Tyrell Malacia (V)

IMG_7388.jpeg
Is ‘ie ook nog eens blind?!

Alle gekheid op een stokje: ik hoop dat hij mijn kritiek op de financiele voorwaarden volledig logenstraft, en ik kijk er naar uit om hem te zien (starten? invallen?) tegen Willem II.

Bekijk bijlage 7293
Is ‘ie ook nog eens blind?!

Alle gekheid op een stokje: ik hoop dat hij mijn kritiek op de financiele voorwaarden volledig logenstraft, en ik kijk er naar uit om hem te zien (starten? invallen?) tegen Willem II.
Laat ik er nog wat positiefs aan toevoegen: Benfica wilde hem ook en die hebben vaak wel een goed oog voor aanwinsten.

Malacia kost niet al te veel en na een halfjaar kun je gerust kijken of hij de moeite waard is om te kopen.

Laat ik er nog wat positiefs aan toevoegen: Benfica wilde hem ook en die hebben vaak wel een goed oog voor aanwinsten.
Absoluut, dat is zeker positief. Ik wil alleen graag weten waarom die deal afketste, dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Wat wel fijn is: PSV heeft m niet 1, maar 2 keer grondig gekeurd. Dat geeft me hoop.

Damnnnn Clark Kent (pssst, is superman net bril, maar dat ziet echt niemand!) als linksback!
Nice!

Of Cookie van Ned's survival gids (voor mijn mede grens millenials/zoomers).

Op dat hij zijn oude vorm weer kan vinden, welkom en succes Tyrell! Het shirt staat hem mooi.

Of Cookie van Ned's survival gids (voor mijn mede grens millenials/zoomers).

Op dat hij zijn oude vorm weer kan vinden, welkom en succes Tyrell! Het shirt staat hem mooi.
Da’s lang geleden. In tussenuren maakte ik altijd tostis en keek ik naar Ned’s.

Hij ziet er wel slank en fit uit, dat scheelt. Had t in zn interview ook over zn gezondheid, dus dat speelde wel echt.

Met Malacia i.p.v. Dams ga je er wel enorm op vooruit mits Malacia fit blijft en een beetje zijn oude vorm terugvindt.

En dan de optie om de 10 miljoen van Dams uit te geven aan Malacia. Waarom halen ze daar in Saudiland Malacia niet voor 10 miljoen? :lmao:

Met Malacia i.p.v. Dams ga je er wel enorm op vooruit mits Malacia fit blijft en een beetje zijn oude vorm terugvindt.

En dan de optie om de 10 miljoen van Dams uit te geven aan Malacia. Waarom halen ze daar in Saudiland Malacia niet voor 10 miljoen? :lmao:
Nou, ik was negatief, maar Malacia met een been, een gebroken voet en een gekneusde penis is nog steeds beter dan
Dams.

Ik ben ook positief. Hopen dat het Dest achtig wordt, en niet Karsdorp achtig.

Iig een fijne, sympathieke vent. Dat scheelt al voor het beeld tov Karsdorp.

Terug
Bovenaan Onderaan