UEFA Champions League 2023/24


Met andere woorden. De grote competities willen niet ingehaald worden door de andere competities.
Dus willen we dat champions leuage resultaten zwaarder doorwegen je weet wel de competitie waar WIJ de meeste deelnemers hebben.
 
Psg doet latjetrap. Bij de recreanten moest je dan een rondje geven. Psg kan ondertussen het kampioensfeest wel betalen 🤔
 
PSV: zeer zeer verdiende kampioen met schitterend voetbal. Prachtig.

Prima dat onze jongens daarom zwaar bezopen en/of met een kater op de bank hangend waarschijnlijk niet naar Dortmund hebben gekeken. Dat heb ik wel voor ze gedaan.

Ik had net heel even het idee dat PSV volgend jaar nóg beter wordt en dat kans nr 2 om heel ver in de CL te komen zich wel zal aandoen.
Daar hou ik me maar aan vast.

Ik weet zeker dat ik het meest ziek ben van alle PSVfans met dit geweldige resultaat van Dortmund. Wat Dortmund kan, kan PSV ook. Vanaf AZ-uit was me dat duidelijk.

Met andere woorden: ik had liever vandaag feest gevierd en niet gisteren. Liever uit voorzorg een b-elftal tegen Fortuna en RKC dan een puntenrecord.
 
Dat is inderdaad de ene kant. ;)
Teams als Dortmund hebben meer de ervaring op dat niveau waar het draait om de details. Ook was de selectie van Psv niet compleet (Vertessen niet vervangen) waardoor Bosz beperkt werd in z'n keuzes. Het zijn dat soort dingen wat net even een ronde verder kan betekenen.
Van mij mag Dortmund m nu wel winnen ook trouwens. Dan maar all the way 😁
 
Ik had net heel even het idee dat PSV volgend jaar nóg beter wordt en dat kans nr 2 om heel ver in de CL te komen zich wel zal aandoen.
Daar hou ik me maar aan vast.
Maar komend seizoen is de opzet anders. Geen idee of dat voordeliger is of juist niet, want ik snap de opzet nog steeds niet helemaal, maar sowieso zou PSV dan ALLE sterkhouders moeten behouden, of beter nog, Earnie moet wederom de juiste vervangers zien te vinden en dan nog zal het vooral tegen zichzelf vechten om de hooggespannen verwachtingen waar te maken. Zie nog maar eens zo'n seizoen te draaien, waarin je slechts 2 echte smetjes kunt vinden: uitschakeling tegen een te pakken Dortmund, en het vreselijke verlies tegen het senioren elftal van Ajax NEC, waardoor de kans om een uniek ongeslagen seizoen ED te pakken in rook opging.
Ik weet zeker dat ik het meest ziek ben van alle PSVfans met dit geweldige resultaat van Dortmund. Wat Dortmund kan, kan PSV ook. Vanaf AZ-uit was me dat duidelijk.
PSV heeft zichzelf tekort gedaan; wat helaas typisch en irritant des PSV's is. Dit seizoen was wel uniek in dat bijna alle grote clubs een beetje aan het worstelen zijn. Dat een zwak en wisselvallig Dortmund de finale haalt is daar de bevestiging van.
Met andere woorden: ik had liever vandaag feest gevierd en niet gisteren. Liever uit voorzorg een b-elftal tegen Fortuna en RKC dan een puntenrecord.
Ik had liever allebei gezien, en dat was ook mogelijk. Maar het kampioenschap was ongetwijfeld nummer 1 belangrijkst. Het was simpelweg te lang geleden om dat als ondergeschikt te zien aan de CL. Nu zorgen dat we na de titel niet weer 6 jaar moeten wachten op een volgende, of dat we niet dezelfde fouten begaan als Ajax en als een Reker allerlei dure, niet renderende flops hierheen gaan halen.
 
Laatst bewerkt:
Real Madrid scoort, maar er is een overtreding gemaakt. De VAR grijpt in en de goal wordt afgekeurd.
En terecht.
 
Madrid lijkt weer te scoren, maar het is buitenspel. :maniac:
De VAR kijkt het na. Het is wel degelijk een geldige goal.
Het is 2-1 voor Madrid.
90'+2' :BALL: Joselu
Wat een knotsgek slot. Er is nog wat extra tijd te spelen. Nog zo'n 9 minuten.
Joselu kwam in de 81e minuut in het veld en scoort 2x.
 
Terug
Bovenaan Onderaan