Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
We halen een vervanger voor Mauro momenteel toch een van de betere , terwijl de RB zeer zwak bezet is ...........dus schuiven ( hopelijk niet aan kant ) met MauroHet idee dat Malacia kwam moest even landen, maar ik ben hier nu wel positief over.
Dat verwacht ik wel ja. En als Dest terug is Mauro als 1e backup voor LB en RB en Karsdorp als 2e backup voor RBWe halen een vervanger voor Mauro momenteel toch een van de betere , terwijl de RB zeer zwak bezet is ...........dus schuiven ( hopelijk niet aan kant ) met Mauro
dus schuiven we een van onze huidige betere spelers gewoon aan de kant als backup.......als ik Mauro was , zou toch twee maal nadenken vooraleer te verlengen........Dat verwacht ik wel ja. En als Dest terug is Mauro als 1e backup voor LB en RB en Karsdorp als 2e backup voor RB
Hoe goed Mauro ook is, Dest staat boven m. Als Malacia de mindere is van Mauro dan mag Mauro gewoon in de basis blijven.dus schuiven we een van onze huidige betere spelers gewoon aan de kant als backup.......als ik Mauro was , zou toch twee maal nadenken vooraleer te verlengen........
Ach Mauro heeft zoveel posities om te spelen. Daarnaast is het nog maar de vraag of Dest op zijn niveau terug komt of niet.dus schuiven we een van onze huidige betere spelers gewoon aan de kant als backup.......als ik Mauro was , zou toch twee maal nadenken vooraleer te verlengen........
Valt inderdaad ontzettend tegen. En dan lijkt hij wel fit. Dat dan weer wel.Omdat de verwachtingen hoger waren is dit een nog slechtere transfer dan Karsdorp, vooralsnog.
Wat is deze jongen bedroevend slecht in verdedigen geworden.
Ik denk ook dat Malacia de opdracht van Bosz heeft gekregen om Boszball back te spelen, en dat kan hij niet. Dat wisten we natuurlijk al, maar toch huren en proberen. De trainer moet zn tactiek aanpassen aan de kwaliteiten van de spelers en niet andersom, helaas denkt Bosz daar anders overOmdat de verwachtingen hoger waren is dit een nog slechtere transfer dan Karsdorp, vooralsnog.
Wat is deze jongen bedroevend slecht in verdedigen geworden.
Ik denk ook dat Malacia de opdracht van Bosz heeft gekregen om Boszball back te spelen, en dat kan hij niet. Dat wisten we natuurlijk al, maar toch huren en proberen. De trainer moet zn tactiek aanpassen aan de kwaliteiten van de spelers en niet andersom, helaas denkt Bosz daar anders over
Ik had hetzelfde. In mijn beleving was ie bij Feyenoord ook wel beter dan dit? Maar ik snap wel dat Manchester United er nu graag van af komt. Maar ik mag toch hopen dat PSV die koopoptie niet gaat lichten. Als je Dest en Mauro behoudt en hopelijk nog een RB haalt (wellicht een illusie) heb je Malacia ook niet per se nodig.Ik was wel positief, ook na sommige wedstrijden. Maar de laatste 2 laten wel zien dat hij erg slechte keuzes maakt, en ook gewoon niet slim is. Dat heeft niks met fitheid te maken, dus dat gaat ook niet zomaar meer komen.
Nee, helaas.
Het hangt natuurlijk helemaal af van de prijs. Voor die 10 miljoen zeker niet, ook niet omdat ik verwacht dat hij een flink Engels salaris opstrijkt. Als je hem voor 5 miljoen en voor 1-1.5 miljoen per jaar kan vastleggen, dat is het misschien niet eens zo gek. Dat kan hij ook door als back-up, en dat niveau heeft hij wel. Maar dat gaat natuurlijk nooit lukken.Ik had hetzelfde. In mijn beleving was ie bij Feyenoord ook wel beter dan dit? Maar ik snap wel dat Manchester United er nu graag van af komt. Maar ik mag toch hopen dat PSV die koopoptie niet gaat lichten. Als je Dest en Mauro behoudt en hopelijk nog een RB haalt (wellicht een illusie) heb je Malacia ook niet per se nodig.
Als je de wedstrijden kijkt zie je dat Malacia en Ledezma meestal naast of zelfs voor Perisic/Lang staan. Dan wordt het bij balverlies, wat zeer regelmatig gebeurt, wel heel lastig om nog te verdedigen.Nee, het gaat mis bij het pure verdedigen.
Dat heeft niks met Boszball te maken.
Hij verliest duels, laat zn man lopen, en schakelt halfbakken om.
Dat moet toch elke back beter kunnen, in elk systeem?
Gewoon een kwestie van afspraken maken. Communiceren. Iets wat duidelijk niet gedaan wordtAls je de wedstrijden kijkt zie je dat Malacia en Ledezma meestal naast of zelfs voor Perisic/Lang staan. Dan wordt het bij balverlies, wat zeer regelmatig gebeurt, wel heel lastig om nog te verdedigen.
Vorig jaar bleef Teze achter als Dest naar voren ging en vv.
Als je de wedstrijden kijkt zie je dat Malacia en Ledezma meestal naast of zelfs voor Perisic/Lang staan. Dan wordt het bij balverlies, wat zeer regelmatig gebeurt, wel heel lastig om nog te verdedigen.
Vorig jaar bleef Teze achter als Dest naar voren ging en vv.
Karsdorp een miskoop, Malacia een miskoop, Nagalo een miskoop en Dams laten gaan (verkocht). Stewart heeft mbt de achterhoede enorm gefaald. Ik vind dat hij verantwoording moet gaan afleggen over zijn keuzes en gevoerde beleid.Ja, dat klopt wel idd.
Alleen is dat niet de reden waarom hij tegen GAE als een amateur stond opgesteld. En niet de reden dat hij zn duels verloor gisteren, o.a. bij de 0-2.

1. Malacia is gehuurd en niet gekocht. Wel een koopoptie.Karsdorp een miskoop, Malacia een miskoop, Nagalo een miskoop en Dams laten gaan (verkocht). Stewart heeft mbt de achterhoede enorm gefaald. Ik vind dat hij verantwoording moet gaan afleggen over zijn keuzes en gevoerde beleid.![]()
![]()
![]()