In Camp Nou verliezen ploegen als Juventus, City, PSG en Chelsea met vergelijkbare cijfers. Celtic ging écht over de knie. PSV verliest van een geniale Messi, en dan gaan we alsnog vraagtekens zetten bij Van Bommel?
Morgen is een mooie graadmeter, voor coach en elftal.
Ging mij niet om het verkeerd gaan, ging over het ageren tegen de basiself. Dat wij verloren dinsdag lag wel in de lijn der verwachting.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Volgens mij ging het pas echt verkeerd tegen Barca toen aan de basiself werd gesleuteld?
Dus, dan kunnen we de komende maanden vergeten om Guti 90 minuten lang te bewonderen, en moeten we steeds maar genoegen nemen met hooguit 20-30 minuten per wedstrijd..?? Waarom dan aangekocht ? We hadden toch immers genoeg aan Rosario, Hendrix en Pereiro....?? Of is Guti gekocht voor de breedte....??
 
Dus, dan kunnen we de komende maanden vergeten om Guti 90 minuten lang te bewonderen, en moeten we steeds maar genoegen nemen met hooguit 20-30 minuten per wedstrijd..?? Waarom dan aangekocht ? We hadden toch immers genoeg aan Rosario, Hendrix en Pereiro....?? Of is Guti gekocht voor de breedte....??
Dat heb ik ook niet gezegd, Guti komt vanzelf in het team. Maar om nu te beweren dat het fout was om hem niet direct op de stellen tegen Barca wordt tegengesproken door het wedstrijdverloop.
 
Dus, dan kunnen we de komende maanden vergeten om Guti 90 minuten lang te bewonderen, en moeten we steeds maar genoegen nemen met hooguit 20-30 minuten per wedstrijd..?? Waarom dan aangekocht ? We hadden toch immers genoeg aan Rosario, Hendrix en Pereiro....?? Of is Guti gekocht voor de breedte....??

Ik zou het echt raar vinden als Gutti nu al een basisplaats zou hebben gezien hij hier net een paar weken is, nog moet wennen aan het systeem, de cultuur etc. Het gaat hier niet om zijn kwaliteiten, die zien we allemaal wel, maar de hele dag nieuwe indrukken binnenkrijgen is erg vermoeiend. Daarnaast zou het een heel duidelijk signaal afgeven naar diegene die hij vervangt. Kerel komt binnenlopen terwijl hij nog geen naam heeft en je wordt afgeserveerd... dat doet iets met je. En als je kijkt naar wat je ermee kan winnen dan is dat niets: Barca verlies je ook met 11 Guti's en de rest hebben we gewoon gewonnen.
 
Maar goed, volgens sommige hier moet Van Gaal een IQ en een woordenschat hebben als een neerlandicus. Wat een onzin!
Dat heb ik nooit gezegd. Louis van Gaal heeft zichzelf allang bewezen als goede coach. Alleen ik maakte een vergelijk met van Bommel. Van Bommel heeft soms dezelfde toon in zijn stem als van Gaal, maar ik denk dat van Bommel wat slimmer/intelligenter is dan van Gaal. Bij van Gaal merk je aan zijn zinsopbouw, formulering en woordenschat (wat ik vaak een indicatie vind van intelligentie) plus zijn enorme kortzichtigheid (er is maar een manier, en dat is de van Gaal-manier) dat hij minder intelligent is dan van Bommel. Dat kan een voordeel zijn voor Mark, ondanks dat hij veel overeenkomsten vertoont met van Gaal.
 
Ik zou het echt raar vinden als Gutti nu al een basisplaats zou hebben gezien hij hier net een paar weken is, nog moet wennen aan het systeem, de cultuur etc. Het gaat hier niet om zijn kwaliteiten, die zien we allemaal wel, maar de hele dag nieuwe indrukken binnenkrijgen is erg vermoeiend. Daarnaast zou het een heel duidelijk signaal afgeven naar diegene die hij vervangt. Kerel komt binnenlopen terwijl hij nog geen naam heeft en je wordt afgeserveerd... dat doet iets met je. En als je kijkt naar wat je ermee kan winnen dan is dat niets: Barca verlies je ook met 11 Guti's en de rest hebben we gewoon gewonnen.

Komt nog bij dat Mark van Bommel een vast team wil hebben en dat probeert steeds te verbeteren. Mark heeft ook aangegeven het jammer te vinden dat Guti zo laat kwam. Dus logisch dat Guti niet meteen in de basis mag starten.
 
Vind het ook niet goed dat die Joep Schreuder, van Bommel neerzet als anit-Ajax (als je Ajax noemt, dan krijgt hij vuur in zijn ogen...). Dat soort imago ontwikkelen als coach is niet verstandig en schadelijk, ook voor zijn latere carierre ( coach Oranje).
En mocht dat echt waar zijn vind ik het alleen maar negatieve energie en verkeerde focus op een bepaald onderwerp. Dan wordt je namelijk te geforceerd en bereik je juist niets.
Van Bommel moet proberen dat soort dingen tegen te spreken of iig hier aan werken. Door bijv niet zo kort af te reageren als Ajax ter sprake komt. Anders blijft het je altijd achtervolgen.
 
Vind het ook niet goed dat die Joep Schreuder, van Bommel neerzet als anit-Ajax (als je Ajax noemt, dan krijgt hij vuur in zijn ogen...). Dat soort imago ontwikkelen als coach is niet verstandig en schadelijk, ook voor zijn latere carierre ( coach Oranje).
En mocht dat echt waar zijn vind ik het alleen maar negatieve energie en verkeerde focus op een bepaald onderwerp. Dan wordt je namelijk te geforceerd en bereik je juist niets.
Van Bommel moet proberen dat soort dingen tegen te spreken of iig hier aan werken. Door bijv niet zo kort af te reageren als Ajax ter sprake komt. Anders blijft het je altijd achtervolgen.

Joep Schreuder ... Ach ja.

Hoe kan het toch dat Joep Schreuder maar niet ontslagen wordt bij de NOS?

link

:horen::zien::zwijgen:
 
Vind het ook niet goed dat die Joep Schreuder, van Bommel neerzet als anit-Ajax (als je Ajax noemt, dan krijgt hij vuur in zijn ogen...). Dat soort imago ontwikkelen als coach is niet verstandig en schadelijk, ook voor zijn latere carierre ( coach Oranje).
En mocht dat echt waar zijn vind ik het alleen maar negatieve energie en verkeerde focus op een bepaald onderwerp. Dan wordt je namelijk te geforceerd en bereik je juist niets.
Van Bommel moet proberen dat soort dingen tegen te spreken of iig hier aan werken. Door bijv niet zo kort af te reageren als Ajax ter sprake komt. Anders blijft het je altijd achtervolgen.

Dat ligt meer aan die irritante media dan aan MvB. Die hebben een vooroordeel tov MvB en blijven telkens maar terug komen op Ajax bij hem. De media is bij hem voortdurend aan het zoeken naar een bevestiging van hun totaal verkeerde beeld dat ze van MvB hebben. Ik zou daar zelf op een gegeven moment denk ik ook wel een beetje simpel van worden en dus kortaf reageren. Ik zie de media Ten Hag bijvoorbeeld ook niet voortdurend vragen stellen over PSV.
 
Dat ligt meer aan die irritante media dan aan MvB. Die hebben een vooroordeel tov MvB en blijven telkens maar terug komen op Ajax bij hem. De media is bij hem voortdurend aan het zoeken naar een bevestiging van hun totaal verkeerde beeld dat ze van MvB hebben. Ik zou daar zelf op een gegeven moment denk ik ook wel een beetje simpel van worden en dus kortaf reageren. Ik zie de media Ten Hag bijvoorbeeld ook niet voortdurend vragen stellen over PSV.
Die beeldvorming is op zich niet helemaal uit de lucht gegrepen. Van Bommel was als speler van PSV de meest uitgesproken anti Ajax speler binnen de selectie en dat is na de ruzie met van Basten gewoon doorgegaan. Ten Hag is gewoon een grijze muis net als Cocu.
De media weet van zijn verleden en uitspraken. Bij de andere coaches van PSV hebben ze dat eigenlijk nooit gehad.
 
Ik zou het echt raar vinden als Gutti nu al een basisplaats zou hebben gezien hij hier net een paar weken is, nog moet wennen aan het systeem, de cultuur etc. Het gaat hier niet om zijn kwaliteiten, die zien we allemaal wel, maar de hele dag nieuwe indrukken binnenkrijgen is erg vermoeiend. Daarnaast zou het een heel duidelijk signaal afgeven naar diegene die hij vervangt. Kerel komt binnenlopen terwijl hij nog geen naam heeft en je wordt afgeserveerd... dat doet iets met je. En als je kijkt naar wat je ermee kan winnen dan is dat niets: Barca verlies je ook met 11 Guti's en de rest hebben we gewoon gewonnen.

Komop zeg! Dat vind ik echt het grootste gelul wat er bestaat. Hoezo wennen? Indrukken etc? Een goede speler staat er gewoon vanaf de eerste minuut. Dat hebben we vorig seizoen ook wel gezien bij Lozano. Zelfde gelul en die stond er gewoon. Gewoon opstellen die Guti dus wat mij betreft. Is namelijk beter dan de rest
 
Vind het ook niet goed dat die Joep Schreuder, van Bommel neerzet als anit-Ajax (als je Ajax noemt, dan krijgt hij vuur in zijn ogen...). Dat soort imago ontwikkelen als coach is niet verstandig en schadelijk, ook voor zijn latere carierre ( coach Oranje).
En mocht dat echt waar zijn vind ik het alleen maar negatieve energie en verkeerde focus op een bepaald onderwerp. Dan wordt je namelijk te geforceerd en bereik je juist niets.
Van Bommel moet proberen dat soort dingen tegen te spreken of iig hier aan werken. Door bijv niet zo kort af te reageren als Ajax ter sprake komt. Anders blijft het je altijd achtervolgen.

Je kunt je ook afvragen waarom Studio Ajax en zijn reporters steeds vinden dat ze Ajax erbij moeten betrekken terwijl het over PSV gaat.
Hoor je ze ooit vragen of zeggen: 'Erik, je hebt zeker nog wel even naar PSV gekeken, is wel eengoed voorbeeld voor jullie...' Tuurlijk niet
 
Komop zeg! Dat vind ik echt het grootste gelul wat er bestaat. Hoezo wennen? Indrukken etc? Een goede speler staat er gewoon vanaf de eerste minuut. Dat hebben we vorig seizoen ook wel gezien bij Lozano. Zelfde gelul en die stond er gewoon. Gewoon opstellen die Guti dus wat mij betreft. Is namelijk beter dan de rest

Op basis van zijn invalbeurt tegen ADO en die tegen Barcelona kun je inderdaad rustig stellen dat hij helemaal niet eerst hoeft te wennen oid.

Die beeldvorming is op zich niet helemaal uit de lucht gegrepen. Van Bommel was als speler van PSV de meest uitgesproken anti Ajax speler binnen de selectie en dat is na de ruzie met van Basten gewoon doorgegaan. Ten Hag is gewoon een grijze muis net als Cocu.
De media weet van zijn verleden en uitspraken. Bij de andere coaches van PSV hebben ze dat eigenlijk nooit gehad.

Kan me zo eigenlijk geen overdreven anti-Ajax houding of uitspraken van MvB herinneren, alleen het zeer positieve gegeven dat hij de grootste Ajax-beul was. Dat kan door Ajax gezinde personen natuurlijk wel als negatief worden ervaren :unsure::D
Sterker nog, laatst zei MvB nog dat hij hoopte dat Ajax de CL zou gaan bereiken, ook al zou dat de inkomsten van PSV uit de CL verminderen.
Daarnaast is het verleden van MVB in het heden voorafgaand aan een wedstrijd oid totaal niet relevant, dus als er een wedstrijd wordt gespeeld en die verslaggever gaat er dan toch op een of andere manier Ajax bij betrekken, zelfs terwijl het totaal niets te maken heeft met de wedstrijd die gespeeld gaat worden, dan kan ik me heel goed voorstellen dat MvB dan nukkig of geïrriteerd reageert, want waar slaat het op om er dan Ajax bij te halen? Dat is pure sensatiezucht van de media, zodat ze weer een artikel kunnen schrijven dat de aandacht gaat trekken.
 
Je kunt je ook afvragen waarom Studio Ajax en zijn reporters steeds vinden dat ze Ajax erbij moeten betrekken terwijl het over PSV gaat.
Hoor je ze ooit vragen of zeggen: 'Erik, je hebt zeker nog wel even naar PSV gekeken, is wel eengoed voorbeeld voor jullie...' Tuurlijk niet
Ik zou Joep Schreuder met zijn zachte Gé en inside information over PSV, niet gelijk scharen onder de Ajacieden van de NOS ( waar overigens ook veel Feyenoorders werken)....
 
Komop zeg! Dat vind ik echt het grootste gelul wat er bestaat. Hoezo wennen? Indrukken etc? Een goede speler staat er gewoon vanaf de eerste minuut. Dat hebben we vorig seizoen ook wel gezien bij Lozano. Zelfde gelul en die stond er gewoon. Gewoon opstellen die Guti dus wat mij betreft. Is namelijk beter dan de rest
Inderdaad een Mexicaans International passeren voor een Almere City speler. Te gek voor woorden. Tandem met Lozano niet optimaal benutten.
Waardeloos, dit scheelt goals, afstandsschoten. Waarom geen 4-4-2 met Pereiro en Guti op het middenveld?
edit: Het loopt momenteel overigens wel erg goed tegen ajakkes.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad een Mexicaans International passeren voor een Almere City speler. Te gek voor woorden. Tandem met Lozano niet optimaal benutten.
Waardeloos, dit scheelt goals, afstandsschoten. Waarom geen 4-4-2 met Pereiro en Guti op het middenveld?
edit: Het loopt momenteel overigens wel erg goed tegen ajakkes.
Ik weet dat je helemaal fan bent van Guti, ook ik ben erg positief en gehyped, maar om Rosario zo weg te zetten vind ik niet PSV-fan waardig. Deze jongen laat zich ongelooflijk zien dit seizoen. Wees blij met de luxe, maar ga onze eigen (goed presterende) spelers niet naar beneden halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan