Wederom matig gewisseld en het spel wordt steeds slaapverwekkender. Het druk zetten verloopt nog steeds veel te traag. Onze controleurs staan bijna vastgeplakt aan ons centraal duo en de backs sluiten af en toe aan waarna Bergwijn en Lozano de trechter met Luuk & Pereiro indribbelen.

Het is een groot circus geworden. Met Markie jankend bij de 4e man als hoofdact. #BommelOut

Ik deel wel enkele van jouw kritische noten - maar een trainer ontslaan na 11 wedstrijden winst op rij, vind je dat niet wat... episch?
 
Ik deel wel enkele van jouw kritische noten - maar een trainer ontslaan na 11 wedstrijden winst op rij, vind je dat niet wat... episch?

Alvast een alternatief zoeken lijkt me niet verkeerd. In de winterstop of aan het eind van het seizoen vervangen. Mark heeft nog tijd om alles om te gooien en PSV het PSV te maken waar ik enthausist van werd in de voorbereiding en eerste paar wedstrijden. Ik zie het jammer genoeg niet meer gebeuren.
 
1000 procent met jou eens. Van Bommel haalt de herinneringen naar Cocu wel heel snel naar boven. Het enthousiasme is bij mij en vele andere PSV fans behoorlijk afgenomen. Inderdaad, saai en voorspelbaar, en ik zeg het nogmaals, Guti wordt nu al mentaal kapotgemaakt. Verdorie een Mexicaans international komt er niet in ten faveure van een, met alle respekt, ex-Almere City speler. die af en toe een leuke aktie laat zien maar verder is het bij hem behoorlijk kleurloos wat hij laat zien. In Mexico willen ze ook hun sterspeler zien spelen bij PSV. Zet Guti op 10 en hij zal veel goals scoren, bovendien staat hij dan niet ver van Lozano af, zijn maat, die hij in stelling zal brengen.Ook zal zijn prijskaartje met sprongen omhooggaan. Nu wordt hij geen cent méér waard, wat niet goed is voor de financiële huishouding van PSV. Pereiro is meer aan het verdedigen dan zich te bemoeien met de aanval. Hij gaat pas lopen als hij de bal in de voeten krijgt, terwijl het bewegen zonder bal, het juiste positie kiezen, ook een onderdeel van het spel zijn. Wat ik ook belachelijk vind, is dat de coach bij een hoekschop gewoon Lozano en Pereiro samen laat staan daar, waardoor er bij een direkte trap naar de 16, 1 klassespeler ontbreekt. Opvallend dat geen PSV fan daar iets van zegt. Lozano zet voor en Pereiro staat er als een Jodokus Marmot bij. Wanneer Bommel op deze manier doorgaat voorspel ik een flinke nederlaag op Wembley. Als hij zijn spelers er niet vol op laat klappen dan vergeet het maar. Afjagen is mijn devies. Dat eindeloos gebrei achterin komt mijn strot uit. Ik hoef net als jij Kevin, die kop van van Bommel, voorlopig niet te zien. Als een breedbekkikker staat hij voor de camera en dan beweert hij ook nog dat hij volledig achter zijn keuze stond om een B elftal op te stellen tegen RKC Waalwijk. Inderdaad respectloos naar de Rooms Katholieke Combinatie toe. Abels vond hij goed spelen, ik vond het een drama. Hoog druk zetten, ver vooruit verdedigen, hoor ik hem nog zeggen. Frappant is dat zowel Ajax als Feyenoord nu deze speelwijze hanteren. en PSV totaal niet. Zolang hij dat lamlendige breedte en naar achteruitspelen tolereert, wordt PSV geen spat beter en gevaarlijker voor de tegenstander. Het onheil kan dan niet lang uitblijven. De doelpuntenproduktie neemt gestaag af. Snelle balverovering na balverlies zoals thuis tegen Ajax zie je niets meer van. Ik wilde bovendien die beker wél in de PSV prijzenkast erbij zien net als de JC Schaal. Vannacht had ik diverse klanten in de taxi die naar Wembley gaan, "nou veel plezier" zei ik hen toe.

Er zijn 3 prijzen te pakken en 2 zijn we al misgelopen. Europees succes is een onzichtbare 'prijs', maar ook die lijkt al ten einde te komen. Dan houden we de titel over. 5 punten voorsprong op Ajax maar we krijgen zometeen 3 angstgegners. En met zo'n zegereeks lijkt het me typisch dat Heerenveen ons, zoals ieder jaar, pijn gaat doen.
 
Hahahahahahha. Ik heb in dik tien jaar hier heel veel meegemaakt, maar dit is een nieuw dieptepunt. ???

Elf wedstrijden gespeeld. Alles gewonnen. Zeven clean sheets. 39 keer gescoord. Op weg om alle records te breken. En er komt gewoon de hashtag BommelOut voorbij. ?
 
Hahahahahahha. Ik heb in dik tien jaar hier heel veel meegemaakt, maar dit is een nieuw dieptepunt. ???

Elf wedstrijden gespeeld. Alles gewonnen. Zeven clean sheets. 39 keer gescoord. Op weg om alle records te breken. En er komt gewoon de hashtag BommelOut voorbij. ?
#KevinNummer8out
 
Er zijn 3 prijzen te pakken en 2 zijn we al misgelopen. Europees succes is een onzichtbare 'prijs', maar ook die lijkt al ten einde te komen. Dan houden we de titel over. 5 punten voorsprong op Ajax maar we krijgen zometeen 3 angstgegners. En met zo'n zegereeks lijkt het me typisch dat Heerenveen ons, zoals ieder jaar, pijn gaat doen.

:unsure: Hoe is het om te leven in The temple of doom? :maniac: :eek:
 
Ja, de wedstrijden onder Van Bommel zijn saai. Altijd maar winnen....

Heerlijk, de redenatie van sommigen hier. MvB heeft het lef gehad om een jeugdspeler op te stellen en te laten staan, ondanks een aankoop. Rosario is zelfs opgeroepen voor Oranje na een relatief korte periode. Lijkt me dat Van Bommel het dus goed ziet mbt deze speler....
Een bijna ongeëvenaarde start in de competitie. Kwalificatie CL gehaald, alleen dan kom je in de meest zware poule terecht. Thuis tegen Inter pech, thuis tegen de spurs een punt. PSV speelt voor wat het waard is en staat geen enkel moment voor schut.
In de competitie Een paar wedstrijden prachtig gespeeld, je concurrent keihard afgestraft.
1 x is het fout gegaan: de bekerwedstrijd, waar de reserves, notabene gevuld met menig international of spelers die vorig jaar kampioen zijn geworden. En die laten het massaal afweten. Mooi leermoment, zou ik zegggen.
En deze coach moet weg want? De club zou zich onsterfelijk belachelijk maken. Want waarop zou je een volgende coach moeten beoordelen?
 
Cocu wordt kampioen met recordcijfers en een laffe speelwijze maar werd voortdurend bekritiseerd. Hetzelfde drijgt nu te gebeuren met een nog eigenwijzere en arrogantere coach, maar nu zijn de cijfers wel goed genoeg om de kritiek te verwerpen.
 
Er zijn 3 prijzen te pakken en 2 zijn we al misgelopen. Europees succes is een onzichtbare 'prijs', maar ook die lijkt al ten einde te komen. Dan houden we de titel over. 5 punten voorsprong op Ajax maar we krijgen zometeen 3 angstgegners. En met zo'n zegereeks lijkt het me typisch dat Heerenveen ons, zoals ieder jaar, pijn gaat doen.
Ik denk dat velen jouw mening over de wissels, te veel bezig zijn met de vierde man en het niet moeten opstellen van 11 reserve spelers tegen RKC wel degelijk delen. Alleen ga jij nog 10 stappen verder en dat is te veel, onrealistisch en ook nog onfair tov MvB. Je gelooft kennelijk niet in dat mensen ook fouten kunnen maken, ook voetballers en hun trainers. Radicaal zijn en dan gelijk afscheid nemen van iemand die fouten maakt? Ik hoop niet dat jouw werkgever het straks zo doet tegen jou, als je net ergens begint en vele dingen wel goed doet maar een aantal dingen niet.
Natuurlijk moet van Bommel net als iedere andere coach van PSV meteen presteren; met minder dan kampioenschap nemen wij hier,gelukkig, geen genoegen. Er moeten goede spelers gehaald worden en tegenwoordig eisen we ook, gelukkig, dat de jeugd regelmatig wordt ingepast. Daarnaast willen we ook de Cocu tijden kwa spel niet herleven. Van Bommel staat aan kop in de competitie, geeft de jeugd een eerlijke kans (dus bij een dipje laat ie Rosario gewoon staan!) en pakt thuis tegen een ploeg die 3 klasse beter is een punt. En had met een beetje geluk met goed spel ook gewonnen of minstens een punt gepakt tegen Inter.
Ik denk dat Ten Hag met hem zou willen ruilen ondanks een gelijkspel tegen Bayern en de winst tegen Benfica.
 
Cocu wordt kampioen met recordcijfers en een laffe speelwijze maar werd voortdurend bekritiseerd. Hetzelfde drijgt nu te gebeuren met een nog eigenwijzere en arrogantere coach, maar nu zijn de cijfers wel goed genoeg om de kritiek te verwerpen.

:unsure: Niets drijgt. :zien: :p
 
Ik denk dat velen jouw mening over de wissels, te veel bezig zijn met de vierde man en het niet moeten opstellen van 11 reserve spelers tegen RKC wel degelijk delen. Alleen ga jij nog 10 stappen verder en dat is te veel, onrealistisch en ook nog onfair tov MvB. Je gelooft kennelijk niet in dat mensen ook fouten kunnen maken, ook voetballers en hun trainers. Radicaal zijn en dan gelijk afscheid nemen van iemand die fouten maakt? Ik hoop niet dat jouw werkgever het straks zo doet tegen jou, als je net ergens begint en vele dingen wel goed doet maar een aantal dingen niet.
Natuurlijk moet van Bommel net als iedere andere coach van PSV meteen presteren; met minder dan kampioenschap nemen wij hier,gelukkig, geen genoegen. Er moeten goede spelers gehaald worden en tegenwoordig eisen we ook, gelukkig, dat de jeugd regelmatig wordt ingepast. Daarnaast willen we ook de Cocu tijden kwa spel niet herleven. Van Bommel staat aan kop in de competitie, geeft de jeugd een eerlijke kans (dus bij een dipje laat ie Rosario gewoon staan!) en pakt thuis tegen een ploeg die 3 klasse beter is een punt. En had met een beetje geluk met goed spel ook gewonnen of minstens een punt gepakt tegen Inter.
Ik denk dat Ten Hag met hem zou willen ruilen ondanks een gelijkspel tegen Bayern en de winst tegen Benfica.

Ik geloof niet dat Mark zijn fouten zelf erkent. Ik schrik ervan dat hij nog steeds achter zijn keuze voor het B-elftal blijft staan. Dat Mark zichzelf flink overschat. Dat je tegen Spurs niet wisselt je je jezelf een borstklopje geeft omdat de keeper rood krijgt vanuit het niets. Onze coach is te eigenwijs. In de goede fases is het natuurlijk allemaal prima en kun je het positief afschrijven, maar in de slechte fases zul je bakken met kritiek over je heen krijgen voor zo'n houding.
 
Ik geloof niet dat Mark zijn fouten zelf erkent. Ik schrik ervan dat hij nog steeds achter zijn keuze voor het B-elftal blijft staan. Dat Mark zichzelf flink overschat. Dat je tegen Spurs niet wisselt je je jezelf een borstklopje geeft omdat de keeper rood krijgt vanuit het niets. Onze coach is te eigenwijs. In de goede fases is het natuurlijk allemaal prima en kun je het positief afschrijven, maar in de slechte fases zul je bakken met kritiek over je heen krijgen voor zo'n houding.
Die bakken kritiek laten hem gewoon koud. Ik hoop dat we met de nodige mazzel kampioen worden want het spel wordt gewoon slechter. Ik vind het zorgwekkend. We zullen het zien tegen de Spurs maar als ze zo spelen als tegen Vitesse gaan we de bietenbrug op. Verder wordt er niet op mijn post gereageerd [wat een ieders recht is], waar ik essentiële zaken aangeef als de beweging zonder bal, de corners en dat irrritante rondspelen voor de middenlijn. Aanval is nog altijd de beste verdediging. Hopelijk gaat de prestatiecurve niet verder omlaag. We gaan het zien op Wembley.
 
Ik ben er zelf ook schuldig aan, maar het bashen van Mark gaat wel veel te ver nu en zwaar overdreven. Ik ga dit topic de komende 2 weken maar even links laten liggen.
 
Ik geloof niet dat Mark zijn fouten zelf erkent. Ik schrik ervan dat hij nog steeds achter zijn keuze voor het B-elftal blijft staan. Dat Mark zichzelf flink overschat. Dat je tegen Spurs niet wisselt je je jezelf een borstklopje geeft omdat de keeper rood krijgt vanuit het niets. Onze coach is te eigenwijs. In de goede fases is het natuurlijk allemaal prima en kun je het positief afschrijven, maar in de slechte fases zul je bakken met kritiek over je heen krijgen voor zo'n houding.

Jij zou de wedstrijd tegen RKC niet als toets gebruiken om te kijken waar je reserves staan, en je vast team rust te gunnen? RKC staat lager dan Jong PSV. Dan zou je zeggen dat een team met spelers als Isimat, Ramselaar, Guti en Sainsbury wel tegen RKC is opgewassen. Mooie gelegenheid om te kijken waar de spelers staan die op moeten draven bij blessures, of aan de poort staan te rammelen voor een basisplaats.
Keuze is prima te begrijpen, uitvoering was slecht. Dat je tegen de Spurs een punt pakt is gewoon een mooie prestatie. Financieel gezien is de verhouding Spurs-PSV ongeveer hetzelfde als PSV-ADO.
 
Die bakken kritiek laten hem gewoon koud. Ik hoop dat we met de nodige mazzel kampioen worden want het spel wordt gewoon slechter. Ik vind het zorgwekkend. We zullen het zien tegen de Spurs maar als ze zo spelen als tegen Vitesse gaan we de bietenbrug op. Verder wordt er niet op mijn post gereageerd [wat een ieders recht is], waar ik essentiële zaken aangeef als de beweging zonder bal, de corners en dat irrritante rondspelen voor de middenlijn. Aanval is nog altijd de beste verdediging. Hopelijk gaat de prestatiecurve niet verder omlaag. We gaan het zien op Wembley.

Ben blij dat er nog iemand is die mijn mening deelt. We zullen het op Wembley inderdaad wel zien. Ik hoop de wedstrijd (half) te kunnen volgen met een hotspot aangezien ik dan een dropping heb. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt, dus op naar dinsdag!
 
Het was geen geweldige pot tegen Vitesse maar ik denk dat we beter hadden gespeeld wanneer zij geen rode kaart hadden gekregen. Daarna ging de bus ervoor en dat is lastig spelen.

Je kunt dan wel Guti brengen, waarvan volgens mij de kracht is dat hij een bal lekker achter de verdediging kan leggen, maar als de verdediging tegen de doellijn aanstaat heb je aan die kwaliteit niet genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan