UEFA Europa League 2021/22

Status
Je kunt niet meer reageren.
Duikt de keeper de andere kant op, dan is hij 'heel rustig gebleven'.
Die van Tavernier was net zo slecht, maar ging er wel in.
Àls keeper moet je zo lang mogelijk blijven staan. Er is er altijd wel een die de bal in het midden van de goal schiet.
 

Kun je dit tuig niet preventief ruimen met een politiemacht? Echt te goor voor woorden hoe normaal dit blijkbaar is en hoe makkelijk je er mee weg komt.

Aangezien de media weer maar 1 videootje post en context niet leuk is voor de clicks: Het gedoe begon omdat de groep Rangers fans stoelen en flessen begon te gooien naar de achterkant van de corteo (fanmars richting het stadion) van Frankfurt. Jammer voor die paar dronken Schotten dat het net het deel was van Frankfurt dat er meteen opduikt. Die hadden vast verwacht dat de hooligans aan de voorkant liepen en de normale mensen aan de achterkant. Helaas.

Dus uitschot dat je iemand in elkaar rost of gewoon ontiegelijk dom dat je dingen gaat gooien terwijl de groep ook normaal had gepasseerd (of beide), u mag het zelf invullen :D
 
Omdat de scheids het wel een leuk idee vond om twee keer te tossen. Een keer voor de hoek en een keer voor wie begint.

Volgens mij is daar gewoon een regel voor. De winnaar van de toss mag kiezen voor een kant of beginnen en de ander krijgt dan automatisch de overige optie.
Ik bedoelde waarom Frankfurt z'n feestje moest gaan staan vieren richting het rangers publiek
 
Àls keeper moet je zo lang mogelijk blijven staan. Er is er altijd wel een die de bal in het midden van de goal schiet.
Eens. Ik wacht zelf ook altijd tot de keeper beweegt en schiet hem dan de andere hoek in. Bijna alle keepers kiezen al voordat je geschoten hebt.
 
Slechts nieuws voor PSV dat Rangers verliest. Geen geplaatste status bij de loting voorronde CL.
 
Slechts nieuws voor PSV dat Rangers verliest. Geen geplaatste status bij de loting voorronde CL.
Oekraïne en Rusland valt er waarschijnlijk tussenuit. Ik neem aan dat PSV dan ook wat opschuift. Want hoog staat PSV niet.
Het is toch prut dat PSV internationaal achter Rennes staat.

Het wordt echt tijd, en laat ik eens bescheiden inzetten, dat de helft van de wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord, Monaco, Sociedad, Leicester, AZ en Benfica gewonnen worden. Paar gelijke spelen erbij en dan is dit gerommel met plaatsing wel/niet gewoon voorbij.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Eens. Ik wacht zelf ook altijd tot de keeper beweegt en schiet hem dan de andere hoek in. Bijna alle keepers kiezen al voordat je geschoten hebt.

Keeper moet niet bewegen. Druk bij de nemer houden. Als keeper kun je alleen maar winnen en niet verliezen.
Dwing de speler maar om een perfecte er in te schieten. Uiteindelijk schieten er heel veel niet in het zijnetje.
Mvogo valt ook een kant uit. Vreselijk.
 
Keeper moet niet bewegen. Druk bij de nemer houden. Als keeper kun je alleen maar winnen en niet verliezen.
Dwing de speler maar om een perfecte er in te schieten. Uiteindelijk schieten er heel veel niet in het zijnetje.
Mvogo valt ook een kant uit. Vreselijk.
Eens.
 
Keeper moet niet bewegen. Druk bij de nemer houden. Als keeper kun je alleen maar winnen en niet verliezen.
Dwing de speler maar om een perfecte er in te schieten. Uiteindelijk schieten er heel veel niet in het zijnetje.
Mvogo valt ook een kant uit. Vreselijk.
Het moet toch te trainen zijn. Is er geen apparaat zoals bij tennis dat voetballen op de juiste snelheid afschiet, met een piepsignaal dat de bal tussen nu en 1,5 sec wordt gelanceerd, maar dat het voor de keeper niet zichtbaar is waar de bal heengaat?

En dan trainen, trainen en nog eens trainen op verschillende manieren. Zoutzakken, blijven staan, dribbelen op de lijn.

Videobeelden erbij van ploeggenoten en cruciale wedstrijden van anderen. Aanlopen en standbeenposities van de nemers tot in den treure analyseren.

‘We gaan nu alle ballen links van je trappen, maar je mag pas zoutzakken als de bal vertrokken is, eerder niet. Plus video erbij.’

Bouw je een matras op grashoogte in de grond op het trainingsveld, zodat de keeper vaker kan duiken.

Reactiespelletjes tijdens de lunch.

Moet niet al te ingewikkeld zijn. Het is maar een miljoenenbedrijf.
 
Laatst bewerkt:
Is volgens mij nog niet zeker. Als Monaco 3e wordt in Frankrijk, is PSV alsnog geplaatst bij de loting.

Dan moet Marseille dus winnen van Strasbourg (dat nog om een Europese plek speelt) en Monaco punten verspelen bij Lens (dat ook om diezelfde Europese plek speelt). En Monaco moet minimaal 1 punt halen, want als Rennes wint van Lille gaat Rennes weer over Monaco heen. Interessant.
 
Dan moet Marseille dus winnen van Strasbourg (dat nog om een Europese plek speelt) en Monaco punten verspelen bij Lens (dat ook om diezelfde Europese plek speelt). Interessant.

Ondanks het gelijke puntenaantal is het doelsaldo +4 van Monaco dus qua doelsaldo verwacht ik niets.
 
Dus grote kans dat wij straks niet geplaatst zijn.
Klopt het dat we bij verlies in die 3e CL voorronde meteen geplaatst zijn voor de groepsfase UEFA Europa League?
Of geldt dat pas bij verlies in de 4e voorronde en moeten we in het genoemde geval eerst nog naar de play offs van de EL?
 
Dus grote kans dat wij straks niet geplaatst zijn.
Klopt het dat we bij verlies in die 3e CL voorronde meteen geplaatst zijn voor de groepsfase UEFA Europa League?
Of geldt dat pas bij verlies in de 4e voorronde en moeten we in het genoemde geval eerst nog naar de play offs van de EL?
Je bent inderdaad meteen geplaatst voor de groepsfase EL als je de 3e voorronde verliest.
 
Dus grote kans dat wij straks niet geplaatst zijn.
Klopt het dat we bij verlies in die 3e CL voorronde meteen geplaatst zijn voor de groepsfase UEFA Europa League?
Of geldt dat pas bij verlies in de 4e voorronde en moeten we in het genoemde geval eerst nog naar de play offs van de EL?

Niet direct geplaats mar wel direct naar play offs laatste ronde van europa league tegen een mindere tegenstander.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan