Ik denk dat wordt bedoelt dat Bosz hier alleen komt als alles in werking wordt gesteld dat hij kampioen kan worden. Wat dus betekent dat er ruimte is om goed te investeren in de selectie, er belangrijke spelers blijven en er dus niet rekening wordt gehouden met een eventueel tussenjaar omdat spelers vertrekken en er geen geld is om te investeren in een selectie die tot de laatste dag kan meestrijden met het kampioenschap.
Kortom: PSV kan Bosz momenteel dus niet overtuigen dat komend jaar niet het zoveelste tussenjaar wordt. Geeft te kennen over de staat van PSV, helaas. Al wisten we dat natuurlijk al wel.
 
Kortom: PSV kan Bosz momenteel dus niet overtuigen dat komend jaar niet het zoveelste tussenjaar wordt. Geeft te kennen over de staat van PSV, helaas. Al wisten we dat natuurlijk al wel.

Ik vind het echt heel knap hoe we hier soms de meest simpele dingen zo kunnen draaien dat uiteindelijk PSV weer kut is. Volgens mij is het niet meer dan normaal dat een trainer met bepaalde eisen komt en er dus wordt gekeken hoe ze samen dat doel gaan bereiken. Als Bosz niet overtuigt zou zijn dan hadden we inmiddels al wel vernomen dat hij was vertrokken. Hij wil blijkbaar een duidelijk plan, laten we eens blij zijn dat een trainer strenge eisen stelt en alleen voor het hoogst haalbare zijn contract tekent. En laten we nou niet doen alsof de gemiddelde onderhandeling over een belangrijke positie binnen 2 dagen is geregeld.
 
Ik denk dat wordt bedoelt dat Bosz hier alleen komt als alles in werking wordt gesteld dat hij kampioen kan worden. Wat dus betekent dat er ruimte is om goed te investeren in de selectie, er belangrijke spelers blijven en er dus niet rekening wordt gehouden met een eventueel tussenjaar omdat spelers vertrekken en er geen geld is om te investeren in een selectie die tot de laatste dag kan meestrijden met het kampioenschap.

Dat komt goed uit, ieder jaar horen we dat er ruimte is om te investeren. Kijken of er een keer het woord wordt gehouden.

Het is graag of niet, anders durft Ramzi het wel aan met dit materiaal 😅

3e keer is scheepsrecht?

Kortom: PSV kan Bosz momenteel dus niet overtuigen dat komend jaar niet het zoveelste tussenjaar wordt. Geeft te kennen over de staat van PSV, helaas. Al wisten we dat natuurlijk al wel.

Ik heb echt geen gevoel dat we ooit een tussenjaar hebben gehad. Je zou zeggen dat je in een tussenjaar een selectie opbouwt, maar als ik naar de staat van onze armoedige selectie kijk is daar geen sprake van.
 
Ik vind het echt heel knap hoe we hier soms de meest simpele dingen zo kunnen draaien dat uiteindelijk PSV weer kut is. Volgens mij is het niet meer dan normaal dat een trainer met bepaalde eisen komt en er dus wordt gekeken hoe ze samen dat doel gaan bereiken. Als Bosz niet overtuigt zou zijn dan hadden we inmiddels al wel vernomen dat hij was vertrokken. Hij wil blijkbaar een duidelijk plan, laten we eens blij zijn dat een trainer strenge eisen stelt en alleen voor het hoogst haalbare zijn contract tekent. En laten we nou niet doen alsof de gemiddelde onderhandeling over een belangrijke positie binnen 2 dagen is geregeld.
Ik liet de pessimist in mij even los :D
 
Ik ook niet. Maar dan zit er wel voor 10m aan salaris op de bank, en dat is toch wel een probleem denk ik. Sangare kan verkocht worden, maar Luuk en Til niet ben ik bang.
Dat maakt op zich niet uit toch? Het moet toch betaald worden. En als psv er beter door gaat spelen en het daar dan weer mee terugverdiend is dat toch prima
 
Neem nu is een besluit. Of Bosz en je gaat investeren of je koopt niks en neemt een andere trainer. Dit duurt weer te lang. Bosz haakt straks af en moeten ze schakelen naar plan B die er waarschijnlijk niet eens is. Wat een armoede zeg bij PSV.
 
Ik vind het echt heel knap hoe we hier soms de meest simpele dingen zo kunnen draaien dat uiteindelijk PSV weer kut is. Volgens mij is het niet meer dan normaal dat een trainer met bepaalde eisen komt en er dus wordt gekeken hoe ze samen dat doel gaan bereiken. Als Bosz niet overtuigt zou zijn dan hadden we inmiddels al wel vernomen dat hij was vertrokken. Hij wil blijkbaar een duidelijk plan, laten we eens blij zijn dat een trainer strenge eisen stelt en alleen voor het hoogst haalbare zijn contract tekent. En laten we nou niet doen alsof de gemiddelde onderhandeling over een belangrijke positie binnen 2 dagen is geregeld.

Is het ook. Sommigen zitten nou eenmaal goed in de azijn en drinken het met glazen tegelijk op.
 
Echt belachelijk dat we op 25 mei nog geen nieuwe trainer hadden. Ik denk dat we gaan degraderen nu. Op FIFA kun je ook in 1 dag een speler kopen dus dan moet een trainer in 2 dagen ook wel lukken. John de Jong out!!

Doe ik het goed zo?

Niet onaardig. Ik vind 2 dagen geven voor het vinden van een trainer wat lang.
 
Dat maakt op zich niet uit toch? Het moet toch betaald worden. En als psv er beter door gaat spelen en het daar dan weer mee terugverdiend is dat toch prima
Ik ben het daar me eens. Ik ben alleen bang dat Brands en de Financieel Directeur daar een beetje anders over denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan