Ook jij gaat er ooit om lachen, voor nu wens ik de beste man veel succes bij het UWV morgen, hopelijk mag die voordringen, op de maandag zal het vast druk zijn.
Vermoed van niet, werkeloosheid is op een zeer laag punt, daarbij vermoed ik dat Mark nog wel een appeltje voor de dorst heeft.
 
Als die deze ronde weer overleeft zonder ontslag, dan weet hij iets van Toon en chanteert hem er mee, kan niet anders
 

:maniac: Je zegt dat je verantwoordelijk bent, maar stapt niet op.

Het is gewoon zielig, dat iemand een podium krijgt om de club te verneuken en zich zelf zo belachelijk te maken. Stam was gewoon een eindbaas, geprobeerd en mans genoeg om toe te geven dat die het niet aan kan, en wij zitten met een koppig ventje wat niks kan maar blijft prutsen :braak:

Feyenoord was toch ook ruk en los sand met Stam, zei men ook dat hem ontslaan kansloos is omdat de groep ruk is, en toch is het er na goed gekomen met ze. Daarom moeten de bommelfans ook eens hun gezonde verstand gebruiken

Mark van Bommel heeft in zijn laatste 18 duels minder punten gepakt (26) dan Jaap Stam in 18 wedstrijden als Feyenoord-trainer (27). :FP:
 
Het is gewoon zielig, dat iemand een podium krijgt om de club te verneuken en zich zelf zo belachelijk te maken. Stam was gewoon een eindbaas, geprobeerd en mans genoeg om toe te geven dat die het niet aan kan, en wij zitten met een koppig ventje wat niks kan maar blijft prutsen :braak:

Feyenoord was toch ook ruk en los sand met Stam, zei men ook dat hem ontslaan kansloos is omdat de groep ruk is, en toch is het er na goed gekomen met ze. Daarom moeten de bommelfans ook eens hun gezonde verstand gebruiken
Omdat van Bommel een status als speler heeft durven ze hem niet te ontslaan (tenminste dat denk ik).
 
Het is gewoon zielig, dat iemand een podium krijgt om de club te verneuken en zich zelf zo belachelijk te maken. Stam was gewoon een eindbaas, geprobeerd en mans genoeg om toe te geven dat die het niet aan kan, en wij zitten met een koppig ventje wat niks kan maar blijft prutsen :braak:

Feyenoord was toch ook ruk en los sand met Stam, zei men ook dat hem ontslaan kansloos is omdat de groep ruk is, en toch is het er na goed gekomen met ze. Daarom moeten de bommelfans ook eens hun gezonde verstand gebruiken

Sterker nog. Toen Advocaat binnen kwam, stonden ze op dat moment 10 punten achter op ons. Nu nog maar 3. En ja, we hebben gezien dat ze een middelmatige elftal hebben. Maar blijkbaar doet Advocaat toch iets goeds, dat die Feyenooit weer naar boven aan het helpen is. En dat zonder hun twee vaste backs en spelers die opgesteld worden die geen eens fit zijn. Triest dat je van dit slechtste Feyenooit ooit verliest.

Maar hey. Bommel heeft weer een goede wedstrijd gezien. Top, maar wel verloren. Geef nooit op. Ook top want met een vierde plaats in de competitie is er niks aan de hand.

Zelf opstappen gaat die ook nooit doen helaas. En gaat ook niet ontslagen worden, daar ben ik ook wel inmiddels van overtuigt. Prima toch? Als je op deze manier door wilt gaan, dan worden we een simpele subtoppertje. Lekker strijden in de play-offs om Europees voetbal tegen Heerenveen, Utrecht en Vitesse's van deze wereld. Nieuw beleid waar iedereen zich maar aan moet wennen.
 
Het is gewoon zielig, dat iemand een podium krijgt om de club te verneuken en zich zelf zo belachelijk te maken. Stam was gewoon een eindbaas, geprobeerd en mans genoeg om toe te geven dat die het niet aan kan, en wij zitten met een koppig ventje wat niks kan maar blijft prutsen :braak:

Feyenoord was toch ook ruk en los sand met Stam, zei men ook dat hem ontslaan kansloos is omdat de groep ruk is, en toch is het er na goed gekomen met ze. Daarom moeten de bommelfans ook eens hun gezonde verstand gebruiken

Mark van Bommel heeft in zijn laatste 18 duels minder punten gepakt (26) dan Jaap Stam in 18 wedstrijden als Feyenoord-trainer (27). :FP:
Van Bommel wil niet de hand in eigen boezem steken en ontslag nemen, want dan loopt hij aanzienlijk veel salaris mis. Wordt hij daarentegen ontslagen, dan krijgt hij een aanzienlijke afkoopsom van PSV.....dus, hij wacht gewoon tot Gerbrands de knoop doorhakt en hem ontslaat, ipv de eer aan zichzelf te houden. Het is Mark dus voornamelijk te doen om het geld in deze fase van het seizoen en niet zozeer om de sportieve belangen van de club....!
 
Omdat van Bommel een status als speler heeft durven ze hem niet te ontslaan (tenminste dat denk ik).

Vennegoor, de Jong, Bommel en een volleybal held die een topclub moeten runnen haha.. als deze situatie in Adam of Rdam zich afspeelde dan was de spelersbus en de halve stadion al lang afgefikt, maar wij zijn anders, netjes en beschaafd, mogen Bommel niet eens Bommeltje noemen, daarom krijgen we wat we verdienen en dat is deze drama en vernederingen :sleep:
 
Ik heb het gevoel dat we helemaal terug bij af zijn. Je zou nog een beetje transfergeld kunnen verdienen als een Bergwijn/Malen ineens gaat schitteren op het EK of zo. Voor de rest is deze selectie amper nog wat waard (Op Ihattaren na). 10 punten achter op de nummer 1 en 2. Uitgeschakeld in de fucking CL en daarna EL. Allemaal mentaal zwakke spelers. Een onervaren TD, een onervaren trainer. Een AD die niet hard durft te zijn. Een selectie die totaal uit balans is. Ik heb echt geen idee meer wat er moet gebeuren om hier nog iets van te maken de komende jaren. Zelfs Jong PSV heeft amper talent. Dan moet het uit O19 komen.
 
Ik heb het gevoel dat we helemaal terug bij af zijn. Je zou nog een beetje transfergeld kunnen verdienen als een Bergwijn/Malen ineens gaat schitteren op het EK of zo. Voor de rest is deze selectie amper nog wat waard (Op Ihattaren na). 10 punten achter op de nummer 1 en 2. Uitgeschakeld in de fucking CL en daarna EL. Allemaal mentaal zwakke spelers. Een onervaren TD, een onervaren trainer. Een AD die niet hard durft te zijn. Een selectie die totaal uit balans is. Ik heb echt geen idee meer wat er moet gebeuren om hier nog iets van te maken de komende jaren. Zelfs Jong PSV heeft amper talent. Dan moet het uit O19 komen.
Op de een of andere manier denk ik dat je met een goede trainer, een linksback en een ervaren middenvelder zo maar boven Jan kan zijn. Wel een kwestie van doorpakken
 
Wat mij betreft volstaat een nieuwe en ervaren TD (geen idee waar je die haalt), een ervaren all-round middenvelder (geen idee waar je die haalt) en een sloper achterin (geen idee waar je die haalt).
 
Wat mij betreft volstaat een nieuwe en ervaren TD (geen idee waar je die haalt), een ervaren all-round middenvelder (geen idee waar je die haalt) en een sloper achterin (geen idee waar je die haalt).
Een TD bepaald het elftal niet. Zeg niet dat jdj zonder blaam is maar de trainer is verantwoordelijk voor het elftal dat speelt. Ik constateer geen idee, geen automatismen. Dat van Bommel zegt dat hij er voor wil gaan is niet relevant. Hij krijgt het team niet aan het voetballen, dat is alles wat volgens mij telt
 
Een TD bepaald het elftal niet. Zeg niet dat jdj zonder blaam is maar de trainer is verantwoordelijk voor het elftal dat speelt. Ik constateer geen idee, geen automatismen. Dat van Bommel zegt dat hij er voor wil gaan is niet relevant. Hij krijgt het team niet aan het voetballen, dat is alles wat volgens mij telt
Dat klopt maar een nieuwe TD kan misschien nog wat bewerkstelligen in de winterstop.Het heeft geen zin van Bommel nu te ontslaan. Als dat al moet gebeuren dan in de winterstop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan