UEFA Europa League 2022/23

Lastige poule, maar zeker niet onmogelijk. Arsenal wordt een prachtige wedstrijd en ook leuk om heen te gaan. Bodo moet je gewoon pakken maar wordt uiteraard niet makkelijk. En Zürich is leuk voor de uitsupporter om nog een reisje te maken. Gewoon solide 2e worden en misschien wel eerste !
We moeten in staat zijn deze poule te winnen. Simple as that
 
Ook qua financiële verwachting is dit overigens een uitstekende poule. Met de verwachte overwintering tikken we 24 miljoen aan. Not bad...
 
Jullie moeten hopen dat Arsenal zo goed bezig blijft. Als die een kans op een kampioenschap zien laten ze de EL misschien (half) schieten bedenk ik me net.
Arsenal is al seizoenen instabiel.. we moeten niet gaan klooien zoals tegen de Rangers, maar daar hoef je niet van te verliezen
 
Europees stellen we geen kut voor. Tegen Arsenal ga je in beide duels kansloos verliezen. Tenzij ze de Europa League niet echt serieus nemen en een halve b-elftal gaan opstellen. Bodo is een aparte team, op een haar na CL misgelopen. Zal typisch PSV zijn als je van die klanten uit ofzo verliest.

Met wat geluk wordt je tweede, en anders derde. Sorry, dit PSV stelt me iedere jaar teleur in Europese wedstrijden. Altijd het lachertje van Nederland.
 
Nou, ze hebben volgens mij nu alles wel goed voor elkaar met selectie en staf.
Er komt ongetwijfeld nog wat bij ook. We hebben nu al 20 miljoen te besteden ivm plaatsen el. Dit kun je niet meer verpesten. Vol inzetten op dit tournooi
 
Jullie moeten hopen dat Arsenal zo goed bezig blijft. Als die een kans op een kampioenschap zien laten ze de EL misschien (half) schieten bedenk ik me net.
Arsenal weet dat ze never nooit kampioen worden. Er zijn namelijk minimaal 3 andere ploegen die veel sterker zijn. Juist voor Arsenal en ook voor een United is de EL de enige mogelijkheid om een prijs te pakken.
 
Nou.. Arsenal dus. Wij weer geluk dat we hen treffen net nu ze het weer beter op orde lijken te hebben :)

Ondanks dat vind ik het een prachtige groep. EL is geen flut toernooitje meer vind ik. Wellicht ook meer waar we tegenwoordig thuis horen.

Ik heb dingen gezien in de eerste wedstrijden wat mij wel vertrouwen heeft dat we een elftal hebben wat in toernooien ook goed mee kan. Helaas tegen Rangers een enorme offday.

Ben benieuwd of er nog verrassende versterkingen gaan komen, want die lijken mij wel nodig.

Nu het chagrijn van ons afspelen en voor het maximale gaan in de EL!
 
2e worden achter Arsenal is nog kut ook, want dan mag je lekker in een tussenronde van achteren genomen worden door een 3e plaats CL club.
 
Nou.. Arsenal dus. Wij weer geluk dat we hen treffen net nu ze het weer beter op orde lijken te hebben :)

Ondanks dat vind ik het een prachtige groep. EL is geen flut toernooitje meer vind ik. Wellicht ook meer waar we tegenwoordig thuis horen.

Ik heb dingen gezien in de eerste wedstrijden wat mij wel vertrouwen heeft dat we een elftal hebben wat in toernooien ook goed mee kan. Helaas tegen Rangers een enorme offday.

Ben benieuwd of er nog verrassende versterkingen gaan komen, want die lijken mij wel nodig.

Nu het chagrijn van ons afspelen en voor het maximale gaan in de EL!
Ouwe optimist :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan