UEFA Europa League 2021/22

Status
Je kunt niet meer reageren.
Want wij staan ook 7e? :grin:
RB gaat kak, nieuwe trainer nu ook nog niet geweldig, maar dan wel weer gewonnen van City (die reeds geplaatst waren maar toch).

Wel jammer inderdaad, had het wel leuk gevonden. Als is momenteel bij mijn weten ook geen publiek bij RB toegestaan (wellicht wel tegen die tijd vd wedstrijden natuurlijk).
 
Laatst bewerkt:
Barcelona 0-1 achter tegen Napoli.
Tsja moeten ze Luuk de Jong maar niet op de bank zetten. Die kan het straks weer op gaan knappen.
 
Loting Europa League:

Rangers - Rode Ster Belgrado
Braga - AS Monaco
FC Porto - Olympique Lyon
Atalanta - Bayer Leverkusen
Sevilla - West Ham United
Barcelona - Galatasaray
Spartak Moskou - RB Leipzig
Eintracht Frankfurt - Real Betis


De twee landen boven ons, Frankrijk en Portugal, hebben met hun overgebleven clubs in de EL tegen elkaar geloot. Unieke kans voor een Nederlandse inhaalslag!
 
Loting Europa League:

Rangers - Rode Ster Belgrado
Braga - AS Monaco
FC Porto - Olympique Lyon
Atalanta - Bayer Leverkusen
Sevilla - West Ham United
Barcelona - Galatasaray
Spartak Moskou - RB Leipzig
Eintracht Frankfurt - Real Betis


De twee landen boven ons, Frankrijk en Portugal, hebben met hun overgebleven clubs in de EL tegen elkaar geloot. Unieke kans voor een Nederlandse inhaalslag!
Zou Spartak wel mee mogen blijven doen? Wat mij betreft worden die Russen overal geweerd nu.
 
Zou Spartak wel mee mogen blijven doen? Wat mij betreft worden die Russen overal geweerd nu.
Dat is net zo'n slappe hap als al het andere in Europa, de sancties. Maar ook een bijvoorbeeld het Eurosongfestival EBU wil Rusland er gewoon bij hebben,
 
Ik snap het sentiment, maar zoiets heeft volgens mij niet zoveel zin. Bovendien kunnen de clubs er ook niks aan doen.
We delen toch sancties uit aan Rusland? Onbegrijpelijk dat ze niet geweerd worden van Swift. Maar uitsluiten van sportwedstrijden en geen visa meer toekennen, raakt de Russen juist wel. De rijke Russen willen flaneren in Zuid-Frankrijk of hun (eigen) Europese voetbalclub bezoeken. Daarnaast denken ze veel goodwill te kweken met sport (sportswashing), dus dit lijken me zeker wel passende maatregelen.

En dat die clubs niks aan kunnen doen.....tja, dat kunnen de Russische soldaten ook niet, maar die staan ook in de vuurlinie.
 
We delen toch sancties uit aan Rusland? Onbegrijpelijk dat ze niet geweerd worden van Swift. Maar uitsluiten van sportwedstrijden en geen visa meer toekennen, raakt de Russen juist wel. De rijke Russen willen flaneren in Zuid-Frankrijk of hun (eigen) Europese voetbalclub bezoeken. Daarnaast denken ze veel goodwill te kweken met sport (sportswashing), dus dit lijken me zeker wel passende maatregelen.

En dat die clubs niks aan kunnen doen.....tja, dat kunnen de Russische soldaten ook niet, maar die staan ook in de vuurlinie.
Die soldaten kiezen er toch bewust voor om het leger in te gaan? Die zitten daar niet toevallig.

Geen Russische uitsupporters en de thuiswedstrijden afwerken op neutraal terrein. Lijkt mij voldoende.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan