Hoezo? PSV heeft dit seizoen nog maar 1x verloren. Dus onoverwinnelijk zijn we wel degelijk.

3 gelijke spelen staat qua punten gelijk aan 2 nederlagen en 1 overwinning. :sad:
Als je alle wedstrijden gelijk speelt verlies je geen wedstrijd, maar blijf je er ternauwernood in of moet je play-offs spelen voor eventuele degradatie. :oops:;)
 
3 gelijke spelen staat qua punten gelijk aan 2 nederlagen en 1 overwinning. :sad:
Als je alle wedstrijden gelijk speelt verlies je geen wedstrijd, maar blijf je er ternauwernood in of moet je play-offs spelen voor eventuele degradatie. :oops:;)
Weet je hoe weinig verliespunten psv heeft. 11 dacht ik. Dat is gewoon uitstekend.
 
Niks te maken met laf. Alles te maken met geen enkele afspeelmofgelijkheid hebben dan breed of terug. Als iedereen stilstaat, kun je de bal simpelweg niet afspelen. Het enige andere dat je dankan doen ipv breed/terug is een lange peer naar voren, en daar heb je ook helemaal niets aan.

Dit ligt niet aan de verdedigers of de opbouw, maar aan of de tactiek, of het gebrek aan werklust/vuile meters willen maken van de aanvallers.
Als je er, om wat voor redenen dan ook, er voetballend niet doorheen komt, moet je juist wel de lange bal hanteren.
"De bal moet naar voren de spitsen staan al klaar, jongens een doelpunt, dan is het voor mekaar"... Ja ja ja, eens per jaar wordt PSV Kampioen...enz...:CHEER:
 
Als je er, om wat voor redenen dan ook, er voetballend niet doorheen komt, moet je juist wel de lange bal hanteren.
"De bal moet naar voren de spitsen staan al klaar, jongens een doelpunt, dan is het voor mekaar"... Ja ja ja, eens per jaar wordt PSV Kampioen...enz...:CHEER:

Dat opbouwen van achter uit heb je tegen de meeste tegenstanders in de eredivisie ook niet nodig. Dat oeverloze getik achterin en die terugspeelballen zijn tenenkrommend. :mad: En het getreuzel van Zoet daar nog bij. Zorg maar dat de bal ergens bij de tegenstander tussen de verdediging valt en er is al paniek. Met de lange bal naar voren hebben ze Ajax met 3-0 verslagen.
 
Zoals in het wedstrijdtopic aangegeven denk ik dat Mark een spelletje speelt en echt wel de zere plekken ziet en probeert te behandelen maar in de media geen slapende honden op de zwakheden wil wijzen. Daarnaast heeft hij niet heel veel smaken om basisspelers die tegenvallen te banken zonder in kwaliteit in te boeten (of mentaliteit en gretigheid + onervarenheid beter zijn voor de volle 90 is n duivels dilema) al zou ik het met Gakpo naar zijn goede reeks wel aandurven als basiskracht.

Persoonlijk zou ik dan liever nog iets aan kwaliteit inleveren als je daarmee veel meer inzet krijgt. Leuk hoor, al die kwaliteitsspelers die er nu staan. Lekker 90 minuten breien, tikkie terug tikkie breed.
Nee, dan liever bijvoorbeeld Sadilek die wellicht minder ervaring heeft, maar wel enorm gretig is.
 
3 punten uit 3 wedstrijden kun je toch niet uitstekend noemen. De 1e seizoenshelft was uitstekend. Na de winterstop is het bijzonder matig.

Twee van die drie zijn statistisch gezien gegarandeerde puntverliespartijen. Dan is het niet verrassend dat dat dan ook gebeurt. Dat maakt het niet goed, maar het feit dat ajaks thuis ook niet van Heerenveen wint en uit afgeslacht wordt door Feyenoord maakt het dat PSV niet automatisch tweede gaat worden en ajaks zorgeloos kampioen wordt.

Oftewel een hoop supporters verwachten alles van de spelers, maar gooien zelf de handdoek in de ring na 1 verliespartij.
 
Twee van die drie zijn statistisch gezien gegarandeerde puntverliespartijen. Dan is het niet verrassend dat dat dan ook gebeurt. Dat maakt het niet goed, maar het feit dat ajaks thuis ook niet van Heerenveen wint en uit afgeslacht wordt door Feyenoord maakt het dat PSV niet automatisch tweede gaat worden en ajaks zorgeloos kampioen wordt.

Oftewel een hoop supporters verwachten alles van de spelers, maar gooien zelf de handdoek in de ring na 1 verliespartij.
Het is niet zozeer de handdoek gooien na 1 verliespartij, maar het feit dat we nu helemaal afhankelijk worden van de wedstrijd tegen ajax op 31 maart. En daar heb ik bijzonder weinig vertrouwen in. Als we die verliezen, en dat zit er dik in, dan moet zelfs de grootste optimist toegeven dat de kansen op de titel miniem zijn .
 
Het is niet zozeer de handdoek gooien na 1 verliespartij, maar het feit dat we nu helemaal afhankelijk worden van de wedstrijd tegen ajax op 31 maart. En daar heb ik bijzonder weinig vertrouwen in. Als we die verliezen, en dat zit er dik in, dan moet zelfs de grootste optimist toegeven dat de kansen op de titel miniem zijn .
Als we die, tegen alle verwachtingen in winnen daarentegen, dan ziet de wereld er ineens weer heel anders uit.
 
Het is niet zozeer de handdoek gooien na 1 verliespartij, maar het feit dat we nu helemaal afhankelijk worden van de wedstrijd tegen ajax op 31 maart. En daar heb ik bijzonder weinig vertrouwen in. Als we die verliezen, en dat zit er dik in, dan moet zelfs de grootste optimist toegeven dat de kansen op de titel miniem zijn .
Wedstrijden tegen ajaks zijn wedstrijden op zich. En dan nog is een de Graafschap-scenario mogelijk. Bij een achterstand van 6 punten, vier wedstrijden voor het einde heb ik er geen vertrouwen in. De rest is zelf-bangmakerij.
 
Wedstrijden tegen ajaks zijn wedstrijden op zich. En dan nog is een de Graafschap-scenario mogelijk. Bij een achterstand van 6 punten, vier wedstrijden voor het einde heb ik er geen vertrouwen in. De rest is zelf-bangmakerij.
Ik bewonder je vertrouwen. Alles is mogelijk, alleen gebeurt het onverwachte maar heel zelden. En ik denk dat ajax het nu niet meer uit handen kan geven na 5 jaar droogte.
 
Ik bewonder je vertrouwen. Alles is mogelijk, alleen gebeurt het onverwachte maar heel zelden. En ik denk dat ajax het nu niet meer uit handen kan geven na 5 jaar droogte.
Het is Ajax. DIe hebben het vaker uit handen gegeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan