Als we dan nadenken over spelers die PSV zou kunnen terughalen (gewoon als exercitie, niet dat ze ze allemaal moeten halen), wie zouden dan kandidaten zijn? Wat ik kan bedenken (realistische opties, bijvoorbeeld Angelino lijkt me op dit moment gewoon onhaalbaar):

Gini
Propper
Arias?
...
Locadia?
 
Als we dan nadenken over spelers die PSV zou kunnen terughalen (gewoon als exercitie, niet dat ze ze allemaal moeten halen), wie zouden dan kandidaten zijn? Wat ik kan bedenken (realistische opties, bijvoorbeeld Angelino lijkt me op dit moment gewoon onhaalbaar):

Gini
Propper
Arias?
...
Gini en Propper zijn ook onhaalbaar, Arias weet ik niet
 
Gini en Propper zijn ook onhaalbaar, Arias weet ik niet

Pröpper is niet onhaalbaar. Die zit inmiddels al 3 wedstrijden niet meer bij de selectie en heeft dit seizoen ook pas 5 wedstrijden gespeeld. Dat zijn dan ook meteen de ingrediënten voor het standaard riedeltje prutser/miskoop. Maar als je wil toeslaan, dan is deze zomer het moment om dat te gaan doen.
 
Pröpper is niet onhaalbaar. Die zit inmiddels al 3 wedstrijden niet meer bij de selectie en heeft dit seizoen ook pas 5 wedstrijden gespeeld. Dat zijn dan ook meteen de ingrediënten voor het standaard riedeltje prutser/miskoop. Maar als je wil toeslaan, dan is deze zomer het moment om dat te gaan doen.
Precies, als je Gotze zo gek kan krijgen om te komen.. Propper zou meteen een toegevoegde waarde hebben..
 
Pröpper is niet onhaalbaar. Die zit inmiddels al 3 wedstrijden niet meer bij de selectie en heeft dit seizoen ook pas 5 wedstrijden gespeeld. Dat zijn dan ook meteen de ingrediënten voor het standaard riedeltje prutser/miskoop. Maar als je wil toeslaan, dan is deze zomer het moment om dat te gaan doen.
\begint spontaan te watertanden
 
Als we dan nadenken over spelers die PSV zou kunnen terughalen (gewoon als exercitie, niet dat ze ze allemaal moeten halen), wie zouden dan kandidaten zijn? Wat ik kan bedenken (realistische opties, bijvoorbeeld Angelino lijkt me op dit moment gewoon onhaalbaar):

Gini
Propper
Arias?
...
Hoeft niet perse een oud speler, is natuurlijk wel het mooist, maar net zo als Guardrado en Moreno kwamen beide ook rond hun 28e bij PSV en waren uiteindelijk ook sleutelspelers in het elftal omdat ze ervaring meebrengen en gewoon een keiharde werkmentaliteit hadden waarmee ze een team op sleeptouw namen. natuurlijk tover je niet zomaar dat soort spelers uit een hoed, maar dat soort spelers maken je elftal zeker beter.

Arias zou een prima versterking zijn, wordt nu ook uitgeleend aan Leverkusen wellicht volgend jaar proberen te huren
 
Het begin is eigenlijk heel simpel, spelers niet meer voor een appel en ei verkopen. Maar echt een keer hoge bedragen gaan vragen. Er moet namelijk wel een basis gelegd worden voor de aankopen die worden gedaan. Daarnaast moeten we ook niet alles meer gaan opvangen met spelers uit de jeugd. Kijk het is allemaal mooi als meer dan 50% van het veld bestaat uit de eigen jeugdopleiding, maar er moet ook altijd een kwaliteitsinjectie van buitenaf komen. Spelers die deze jonge gasten omhoog kunnen trekken, het liefst in iedere linie 1.

Dat is eigenlijk iets waar Ajax ook vanaf is gestapt een tijd terug, en kijk waar het ze heeft gebracht. Ik bedoel zij hebben een spits op het veld staan die meer heeft gekost dan alle 11 spelers bij elkaar die wij gisteren op het veld hebben staan. En natuurlijk kunnen zij die bedragen uitgeven omdat ze ook de successen hebben geboekt, maar die successen komen niet als je ergens begint met het leggen van een basis. En die basis is bij ons nu niet goed genoeg.
Interessant punt, maar volgens mij wordt het wat moeilijker als we dit uit gaan werken:

Dumfries: We gaan hem niet onder de 30m verkopen, anders niet. Resultaat: ontevreden Denzel, daar kunnen we nog wel mee leven. Maar de clubs waar Denzel graag naar toe gaat en die Mino in gedachten heeft (AC Milan), gaan geen 30m betalen, dat kan ik je garanderen (tenzij we het EK winnen met een uitblinkende Denzel). Denzel kan 2 dingen doen: niet meer komen trainen en zo een breuk forceren. Dan kan PSV niet toegeven, en is Dumfries niks meer waard en zitten we zonder rechtsback. Of PSV moet eieren voor hun geld kiezen en hem alsnog voor 10-15m naar Milan verkopen. Denzel kan arbitrage aanvragen, en dan wordt er een transfersom vastgesteld gebaseerd op Corona, de markt, de looptijd en zijn huidige salaris, en dan vermoed ik dat men op zo'n 10-15m uit zal gaan komen. Of Denzel kan zich 'positief' opstellen en z'n contract uitdienen. Dan krijgt PSV ook geen cent en heeft nog 1 jaar een heel ontevreden en ongemotiveerde speler. Dat kan je als leergeld/investering beschouwen, maar dan zit PSV zonder rechtsback en geen geld om een vervanger aan te trekken.

Ik denk dat de beleidsbepalers dus gewoon geprobeerd hebben z'n contract open te breken om z'n salaris te verhogen om zo een hogere transfersom te kunnen bedingen. Denzel wil dat niet (want dan komt hij dus niet weg). En nu zal men hem gewoon in de zomer voor 10-15m verkopen, en waarschijnlijk is dat ook het verstandigst.
 
Volgens mij is Pröpper ook veel geblesseerd geweest. Dat past goed in het plaatje, maar klinkt dan niet verstandig.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
We kunnen ons prima verstaanbaar maken in het Engels, net zoals Schmidt dan kan. Dan gaan huilen om iemand die 'I sink' zegt ipv 'I think' en daaruit concluderen dat hij geen Engels kan :FP:

Pardon vindt je dat huilen? Vind het onkunde. Dan heb ik nog liever dat hij moeilijk uit zijn woorden kan komen, woorden zoeken dan zijn stopzinnetje "I sink".
Je kunt toch wel een th zeggen?

Dat je grammaticale fouten maakt in Engels, who cares.
 
Pardon vindt je dat huilen? Vind het onkunde. Dan heb ik nog liever dat hij moeilijk uit zijn woorden kan komen, woorden zoeken dan zijn stopzinnetje "I sink".
Je kunt toch wel een th zeggen?

Dat je grammaticale fouten maakt in Engels, who cares.
Ik vind het inderdaad huilen wanneer we Schmidt gaan bekritiseren op zaken die vrijwel niets met voetbal te maken hebben. Dat hij kritiek krijgt op zijn wisselbeleid, inhoudelijke uitspraken prima. Maar laten we het bij voetbal houden
 
Ik had erg veel vertrouwen en zin in dit seizoen met Schmidt. Maar dat is momenteel 180 graden gedraaid. Zijn rare houding interviews zodra het negatief wordt, het topclub-onwaardige calimero-gedrag, belachelijke wissels (je ziet dat de spelers nu zelfs openlijk hun onvrede uiten na het wisselen) en het vasthouden aan zijn systeem zijn voorbeelden die ik niet snel zie veranderen. Tuurlijk zijn de blessures van invloed op de prestaties maar een goede trainer zou dan, al dan niet tijdelijk, zijn systeem en tactiek aanpassen. Ik denk dat Schmidt nu wegdoen geen oplossing is maar ik zou gewoon lekker het nieuwe seizoen met Cocu beginnen, desnoods RvN. Rustige clubjongens die geen rare dingen doen. Onze spelers zullen hun tactiek ook beter begrijpen/
Cocu nooit terug, en RvN is er ook niet klaar voor; niet weer een icoon voorgoed verpesten door hem voor deze rommelgroep te zetten, maar verder voor de rest 100% eens.

Ik wil overigens ook helemaal niet "terug naar de basis"; ik wil wel degelijk aanvallend en frivool voetbal zien, zoals de valse profeet Schmidt beloofde; maar daarvoor is een capabele TD nodig, die weet welke spelers daarvoor gekocht moeten worden. Daar is echter geen geld meer voor, dankzij de slechte inkopen van JdJ en Schmidt, dus ga ik even mee met het "terug naar de basis" totdat er weer genoeg geld in het laatje ligt om een fatsoenlijk elftal neer te zetten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Cocu nooit terug, en RvN is er ook niet klaar voor; niet weer een icoon voorgoed verpesten door hem voor deze rommelgroep te zetten, maar verder voor de rest 100% eens.

Ik wil overigens ook helemaal niet "terug naar de basis"; ik wil wel degelijk aanvallend en frivool voetbal zien, zoals de valse profeet Schmidt beloofde; maar daarvoor is een capabele TD nodig, die weet welke spelers daarvoor gekocht moeten worden. Daar is echter geen geld meer voor, dankzij de slechte inkopen van JdJ en Schmidt, dus ga ik even mee met het "terug naar de basis" totdat er weer genoeg geld in het laatje ligt om een fatsoenlijk elftal neer te zetten.
Zijn de aankopen echt zo slecht geweest dit jaar? Ik vind van niet. Als Götze fysiek er echt zo slecht voor stond kwam hij niet door de medische keuring, blessures kunnen altijd gebeuren helaas. Enig puntje van kritiek is het gebrek aan opties op de back posities.
 
Enig puntje van kritiek is het gebrek aan opties op de back posities.
Ik vind dat geen punt'je'. Dit is al jaaaaren een probleem. JdJ heeft in de keuken bij Marcel mogen kijken en leren en dat zien we terug in het elftal. We hebben seizoen na seizoen geen fatsoenlijke verdediging. Ik snap ook écht niet dat daar bij PSV niet op ingegrepen wordt.
 
Zijn de aankopen echt zo slecht geweest dit jaar? Ik vind van niet. Als Götze fysiek er echt zo slecht voor stond kwam hij niet door de medische keuring, blessures kunnen altijd gebeuren helaas. Enig puntje van kritiek is het gebrek aan opties op de back posities.
Eens, we hebben best goed ingekocht. Max, Sangare en Gotze zijn echt prima aankopen, Zahavi vind ik wat minder, die is niet goed genoeg als basisspeler en te duur als wissel. Voordat we deze trainer op onze selectie hebben losgelaten, was iedereen jaloers, ajax ongerust en de pers noemde ons een serieuze titelkandidaat. Daar is helemaal niks meer van over.
 
Eens, we hebben best goed ingekocht. Max, Sangare en Gotze zijn echt prima aankopen, Zahavi vind ik wat minder, die is niet goed genoeg als basisspeler en te duur als wissel. Voordat we deze trainer op onze selectie hebben losgelaten, was iedereen jaloers, ajax ongerust en de pers noemde ons een serieuze titelkandidaat. Daar is helemaal niks meer van over.
Ja om ons lekker te maken. JDJ is de basis van deze middelmaat en hoe de selectie ervoor staat. Een paar voorbeelden,
Mvgo gehuurd twee jaar lekkere visie
Denzel had verkocht moeten worden en een nieuwe Rback
Baumi tja
Rosario ook op door selecteren vervangers zijn nu Mauro en Thomas PEC nivo
v Ginkel gehuurd voor een dik salaris om onze fysio aan het werk te houden
Geen rechtsbuiten in de selectie Berghuis en Stengs lagen voor het oprapen
Duitste trainer die niet in staat is de spelers te motiveren terwijl Jonk een oud PSV top speler een uitstekende trainer met de juiste voetbal visie beschikbaar is En nu volgend jaar bij AZ Werkt.

JDJ OUT!!
 
Ja om ons lekker te maken. JDJ is de basis van deze middelmaat en hoe de selectie ervoor staat. Een paar voorbeelden,
Mvgo gehuurd twee jaar lekkere visie
Denzel had verkocht moeten worden en een nieuwe Rback
Baumi tja
Rosario ook op door selecteren vervangers zijn nu Mauro en Thomas PEC nivo
v Ginkel gehuurd voor een dik salaris om onze fysio aan het werk te houden
Geen rechtsbuiten in de selectie Berghuis en Stengs lagen voor het oprapen
Duitste trainer die niet in staat is de spelers te motiveren terwijl Jonk een oud PSV top speler een uitstekende trainer met de juiste voetbal visie beschikbaar is En nu volgend jaar bij AZ Werkt.

JDJ OUT!!
Berghuis en Stengs lagen voor het oprapen... Draag me weg man :ROFL::ROFL::ROFL:
 
Is goed, dat is dus
Ben jij de broer van JDJ? Tel even de bedragen op van Doan,Baumi en Bruma voordat ik je gaat dragen 🤣
Die 10mlj van Baumi had beter in een andere verdediger gestopt kunnen worden. dan hou je een kleine 20mlj over. Had je misschien Stengs voor kunnen halen. Daarbij, die jongen zakt met regelmaat nog door het ijs. Feyenoord had Berghuis daar niet voor laten gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan