toch ook n beetje naïeve Slot vs gehaaide Mourinho.
Heb n grotere hekel aan Mourinho, dus ik wil hem na die tweestrijd de Calimero zien uithangen.
Kan Slot dat voor de competitie bewaren (Y)
 
Roma grote club staat wel 7e, die kunnen ze hebben.
Heb nog geen check van de competitie stand gedaan voor de overgebleven Europa League teams maar ik zie niet veel verschil met de teams uit de Conference League?
Gewoon een ontzettende k*t tegenstander. Een beetje zoals Sevilla voor ons.

Professioneel in zuigen, etteren en die ene kans benutten. Dat gaat ons meestal niet goed af.
 
Roma grote club staat wel 7e, die kunnen ze hebben.
Heb nog geen check van de competitie stand gedaan voor de overgebleven Europa League teams maar ik zie niet veel verschil met de teams uit de Conference League?

Trouwens, de ploegen in de Conference League zijn van een heel ander kaliber wel hoor.
Seeded teams
Bodø/Glimt (NOR)
Dinamo Zagreb (CRO)
Ferencváros (HUN)
Frankfurt (GER)
Gent (BEL)
Legia (POL)
Ludogorets (BUL)
Slovan Bratislava (SVK)

Unseeded teams
Ajax (NED)
Maccabi Haifa (ISR)
Molde (NOR)
Olympiacos (GRE)
Real Betis (ESP)
Servette (SUI)
Sturm Graz (AUT)
Union SG (BEL)

Eintracht bij de seeded teams, en mss Union en Betis bij de unseeded teams stellen wat voor.

Maar de rest?

:ROFL::ROFL::SC::ROFL::ROFL:

(a)


PS: Zul je altijd zien, dat Eintracht gekoppeld wordt aan..... :ROFL:
 
Trouwens, de ploegen in de Conference League zijn van een heel ander kaliber wel hoor.
Seeded teams
Bodø/Glimt (NOR)
Dinamo Zagreb (CRO)
Ferencváros (HUN)
Frankfurt (GER)
Gent (BEL)
Legia (POL)
Ludogorets (BUL)
Slovan Bratislava (SVK)

Unseeded teams
Ajax (NED)
Maccabi Haifa (ISR)
Molde (NOR)
Olympiacos (GRE)
Real Betis (ESP)
Servette (SUI)
Sturm Graz (AUT)
Union SG (BEL)

Eintracht bij de seeded teams, en mss Union en Betis bij de unseeded teams stellen wat voor.

Maar de rest?

:ROFL::ROFL::SC::ROFL::ROFL:

(a)


PS: Zul je altijd zien, dat Eintracht gekoppeld wordt aan..... :ROFL:
Haha, Eintracht Ajax zou ik leuk vinden. Nog een keer Gotze zien schitteren. Ik was niet specifiek genoeg, bedoelde tussen deze rij clubs maar ik kijk ook met een schuin oog en had cl nog niet helemaal gecheckt
Fehner staat 1e in eigen land
Brugge 6e
Fiorentina 7e
Frankfurt 7e
Betis 7e
En Aston Villa 3e, Lille 4e.
De voormalig nummer 18 van Nederland heeft nog niet zomaar de confidence peren binnen.

Loting Play-offs

Feyenoord - AS Roma
AC Milan - Stade Rennes
RC Lens - SC Freiburg
Young Boys - Sporting Portugal
Benfica - Toulouse FC
SC Braga - FK Qarabag
Galatasaray SK - Sparta Praag
FK Sjachtar Donetsk - Olympique Marseille
 
Haha, Eintracht Ajax zou ik leuk vinden. Nog een keer Gotze zien schitteren. Ik was niet specifiek genoeg, bedoelde tussen deze rij clubs maar ik kijk ook met een schuin oog en had cl nog niet helemaal gecheckt

Ja ok, in mijn overzicht zaten de #s 1 van de poules niet bij. Daar zitten met Villa en Lille en iets mindere mate Brugge goede ploegen tussen.

Overall vind ik het verschil tussen EL en ECL wel duidelijk.
Maar allebei geen makkies, zoveel is zeker.
 

Mourinho is weg.

Dit kan zo wel goed nieuws als slecht nieuws zijn. Mourinho is beetje de angstgeger van Feyenoord dus op dat gebied goed dat hij weg is.

Maar as roma speelde zeer slecht wie weet vinden ze onder hun nieuwe coach terug hun spel en heeft feyenoord het moeillijker.

Toch denk ik dat dit een plus is voor Feyenoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan