UEFA Champions League 2023/24

Volgend jaar trouwens Champions League via Ziggo Sport.
Krijgen we dit als analisten:
Ruud Gullit, Marco van Basten, Rafael van der Vaart, Youri Mulder, Giovanni van Brockhorst, Royston Drenthe, Wesley Sneijder, Danny Blind, Khalid Boulahrouz en Ronald de Boer

Bijna allemaal oud-ajacieden of Feyenoorders en dan nog Mulder en Boulahrouz.
Alleen Gullit heeft bij PSV gevoetbald (en bij Feyenoord)
 
Volgend jaar trouwens Champions League via Ziggo Sport.
Krijgen we dit als analisten:
Ruud Gullit, Marco van Basten, Rafael van der Vaart, Youri Mulder, Giovanni van Brockhorst, Royston Drenthe, Wesley Sneijder, Danny Blind, Khalid Boulahrouz en Ronald de Boer

Bijna allemaal oud-ajacieden of Feyenoorders en dan nog Mulder en Boulahrouz.
Alleen Gullit heeft bij PSV gevoetbald (en bij Feyenoord)
Ja, irritant. Moet je ook via de app gaan kijken. Schijnt wel gratis te zijn.
 

Zowel Champions League als Europa League en Conference League.

Niet meer op open kanaal als ik het goed begrijp. Tenzij je bij Ziggo zit of KPN hebt, bij KPN wordt Ziggo Sport Select gratis doorgegeven.
 
Borussia Dortmund 1-0 voor bij rust tegen Pasis Saint Germain.
Hopelijk gaat Dortmund winnen en volgende week ook en dan naar de finale.
 
En dan te bedenken dat men zei dat Dortmund de zwakste broeder was in de knockout om te treffen.
Heel eerlijk. Op papier was dat ook geen gekke gedachte. Ik vind het overigens prima. We hebben niks weg gegeven. Een team dat van PSG, AC Milan, Newcastle, Atletico Madrid en ons kan winnen is gewoon een sterk elftal.
 
En wij over twee wedstrijden van ze hadden moeten winnen.
Wat als.....
Mag ik?
Mag ik?
Mag ik de wat als invullen?

Wat als Bosz, Brands en Stewart wel op tijd wakker waren geweest?

Ik heb gewoon 100% gelijk gehad met wat er in de winterstop en vlak na de winterstop is gebeurd.

Gebrek aan ambitie bij een deel van PSV. Weet zeker dat er nu nog steeds diverse spelers zijn die er ziek van zijn. Zeker nu Dortmund er goed voorstaat in de halve finale.
 
Mag ik?
Mag ik?
Mag ik de wat als invullen?

Wat als Bosz, Brands en Stewart wel op tijd wakker waren geweest?

Ik heb gewoon 100% gelijk gehad met wat er in de winterstop en vlak na de winterstop is gebeurd.

Gebrek aan ambitie bij een deel van PSV. Weet zeker dat er nu nog steeds diverse spelers zijn die er ziek van zijn. Zeker nu Dortmund er goed voorstaat in de halve finale.
Als je voorspelt dat PSV de Champions League gaat winnen en je je gelijk haalt doordat we hem niet winnen dan denk ik niet dat Toto je veel had uitbetaalt.

Het komt op momenten aan, en wat voor aankopen jij ook met winterstop taks had willen zien komen, daarmee los je dat probleem niet op. Je ziet het bijna altijd in de Champions League bij een grote(re) club tegen kleine(re) club. De kleinere club zal vaak (indien het al voor een stunt kan zorgen) choken. Zelfs clubs als City zijn haast niet tegen dat soort druk bestand. Zo zag je aan de zenuwen vorig jaar in de finale toen ze de Champions League eindelijk een keer wel konden winnen.

Die paar ballen van Baka, Tillman en Luuk de Jong laatste minuut, daar waren er in de Eredivisie wel een paar van ingevlogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan