Transfer | PSV huurt Tyrell Malacia van Manchester United
PSV huurt Tyrell Malacia tot het einde van het seizoen van Manchester United. In de overeenkomst is een optie tot koop opgenomen.
PSV meldt het nu ook!
Welkom, Tyrell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 7293
Is ‘ie ook nog eens blind?!
Alle gekheid op een stokje: ik hoop dat hij mijn kritiek op de financiele voorwaarden volledig logenstraft, en ik kijk er naar uit om hem te zien (starten? invallen?) tegen Willem II.
Laat ik er nog wat positiefs aan toevoegen: Benfica wilde hem ook en die hebben vaak wel een goed oog voor aanwinsten.Bekijk bijlage 7293
Is ‘ie ook nog eens blind?!
Alle gekheid op een stokje: ik hoop dat hij mijn kritiek op de financiele voorwaarden volledig logenstraft, en ik kijk er naar uit om hem te zien (starten? invallen?) tegen Willem II.
Absoluut, dat is zeker positief. Ik wil alleen graag weten waarom die deal afketste, dat is me nog niet helemaal duidelijk.Laat ik er nog wat positiefs aan toevoegen: Benfica wilde hem ook en die hebben vaak wel een goed oog voor aanwinsten.
Damnnnn Clark Kent (pssst, is superman net bril, maar dat ziet echt niemand!) als linksback!
Nice!
Da’s lang geleden. In tussenuren maakte ik altijd tostis en keek ik naar Ned’s.Of Cookie van Ned's survival gids (voor mijn mede grens millenials/zoomers).
Op dat hij zijn oude vorm weer kan vinden, welkom en succes Tyrell! Het shirt staat hem mooi.
Nou, ik was negatief, maar Malacia met een been, een gebroken voet en een gekneusde penis is nog steeds beter danMet Malacia i.p.v. Dams ga je er wel enorm op vooruit mits Malacia fit blijft en een beetje zijn oude vorm terugvindt.
En dan de optie om de 10 miljoen van Dams uit te geven aan Malacia. Waarom halen ze daar in Saudiland Malacia niet voor 10 miljoen?![]()
Mauro kan overal spelen....ik denk dat Stewart hem gaat polsen voor de positie van 2e keeper, wanneer Drommel in de zomer verkocht wordt....En als Dest terug is kan Mauro in de spits![]()

Kan ingeschreven worden, net als Perisic en Bajraktarevic.Hoe zit het nu met speelgerechtigd in de Champions League?
Oke nice. Er is een nieuwe inschrijfronde ofzo dus na de poulefase?Kan ingeschreven worden, net als Perisic en Bajraktarevic.
Volgens mij was dat altijd al, maar kan me vergissen.Oke nice. Er is een nieuwe inschrijfronde ofzo dus na de poulefase?
Is dat ook nieuw met de nieuwe opzet?
Altijd al zo, alleen nu 2 wedstrijden later door de langere groepsfase. Per clubs max 3 nieuwe spelers.Volgens mij was dat altijd al, maar kan me vergissen.