Of iemand sympathiek is of niet word bepaald in een halve seconde meestal, lot van Mark is op dat punt al lang beslist ben ik bang..
Hij zal voor merendeel van de mensen gewoon een harde of chago personage zijn qua imago.
Lekker belangrijk
 
Ik zeg nog maar ff: Mark van Bommel is een held!

Ik zeg ook nog maar ff: Mark van Bommel kan net zo veel waard zijn als mijn wc papier als die de boel niet aan de praat krijgt.
Zijn verleden als voetballer heeft hier niks meer mee te maken, dit is een totaal andere uitdaging waar die van 0 begint. Geen held en geen loser, maar het kan snel en makkelijk 1 kan op schuiven.

MVB 1.0 & MVB 2.0,
 
Ik zeg ook nog maar ff: Mark van Bommel kan net zo veel waard zijn als mijn wc papier als die de boel niet aan de praat krijgt.
Zijn verleden als voetballer heeft hier niks meer mee te maken, dit is een totaal andere uitdaging waar die van 0 begint. Geen held en geen loser, maar het kan snel en makkelijk 1 kan op schuiven.

MVB 1.0 & MVB 2.0,
Mark blijft een held. Dat staat los van zijn prestaties als trainer. Daarvan is het nog even afwachten.
 
Mark en Cocu waren samen met Alex mijn favoriete PSV-spelers in de jaren dat ik voetbal begon te volgen. Ik ben echt heel blij dat 2 spelers daarvan trainer van PSV zijn geworden, het is altijd leuk als je jeugdhelden terugkeren in een belangrijke rol bij je cluppie.
Nou maar hoped dat ze Alex niet aanstellen als de opvolger van Mark :D
 

En Ruud Brood gaat zoals verwacht weg.

Ruud Brood vertrekt bij PSV. “De hoofdtrainer van PSV heeft vanzelfsprekend grote invloed op de staf waarmee hij werkt. We respecteren de wens van Mark en gaan met Ruud Brood in overleg om de zaken op een nette manier af te wikkelen”, legt algemeen directeur Toon Gerbrands uit.
 
Geen rol [vooralsnog ?] voor Van Marwijk. Klinkt wel een beetje boude naar hem toe.
Ook dus geen adviserende rol.
 
Prima toch? Waarom zou die op de loonlijst moeten? Hij zal ongetwijfeld wel n advies geven als Mark ergens tegen aan loopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan