Inderdaad een Mexicaans International passeren voor een Almere City speler. Te gek voor woorden. Tandem met Lozano niet optimaal benutten.
Waardeloos, dit scheelt goals, afstandsschoten. Waarom geen 4-4-2 met Pereiro en Guti op het middenveld?
edit: Het loopt momenteel overigens wel erg goed tegen ajakkes.

Jij was klaar met Van Bommel? Ik niet.
 
Ik weet dat je helemaal fan bent van Guti, ook ik ben erg positief en gehyped, maar om Rosario zo weg te zetten vind ik niet PSV-fan waardig. Deze jongen laat zich ongelooflijk zien dit seizoen. Wees blij met de luxe, maar ga onze eigen (goed presterende) spelers niet naar beneden halen.

Rosario verrast mij ook enorm. Fysiek erg sterk, en bijna niet van de bal te krijgen. Ontwikkelt zich simpelweg ijzersterk, dan is het moeilijk om Rosario eruit te halen.

Niks voor niks kwam Guti erin voor Pereiro.
 
Ik weet dat je helemaal fan bent van Guti, ook ik ben erg positief en gehyped, maar om Rosario zo weg te zetten vind ik niet PSV-fan waardig. Deze jongen laat zich ongelooflijk zien dit seizoen. Wees blij met de luxe, maar ga onze eigen (goed presterende) spelers niet naar beneden halen.

Dank voor het netjes verwoorden. Ik ben dus gelukkig niet de enige die me aan dit soort posts ergerde. De kritiek op van Bommel is inmiddels wegge-edit, zie ik. Terrecht denk ik ook, heb tot nu toe respect voor de keuzes en spelopvatting van vBommel. Guti komt er wel als ie idd zo goed is. Dat het zo lang duurt is n goed teken; dat het team goed bezig is.
 
Ik voorspel van Bommel een grootse carrière als trainer. Bayern München, Chelsea, Barcelona, nog een paar jaar wachten a.u.b.!
Ik denk dat hij kan beginnen met Atletico Madrid over een paar jaar....qua karakter lijkt hij wel een beetje op Diego Simeone....
 
Van Bommel krijgt (terecht) volop complimenten. Maar ik wil tussentijds toch ook even naar Van Marwijk wijzen. Ik denk dat zijn rol achter de schermen gigantisch belangrijk is. Een geweldige luxe ook om iemand met zoveel ervaring en kwaliteit op de achtergrond zo'n grote rol te kunnen geven. Zaken die Van Marwijk bij Oranje succesvol hebben gemaakt - een ijzersterk blok van twee voor de verdediging, en het inslijpen van één vast systeem - zie je ook bij dit PSV terugkomen, aangevuld door het drukzetten, de felheid en teamgeest die Van Bommel als speler zo kenmerkten. Met Van Marwijk erbij is het niet erg dat de rest van de staf aardig onervaren is op het hoogste niveau.
 
Van Bommel krijgt (terecht) volop complimenten. Maar ik wil tussentijds toch ook even naar Van Marwijk wijzen. Ik denk dat zijn rol achter de schermen gigantisch belangrijk is. Een geweldige luxe ook om iemand met zoveel ervaring en kwaliteit op de achtergrond zo'n grote rol te kunnen geven. Zaken die Van Marwijk bij Oranje succesvol hebben gemaakt - een ijzersterk blok van twee voor de verdediging, en het inslijpen van één vast systeem - zie je ook bij dit PSV terugkomen, aangevuld door het drukzetten, de felheid en teamgeest die Van Bommel als speler zo kenmerkten. Met Van Marwijk erbij is het niet erg dat de rest van de staf aardig onervaren is op het hoogste niveau.
Ik dacht er tijdens de wedstrijd ook al aan. Het deed mij best wel aan dat Oranje denken.
 
Dat is wel een puntje waar ik gisteren bij SV effe niet goed van werd. Pierre van Hooijdonk die het 'niet chique' vond dat Van Bommel 'Pleur op!' had gezegd tegen Ten Hag, nadat laatstgenoemde een gele kaart trachtte te oraniseren voor PSV. Je weet wel, Pierre van Hooijdonk die Van Persie een 'klootzak' vond (vindt?). Pierre van Hooijdonk die twee weken geleden nog gezegd schijnt te hebben dat hij meer van de speler Van Bommel wilde zien langs de lijn. Hypocriete voorbindpiemel.
 
Dat is wel een puntje waar ik gisteren bij SV effe niet goed van werd. Pierre van Hooijdonk die het 'niet chique' vond dat Van Bommel 'Pleur op!' had gezegd tegen Ten Hag, nadat laatstgenoemde een gele kaart trachtte te oraniseren voor PSV. Je weet wel, Pierre van Hooijdonk die Van Persie een 'klootzak' vond (vindt?). Pierre van Hooijdonk die twee weken geleden nog gezegd schijnt te hebben dat hij meer van de speler Van Bommel wilde zien langs de lijn. Hypocriete voorbindpiemel.

Pierre met alle winden meewaaien van Hooijdonk. :lmao: Studio Voetbal is cabaret van de onderste plank. ;)
 
Dat is wel een puntje waar ik gisteren bij SV effe niet goed van werd. Pierre van Hooijdonk die het 'niet chique' vond dat Van Bommel 'Pleur op!' had gezegd tegen Ten Hag, nadat laatstgenoemde een gele kaart trachtte te oraniseren voor PSV. Je weet wel, Pierre van Hooijdonk die Van Persie een 'klootzak' vond (vindt?). Pierre van Hooijdonk die twee weken geleden nog gezegd schijnt te hebben dat hij meer van de speler Van Bommel wilde zien langs de lijn. Hypocriete voorbindpiemel.
Ik kijk best wel eens SV, maar als Pierre gaat praten word ik plots Oost-Indisch doof. Er zit ook helemaal geen lijn in wat hij door de weken heen zegt. Kijk, als je een duidelijke mening hebt, die anders is dan de mijne, prima. Maar als je elke week weer wat lult, zonder vaste mening, dan kijk ik alvast met een glimlach wat hij nu weer gaat zeggen. En ja hoor, 5 minuten later heeft hij weer een artikel op voetbalprimeur.nl: " V Hooijdonk: ... "
 
Van Bommel krijgt (terecht) volop complimenten. Maar ik wil tussentijds toch ook even naar Van Marwijk wijzen. Ik denk dat zijn rol achter de schermen gigantisch belangrijk is. Een geweldige luxe ook om iemand met zoveel ervaring en kwaliteit op de achtergrond zo'n grote rol te kunnen geven. Zaken die Van Marwijk bij Oranje succesvol hebben gemaakt - een ijzersterk blok van twee voor de verdediging, en het inslijpen van één vast systeem - zie je ook bij dit PSV terugkomen, aangevuld door het drukzetten, de felheid en teamgeest die Van Bommel als speler zo kenmerkten. Met Van Marwijk erbij is het niet erg dat de rest van de staf aardig onervaren is op het hoogste niveau.

Dit wil ik in andere bewoordingen posten voordat ik begon met lezen van laatste paar pagina's van topic Van Bommel. Je merkt het ook aan zijn woordgebruik. Hij herhaalt vaak het belang van meerdere wapens in je selectie te hebben. Dat is het stokpaardje van Van Marwijk. En als je naar dit PSV kijkt beschikt de selectie over een breed wapenarsenaal van een moderne voetbalclub. Deze selectie bestaat voor 100% spelers die door Brands zijn gehaald, op laatste paar aankopen na die uitdrukkelijk op wensenlijst van Brands stonden voordat hij vertrok.
 
Van Bommel heeft zelf in de top gespeeld en weet heel goed wat de spelers er allemaal voor moeten doen of laten. Daarom ook bijv de slimme zet om gisteren Ramselaar die aanvoerdersband te geven. Bart zei erg verrast te zijn. Nou dan heb je als coach bereikt wat je wilde bereiken. Van Bommel zelf is ooit “slachtoffer” geweest van een coach die hem totaal geen vertrouwen gaf waardoor hij, ik citeer hem, “soms dacht het voetballen verleerd te zijn”.
Ook het feit dat hij proactief is geweest in zijn eigen advisering en begeleiding toont aan hoe realistisch en slim hij is maar ook a la Van Gaal, niets aan het toeval wil overlaten.
 
Dat van die 'wapens' deed me ook even terugdenken aan die interviews tijdens het WK2010. Soms niet te verstaan door de vuvuzela's.
 
Van Bommel heeft zelf in de top gespeeld en weet heel goed wat de spelers er allemaal voor moeten doen of laten. Daarom ook bijv de slimme zet om gisteren Ramselaar die aanvoerdersband te geven. Bart zei erg verrast te zijn. Nou dan heb je als coach bereikt wat je wilde bereiken. Van Bommel zelf is ooit “slachtoffer” geweest van een coach die hem totaal geen vertrouwen gaf waardoor hij, ik citeer hem, “soms dacht het voetballen verleerd te zijn”.
Ook het feit dat hij proactief is geweest in zijn eigen advisering en begeleiding toont aan hoe realistisch en slim hij is maar ook a la Van Gaal, niets aan het toeval wil overlaten.

Mark is over 5 jaar gewoon de nieuwe Pep of Klopp.
 
Ik weet dat je helemaal fan bent van Guti, ook ik ben erg positief en gehyped, maar om Rosario zo weg te zetten vind ik niet PSV-fan waardig. Deze jongen laat zich ongelooflijk zien dit seizoen. Wees blij met de luxe, maar ga onze eigen (goed presterende) spelers niet naar beneden halen.
Ik gaf alleen het verschil aan qua status.;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan