Zowel VI als ED melden het en hij was al in Eindhoven dus die komt tenzij….

Na uitschakeling voorronde champions league niet één keer durven aankomen met het smoesje dat de speelstijl compleet anders is en dat we nog moeten wennen. Dat is dus een keuze.
 
Wat een k#tzooi. In 59 jaar niks gewonnen. Neem dan Cocu. Die weer in ieder geval hoe je kampioen moet worden. Bah.

PSV wil Peter Bosz strikken als opvolger van Ruud van Nistelrooij
https://www.ad.nl/nederlands-voetba...s-opvolger-van-ruud-van-nistelrooij~ad29509f/
Zo'n ontzettend zwak argument dit, wat ik helaas al vaker heb voorbij zien komen, alsof Bosz geen kampioen was geworden met Ajax de afgelopen jaren.

Bosz heeft meer visie in zijn kleine teen dan de Cocu's en Gio's in hun hele lichaam. Ik heb liever een trainer die zich omhoog heeft moeten vechten in plaats van trainers die teren op hun verleden als speler en daarom zulke jobs krijgen.
 
Heel spannend. Ergens verheugd omdat er echt iets gaat veranderen, maar ook sceptisch vanwege zijn track record als het om resultaten boeken gaat. Op zich wel een goede match met PSV-cultuur
Een plausibel sentiment, lijkt me. Helemaal vrij van scepsis ben ik ook nog niet, door zijn track record. Tegelijkertijd zie ik het nu ineens wel allemaal goed vallen voor Bosz en dat hij wél een keer kampioen wordt. Dat baseer ik overigens helemaal nergens op. Ik ben ook enthousiast over Stewart. Of het mensen zijn met een gigantisch netwerk, weet ik niet. Het zijn in ieder geval mensen met een idee, met lef en met organisatorische capaciteiten. Ik denk dat ze wel eens goed bij PSV zouden kunnen passen.
 
en dan niet vergeten om enkele (zeer) goede transfers te doen en we staan al vele stappen verder .....
Tweede helft van de jaren 90, toen Ajax eigenlijk nationaal en Europees goed bezig was, vond ik PSV soms echt leuk spelen. Ik denk dat dat onder Advocaat was. Met spelers als Jonk, Nilis, Vink, Stam, Cocu. Super veel pressing vooruit. Altijd uitgaande van de eigen kracht. Heerlijk. Dat zie ik vele malen liever dan een ploeg die de 1-0 maakt en zich daarna in laat zakken in de hoop op de counter de 2-0 te maken. Van dat bevliegingen-voetbal. Natuurljk heeft een goede trainer een plan B, als de gewone manier niet werkt, maar ik zie het liefst aanvallend en dominant voetbal. En met Bosz kan dat.
 
Alhoewel mijn 2e keus, ik zou er niet ongelukkig mee zijn als Bosz het wordt. Wel vind ik wat dubieus dat ergens gemeld werd dat ie meer ijzers in het vuur had. Ik hoop wel dat Bosz er ook volledig achter staat en het voor hem geen keuze uit armoe is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan