Sabari heeft een goede techniek, is heel balvast en gebruikt zijn lichaam uitstekend; probleem is dat hij geen eindproduct heeft. Geen doelpunten en geen assists; dat maakt hem nutteloos op de posities waar hij wordt neergezet (in de aanval).
Maar die doelpunetn kunnen nog komen, hij is nog jong, dan is scoren heel veel moeilijker
 
Ik weet niet zo goed wat dat betekent. Ben je dan geen supporter meer? Ga je niet meer kijken? Kom je niet meer op het forum? Ik blijf supporter, en blijf kijken, ga zelfs weer eerder naar huis volgende week on naar PSV-Sevilla te kijken.
Weet het zelf nog niet.. Misschien stop ik dan met het forum, misschien wel met supporter zijn. Ik weet het, dan ben ik geen ekte supporter, gewoon een successupporter enz. Maar hoe PSV de laatste jaren de naam zo hebben kapotgemaakt doet me veel pijn en het volgen vergt me veel energie. En het erge is, een hoop van de dingen zag je al aankomen. De club wordt voor mijn neus kapotgemaakt, maar je kan er niks aan doen.
 
Weet het zelf nog niet.. Misschien stop ik dan met het forum, misschien wel met supporter zijn. Ik weet het, dan ben ik geen ekte supporter, gewoon een successupporter enz. Maar hoe PSV de laatste jaren de naam zo hebben kapotgemaakt doet me veel pijn en het volgen vergt me veel energie. En het erge is, een hoop van de dingen zag je al aankomen. De club wordt voor mijn neus kapotgemaakt, maar je kan er niks aan doen.
Was niet als verwijt bedoeld hoor, en ik houdt niet van de trem successsupporter. En volgens mij ben je nog vrij jong? Ik heb zelf ook een jaar of 10-15 (van 25-35( PSV niet echt gevolgd. Komt wel weer. Supporter ben je en blijf je voor je leven.
 
Weet het zelf nog niet.. Misschien stop ik dan met het forum, misschien wel met supporter zijn. Ik weet het, dan ben ik geen ekte supporter, gewoon een successupporter enz. Maar hoe PSV de laatste jaren de naam zo hebben kapotgemaakt doet me veel pijn en het volgen vergt me veel energie. En het erge is, een hoop van de dingen zag je al aankomen. De club wordt voor mijn neus kapotgemaakt, maar je kan er niks aan doen.
Snap ik. Ik kijk minder psv sinds het 2e Bommel seizoen. Waar ik vroeger rekening hield met wedstrijden en psv voorrang gaf is dat al lang niet meer zo. Je moet jezelf de vraag stellen of het tijd, geld en moeite waard is om wekelijks te willen kijken..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dan zou een 4-4-2 ideaal zijn. Guti--Sangare-Veerman-Xavi. Voorin Silva en...Van Duiven/Bakayoko ?
En voor Guti moeten ze een vervanger hebben, momenteel is hij de enige speler op het middenveld diezorgt voor de balans. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat hij wordt gewisseld met Veerman, een totaal andere speler. Misschien een idee om een van onze verdedigers naar voren te schuiven (boscagli?)
En De Jong heeft momenteel een wat mindere periode, maar ik zou hem zeker met een 442 opstelling altijd opstellen met een snelle speler ernaast (da Silva)
 
En voor Guti moeten ze een vervanger hebben, momenteel is hij de enige speler op het middenveld diezorgt voor de balans. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat hij wordt gewisseld met Veerman, een totaal andere speler. Misschien een idee om een van onze verdedigers naar voren te schuiven (boscagli?)
En De Jong heeft momenteel een wat mindere periode, maar ik zou hem zeker met een 442 opstelling altijd opstellen met een snelle speler ernaast (da Silva)
Da Silva heb ik gisteren even in de gaten gehouden maar hij is niet per se snel. Heeft wel diepgang.. dat is al winst
 
Zou jij het aandurven hem weer voor de groep te zetten? Die was ook wel eigenwijs als het om het vasthouden aan net niet spelers ging..
Weet niet hoe hij het nu doet maar ik bedoel dat we hem dus nooit ontslagen hadden en hij net zo lang de tind zou hebben gehad als Cocu die ook op de schopstoel zat maar mocht blijven.
 
Zou jij het aandurven hem weer voor de groep te zetten? Die was ook wel eigenwijs als het om het vasthouden aan net niet spelers ging..
En Cocu was net zo eigenwijs, met zijn het is hier geen speeltuin. Dan had Xavi bij Jong PSV gespeeld en was hij via de achterdeur weer weggegaan.
 
Cocu haalde in ieder geval resultaten. Maar dat was niet genoeg want we wilden per se mooi voetbal..
En nu hebben we geen van beiden..
Ik wil mooi voetbal en resultaten. Cocu garandeert ook geen resultaten, vraag maar aan zijn twee buitenlandse clubs.
 
Ik wil mooi voetbal en resultaten. Cocu garandeert ook geen resultaten, vraag maar aan zijn twee buitenlandse clubs.
Je vergeet even dat de club keuzes van Cocu heel ongelukkig waren.

En Cocu was net zo eigenwijs, met zijn het is hier geen speeltuin. Dan had Xavi bij Jong PSV gespeeld en was hij via de achterdeur weer weggegaan.
Xavi bij Jong PSV, in welk universum is dit mogelijk?
 
hij had toen wel een betere selectie
hij begon net na of tijdens de periode dat PSV op papier failliet was. Heeft spelers als Depay, Josefszoon en de afgeschreven Luuk de Jong weer laten renderen. Het is niet zo dat ie alle middelen had op dat moment. Zoet heeft onder hem ook gepiekt.
 
Flip is hier toch 3x kampioen geworden? Daar begint het mee als we weer iets willen voor de lange termijn. Na hem is het behalve een fruitschaal en een beker ook niet echt beter geworden.
En we kregen financiële mogelijkheden? Dat is de basis om spelers aan te trekken die voor goed voetbal en goede resultaten kunnen zorgen. Helaas werd het er niet beter op met bijvoorbeeld een Bruma voor een Narsingh
 
Terug
Bovenaan Onderaan