Nou ja het is niet zo lang geleden dat we 2 seizoenen alles in handen van een Duitse trainer gaven hoor… Valt dus mee met ons kent ons
Die nu met Benfica kampioen is geworden. Vonden jullie van zijn sneer dat hij bij PSV zich nooit zo thuis heeft gevoeld ivm bij Benfica?
 
Die nu met Benfica kampioen is geworden. Vonden jullie van zijn sneer dat hij bij PSV zich nooit zo thuis heeft gevoeld ivm bij Benfica?
Ik heb het gelezen maar denk dat die quote uit zijn verband is gehaald. Hij zei dat hij pas bij de bekerfinale echt kon zien hoe PSV leefde als club omdat daarvoor Corona de stadions leeghield en dat ie dus jammer genoeg PSV nooit zo ervaren heeft als hij nu Benfica ervaart.
 
Die nu met Benfica kampioen is geworden. Vonden jullie van zijn sneer dat hij bij PSV zich nooit zo thuis heeft gevoeld ivm bij Benfica?
Vond ik eigenlijk wel begrijpelijk. Hij zegt dat hij met name in Corona tijd PSV heeft meegemaakt en dus weinig wist over de sfeer en de fans etc. Hij heeft pas tijdens de bekerfinale meegekregen hoe PSV leeft onder de supporters en toen, zegt hij, was hij bijna weg. Bij Benfica is dat allemaal anders. Bovendien is hij nu kampioen en dan lijkt alles mooier natuurlijk.
Een ding is zeker: trainers die PSV verlaten doen het elders veel beter. Van Bommel wordt vandaag misschien ook kampioen…
 
Vond ik eigenlijk wel begrijpelijk. Hij zegt dat hij met name in Corona tijd PSV heeft meegemaakt en dus weinig wist over de sfeer en de fans etc. Hij heeft pas tijdens de bekerfinale meegekregen hoe PSV leeft onder de supporters en toen, zegt hij, was hij bijna weg. Bij Benfica is dat allemaal anders. Bovendien is hij nu kampioen en dan lijkt alles mooier natuurlijk.
Een ding is zeker: trainers die PSV verlaten doen het elders veel beter. Van Bommel wordt vandaag misschien ook kampioen…
De laatste 2 trainers in ieder geval. Maar die hadden bij ons te maken met John de Jong. Dan weet je gewoon zeker dat je selectie niet op orde is.
Cocu heeft het onder Brands prima gedaan. Die ging ná PSV pas door het ijs.
 
Vond ik eigenlijk wel begrijpelijk. Hij zegt dat hij met name in Corona tijd PSV heeft meegemaakt en dus weinig wist over de sfeer en de fans etc. Hij heeft pas tijdens de bekerfinale meegekregen hoe PSV leeft onder de supporters en toen, zegt hij, was hij bijna weg. Bij Benfica is dat allemaal anders. Bovendien is hij nu kampioen en dan lijkt alles mooier natuurlijk.
Een ding is zeker: trainers die PSV verlaten doen het elders veel beter. Van Bommel wordt vandaag misschien ook kampioen…
Ja, van Bommel en Overmars. Bizar.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zo, dat wordt ff een middagje Youtuben en alle samenvattingen kijken van de 2017 EL wedstrijden van Ajax. Kijken of we iets van een leuke speelstijl kunnen terugzien.

Ziyech? Die mag altijd komen!
 
Zo'n ontzettend zwak argument dit, wat ik helaas al vaker heb voorbij zien komen, alsof Bosz geen kampioen was geworden met Ajax de afgelopen jaren.

Bosz heeft meer visie in zijn kleine teen dan de Cocu's en Gio's in hun hele lichaam. Ik heb liever een trainer die zich omhoog heeft moeten vechten in plaats van trainers die teren op hun verleden als speler en daarom zulke jobs krijgen.
Je mag die kleine teen van Bosz en de rest houden en gauw naar Ajax sturen.
We willen mooie successen in plaats van vruchteloos voetbal.
De kans dat je de voorrondes niet overleeft is sowieso groot, wie ook de trainer wordt.
Was dat niet de reden van kritiek op Ruud en Roger. Voorrondes die niet werden overleefd?
Nou ja het is niet zo lang geleden dat we 2 seizoenen alles in handen van een Duitse trainer gaven hoor… Valt dus mee met ons kent ons
Hear,hear.
Die nu met Benfica kampioen is geworden. Vonden jullie van zijn sneer dat hij bij PSV zich nooit zo thuis heeft gevoeld ivm bij Benfica?
Hoezo sneer? Zelfs nu nog naar Roger blijven sneren?:(
Die ‘sneer’ had volgens mij meer met COVID en de lockdowns te maken dan met PSV als club. Schmidt is te beschaafd om zoiets te zeggen.
Vond ik eigenlijk wel begrijpelijk. Hij zegt dat hij met name in Corona tijd PSV heeft meegemaakt en dus weinig wist over de sfeer en de fans etc. Hij heeft pas tijdens de bekerfinale meegekregen hoe PSV leeft onder de supporters en toen, zegt hij, was hij bijna weg. Bij Benfica is dat allemaal anders. Bovendien is hij nu kampioen en dan lijkt alles mooier natuurlijk.
Een ding is zeker: trainers die PSV verlaten doen het elders veel beter. Van Bommel wordt vandaag misschien ook kampioen…
Correcte weergave van de woorden van een correct mens en coach.
Deze trainerkeuze zou betekenen dat we vier stuks achter elkaar krijgen zonder titel.
Die ze ( Bosz niet ) elders wel halen.
Ra, ra, hoe zit dat?
 
Wat ambivalent sta ik hier tegenover. Bosz is een opbouwer en geen resultaat trainer. Hij heeft een visie en kan dat goed overbrengen. De klagers over spel zonder een lijn zijn bij deze dus goed bediend. Hij geeft de jeugd een kans. Bas en ik ook weer gelukkig 😁
Een coach van de kampioenschappen en realistisch en flexibele zijn, is hij niet. Dat moet je wel hebben bij een topclub. Je moet het vermogen hebben om af te wijken van je visie wanneer nodig. Dat kan hij zelden. Daarom ook nooit prijzen.
Verder vond ik altijd dat hij te weinig plezier uitstraalt bij de persconferenties. Een beetje een sombere toon altijd en als het tegen zit zelfs wat emotioneel. Als je trainer van PSV bent, dan worden dit soort dingen breed uitgemeten in de media. Kortom je presentatie en performances zijn echt heel belangrijk.
Maar goed, weten iig dat we 2e worden volgend jaar wat recht geeft aan deelname aan de CL :sneaky:
 
Vond ik eigenlijk wel begrijpelijk. Hij zegt dat hij met name in Corona tijd PSV heeft meegemaakt en dus weinig wist over de sfeer en de fans etc. Hij heeft pas tijdens de bekerfinale meegekregen hoe PSV leeft onder de supporters en toen, zegt hij, was hij bijna weg. Bij Benfica is dat allemaal anders. Bovendien is hij nu kampioen en dan lijkt alles mooier natuurlijk.
Een ding is zeker: trainers die PSV verlaten doen het elders veel beter. Van Bommel wordt vandaag misschien ook kampioen…
Eens hoor. Op je laatste stukje na, van Bommel is bij Wolfsburg gefaald. Cocu deed het slechter na psv.

Een coach heeft ook gewoon wat geluk nodig naast zijn visie.
 
Eens hoor. Op je laatste stukje na, van Bommel is bij Wolfsburg gefaald. Cocu deed het slechter na psv.

Een coach heeft ook gewoon wat geluk nodig naast zijn visie.
Maar die visie moet er wel zijn..Bommel had geen visie, Ruud ook niet én dat was te zien aan het spel. Roger had dat wel maar die heeft z'n plan een aantal keer gewijzigd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan