UEFA Europa League 2022/23

Jammer. Niet een heel goede loting wederom. Bodo Glimt werd in de verlenging in Kroatië pas de play offs Champions League uitgegooid door Dinamo Zagreb. Maar goed, eigenlijk ben ik allang blij dat we niet ook nog Real Betis uit pot 3 haalden. Dit moet te doen zijn.
 
In ieder geval 2 'CL-potjes' dit seizoen, verder tegen die afbraakploeg uit Noorwegen en het wonderkind Gnonto. We gaan er maar weer met frisse tegenzin voor zitten.
 
Gewoon die Gnonto kopen, goed talent en hij kan op alle posities voorin
 
Zo John weet waar we aan toe zijn. Ga niet voorspellen maar denk dat er mogelijkheden zijn maar dan moet de intensiteit wel omhoog. Hoop dat de druk er beetje af is en er normaal gevoetbald kan worden.
 
In ieder geval geen oostblokkers. Of Turkse ploegen waar iedereen vantevoren heel gewichtig over doet en die er dan geen ruk van blijken te kunnen.
 
Lastige poule, maar zeker niet onmogelijk. Arsenal wordt een prachtige wedstrijd en ook leuk om heen te gaan. Bodo moet je gewoon pakken maar wordt uiteraard niet makkelijk. En Zürich is leuk voor de uitsupporter om nog een reisje te maken. Gewoon solide 2e worden en misschien wel eerste !
 
Als iemand naar Zurich uit gaat, kun je dan mijn portemonnee ophalen bij de Lost&Found op het vliegveld ? Mijn PSV Club Card zit er nog in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan