Van Bommel heeft naar mijn idee gefaald.

De op zijn voorspraak gehaalde Australiërs zijn niet van waarde geweest. Bij elkaar hebben ze nog geen 20 wedstrijden gespeeld? Goedkoop qua salaris zullen ze niet zijn geweest.

Verder zal er best wel wat aan te merken zijn geweest op Guti en Pereiro, maar het was nergens voor nodig om ze zo opzichtig te negeren. Van Bommel heeft de fout gemaakt door deze spelers te passeren ten gunste van jeugd die nog tekort komt. Daarna kost wat kost zijn eigen gelijk willen bewijzen. Consequenties zijn helaas bekend. Ook is het kapitaalsvernietiging om deze spelers op de bank te zetten.

Cocu speelde niet voor niets met 13-14 man.

In plaats van dat spelers beter zijn geworden en het team is gegroeid, werd het ook met de week slechter. Na de winterstop amper nog een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.
 
Ik ga ook gewoon thuis voor het schermpje kijken als ik heb uitgevonden hoe het werkt met Fox Sports online, hopelijk gewoon een leuk potje waarin de spelers vrij kunnen spelen zonder de stress van de kampioenstrijd.
 
Je wilt ook als PSV de fans - aan wie t zeker niet gelegen heeft dit seizoen - vermaken en bedanken in eigen huis hoop ik. Druk is weg. Het is jammer dat Lozano niet kan spelen (wie weet nooit meer voor PSV als er n goed bod komt).

Hoewel t nergens meer om gaat hoop ik dat er gewoon n waardig team staat bij de aftrap: met de spelers die de afgelopen jaren veel punten hebben gepakt en die wellicht afscheid nemen.

Vrees (gezien van Bommel bekerinsteek/Vitesse oefenpot) n goedbedoeld debutantenbal + backups waarbij de lijn en ervaring ontbreekt met teveel jonge en niet op elkaar ingespeelde spelers..

Maar ik kijk/luister zowieso.
 
Geweldige 1e seizoenshelft, met een vast team en herkenbaar spel. Onbegrijpelijk voor mij waarom hij sinds de winterstop zo aan het schuiven is gegaan en hoe het kan dat de een na de ander in een vorm crisis raakte. Voor mij volledig verantwoordelijkheid van Bommel. Wel was het z`n eerste jaar en heeft hij qua punten een uitstekend resultaat dus dat is verzachtend. Maar de eigenwijzigheid, het vervelende gedrag af en toe en de verdedigende insteek maakt het dat ik me wel zorgen maak.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Geweldige 1e seizoenshelft, met een vast team en herkenbaar spel. Onbegrijpelijk voor mij waarom hij sinds de winterstop zo aan het schuiven is gegaan en hoe het kan dat de een na de ander in een vorm crisis raakte. Voor mij volledig verantwoordelijkheid van Bommel. Wel was het z`n eerste jaar en heeft hij qua punten een uitstekend resultaat dus dat is verzachtend. Maar de eigenwijzigheid, het vervelende gedrag af en toe en de verdedigende insteek maakt het dat ik me wel zorgen maak.
Altijd dat excuus van eerste jaar. Hij is al 20 jaar actief in de voetballerij met trainers als Van Gaal, Hiddink, enz. om zich heen gehad. Is hij echt zo achterlijk daar niks van geleerd te hebben?
 
Ik ga ook kijken, heb er zelfs zin in. Hoop dat we een PSV gaan zien dat bevrijd is van de druk en gewoon lekker gaat spelen. Hopelijk met Hendrix, Guti en Pereiro op het middenveld en Luuk gewoon waar hij hoort in de spits.
Dat zou een geweldig middenveld zijn. Daar teken ik voor. Toch vrees ik dat Sadilek en Rosario de voorkeur krijgen. Onbegrijpelijk, als dat zo zou zijn.
 
Is dat filmpje waarin Van Bommel kort het seizoen bespreekt al ergens gepost? Ik wil er even mijn mening over kwijt. Ten eerste vind ik het gênant om naar te kijken (het lijkt alsof iemand de tekst voor Van Bommel heeft geschreven en hij hem moet voorlezen), ten tweede bagatelliseert hij het seizoen door te zeggen hoe goed de eigen jeugd was en dat ze bijna de beste start ooit hadden.
 
Is dat filmpje waarin Van Bommel kort het seizoen bespreekt al ergens gepost? Ik wil er even mijn mening over kwijt. Ten eerste vind ik het gênant om naar te kijken (het lijkt alsof iemand de tekst voor Van Bommel heeft geschreven en hij hem moet voorlezen), ten tweede bagatelliseert hij het seizoen door te zeggen hoe goed de eigen jeugd was en dat ze bijna de beste start ooit hadden.
Van Bommel zal nooit ten overstaan van de journaille zijn ongelijk bekennen, danwel de schuld bij zichzelf leggen. Daar staat dat vreselijke grote ego van hem veels te veel in de weg.De man weet volgens mij nog niet eens wat men onder opbouwende kritiek verstaat. Bagatelliseren slaat nergens op, en getuigd van eigen falen.
 
Van Bommel in beeld bij Bayern München
Coach PSV een van de topkandidaten bij Duitse grootmacht

link

Van Bommel is een van de topkandidaten bij Bayern. Hij heeft stevige concurrentie van onder anderen de clubloze Arsene Wenger (69) en Spurs-coach Mauricio Pochettino (47). De Argentijn heeft in Londen nog een contract tot medio 2023. Van Bommel ligt bij PSV nog twee jaar vast.
Van Bommel weet dat zijn naam wordt genoemd bij Bayern. Dat is ook het geval bij een andere oud-werkgever van de middenvelder, AC Milan, maar de Duitse flirt is een stuk serieuzer. De coach van PSV laat weten niet benaderd te zijn door Bayern. Datzelfde geldt voor PSV. Als Bayern daadwerkelijk voor Van Bommel gaat, zal het gezien het doorlopende contract van de coach ook eerst moeten aankloppen bij zijn huidige werkgever.

We zullen het wel zien :geek: ... Of niet. :zien: :sleep:
 
Van Bommel in beeld bij Bayern München
Coach PSV een van de topkandidaten bij Duitse grootmacht

link

Van Bommel is een van de topkandidaten bij Bayern. Hij heeft stevige concurrentie van onder anderen de clubloze Arsene Wenger (69) en Spurs-coach Mauricio Pochettino (47). De Argentijn heeft in Londen nog een contract tot medio 2023. Van Bommel ligt bij PSV nog twee jaar vast.
Van Bommel weet dat zijn naam wordt genoemd bij Bayern. Dat is ook het geval bij een andere oud-werkgever van de middenvelder, AC Milan, maar de Duitse flirt is een stuk serieuzer. De coach van PSV laat weten niet benaderd te zijn door Bayern. Datzelfde geldt voor PSV. Als Bayern daadwerkelijk voor Van Bommel gaat, zal het gezien het doorlopende contract van de coach ook eerst moeten aankloppen bij zijn huidige werkgever.

We zullen het wel zien :geek: ... Of niet. :zien: :sleep:
Tja, mixed feelings, maar wie gaan we dan voor de ploeg zetten, toch forumleden bij toerbeurt?
 
Tja, mixed feelings, maar wie gaan we dan voor de ploeg zetten, toch forumleden bij toerbeurt?

Ik denk dat Van Bommel blijft, mocht het niet zo zijn wat ik dan betreur heb ik niet zo 1-2-3 een naam paraat. Wel iemand van buiten omdat ik denk dat RvN nog wat moet rijpen.

Zou er eigenlijk niet van staan te kijken wanneer Bert van Marwijk het dan overneemt van Mark.
 
Het zal niet gebeuren met zijn Feyenoord hart (zal ook bij een deel van onze aanhang not-done zijn) maar ik moet bekennen dat ik van Bronckhorst oprecht n prima kerel en naar wat ik in kan schatten een prima trainer vind. Eerlijk, slim en goede kijk op t spel. Zal denk ik zijn volgende baan in n buitenlandse competitie willen? Iemand n idee wat hij daar zelf over gezegt heeft?
 
Het zal niet gebeuren met zijn Feyenoord hart (zal ook bij een deel van onze aanhang not-done zijn) maar ik moet bekennen dat ik van Bronckhorst oprecht n prima kerel en naar wat ik in kan schatten een prima trainer vind. Eerlijk, slim en goede kijk op t spel. Zal denk ik zijn volgende baan in n buitenlandse competitie willen? Iemand n idee wat hij daar zelf over gezegt heeft?

"Ik wil wel trainer blijven, want ik vind dit een mooi vak. Maar of dat nou volgend seizoen al is of het seizoen erop, is nog niet duidelijk. Het voelt goed nu. Een seizoen rust is ook een goede optie."

link
 
Van Bommel in beeld bij Bayern München
Coach PSV een van de topkandidaten bij Duitse grootmacht

link

Van Bommel is een van de topkandidaten bij Bayern. Hij heeft stevige concurrentie van onder anderen de clubloze Arsene Wenger (69) en Spurs-coach Mauricio Pochettino (47). De Argentijn heeft in Londen nog een contract tot medio 2023. Van Bommel ligt bij PSV nog twee jaar vast.
Van Bommel weet dat zijn naam wordt genoemd bij Bayern. Dat is ook het geval bij een andere oud-werkgever van de middenvelder, AC Milan, maar de Duitse flirt is een stuk serieuzer. De coach van PSV laat weten niet benaderd te zijn door Bayern. Datzelfde geldt voor PSV. Als Bayern daadwerkelijk voor Van Bommel gaat, zal het gezien het doorlopende contract van de coach ook eerst moeten aankloppen bij zijn huidige werkgever.

We zullen het wel zien :geek: ... Of niet. :zien: :sleep:
Hier zijn we nog niet 100% tevreden. Toch typisch dat hij dan in de interesse van München staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan