Ik ook niet. Maar dan zit er wel voor 10m aan salaris op de bank, en dat is toch wel een probleem denk ik. Sangare kan verkocht worden, maar Luuk en Til niet ben ik bang.
Til en Luuk ook, alleen gaan die zelf niet akkoord met een stapje omlaag. Maar dat is wel waar ze dan terecht komen. Misschien dat Antwerp ze wil?
 
Ik ook niet. Maar dan zit er wel voor 10m aan salaris op de bank, en dat is toch wel een probleem denk ik. Sangare kan verkocht worden, maar Luuk en Til niet ben ik bang.
Waarom zou je Til niet kunnen verkopen? En Luuk zou ik graag als pinchhitter houden. Even los van het salaris.
 
Wie zegt dat Rik journalist is? Volgens mij is ie gewoon clubwatcher
Dat was Thijs Slegers aanvankelijk ook, maar die had meer niveau en drive in zijn kleine teen dan Rik in zijn hele lijf. Natuurlijk is dit slechts een mening en ken ik Rik niet persoonlijk en heb ik geen inzage in zijn werkzaamheden, maar laat ik het zo zeggen: Ik heb meer met de reporters die de geïnterviewde iets kunnen laten zeggen wat ze eigenlijk niet wilden of mochten zeggen. Of die een beetje de grens opzoeken, met het risico dat ze er een keer naast zitten. Rik wacht in mijn optiek gewoon af. Dan vind ik je werk bijna overbodig. Dat kan een chatbot ook doen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat was Thijs Slegers aanvankelijk ook, maar die had meer niveau en drive in zijn kleine teen dan Rik in zijn hele lijf. Natuurlijk is dit slechts een mening en ken ik Rik niet persoonlijk en heb ik geen inzage in zijn werkzaamheden, maar laat ik het zo zeggen: Ik heb meer met de reporters die de geïnterviewde iets kunnen laten zeggen wat ze eigenlijk niet wilden of mochten zeggen. Of die een beetje de grens opzoeken, met het risico dat ze er een keer naast zitten. Rik wacht in mijn optiek gewoon af. Dan vind ik je werk bijna overbodig. Dat kan een chatbot ook doen.
Thijs Slegers moest het in z'n clubwatcher tijd ook doen met wat de psv leiding m vertelde. Die kwam ook zelden met echt nieuws.
 
Thijs Slegers moest het in z'n clubwatcher tijd ook doen met wat de psv leiding m vertelde. Die kwam ook zelden met echt nieuws.
Daar heb ik andere actieve herinneringen aan. ;)
Ze hebben Thijs niet voor niks gevraagd voor PSV te komen werken. Sindsdien bepaalt PSV wat er naar buiten komt en hoe. Dat is goed van PSV, maar zwak van het ED/AD en VI dat ze daar geen betere reporter op zetten, in plaats van een spreekpop.
 
Tot dusver vind ik het allemaal wel positieve berichten. Bosz die veeleisend is en PSV dat gewoon zijn eigen scouting wil volgen. Die twee dingen kunnen hand in hand.
Tja, de laatste 3 trainers waren veeleisend, die kregen niet wat ze wilden. Hoop dat men slimmer begint te worden bij PSV, zonder de trainer alle macht te geven natuurlijk.
 
Til en Luuk ook, alleen gaan die zelf niet akkoord met een stapje omlaag. Maar dat is wel waar ze dan terecht komen. Misschien dat Antwerp ze wil?
Als Til en Luuk niet akkoord gaan met een flinke stap terug in salaris, kunnen ze toch niet verkocht worden? Er zijn genoeg clubs die ze willen, maar niemand die bereid is hun salaris te betalen. Daarnaast moet Til denk ik ook nog een transfersom opbrengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan