Ik snap dat niet allemaal. 1, 5, 10 of 20 miljoen wat moet je daar allemaal mee? 1 lijkt me toch wel genoeg om een geriefelijk leven te lijden. Meer maakt je leven alleen maar lastiger lijkt me en zeker niet gelukkiger.... Vreemde beslissing van Cucu om naar Fener te gaan om geld.

Hoe langer ik erover nadenk, des te meer ik geloof dat er (lichtelijk) iets anders meespeelt. Als je al een dikke bankrekening hebt en je krijgt als trainer een dikke vinger in de pap in de selectie van het komende jaar, waarom zou je dan voor de Turkse competitie kiezen?
Misschien is zijn invloed op het niveau vingernagel gebleven??
 
Hoe langer ik erover nadenk, des te meer ik geloof dat er (lichtelijk) iets anders meespeelt. Als je al een dikke bankrekening hebt en je krijgt als trainer een dikke vinger in de pap in de selectie van het komende jaar, waarom zou je dan voor de Turkse competitie kiezen?
Misschien is zijn invloed op het niveau vingernagel gebleven??
Hij weet ook dat zijn krediet aardig op is ondanks de 3 titels, en dat degene die hem de hand boven het hoofd houdt ook weg is. Dat, plus dat Cocu ook ziet dat het niveau ieder jaar dramatischer wordt zal zijn besluit heel wat makkelijker hebben gemaakt.
 
Meer geruchten uit Turkije: Cocu denkt aan Bergkamp en twee oud-internationals

link

Phillip Cocu is op weg naar Fenerbahçe en dus sijpelen steeds meer geruchten door vanuit Turkije. De huidige trainer van PSV zou liefst drie landgenoten mee willen nemen.
Dennis Bergkamp, Dirk Kuyt én Wim Jonk vertrekken naar verluidt in het kielzog van Cocu naar Istanbul. Dat meldt het Turkse Fotomac.

o.O

Het moet niet gekker worden. :maniac: Dennis Bergkamp en Wim Jonk. :ROFL: :lmao:
 
Meer geruchten uit Turkije: Cocu denkt aan Bergkamp en twee oud-internationals

link

Phillip Cocu is op weg naar Fenerbahçe en dus sijpelen steeds meer geruchten door vanuit Turkije. De huidige trainer van PSV zou liefst drie landgenoten mee willen nemen.
Dennis Bergkamp, Dirk Kuyt én Wim Jonk vertrekken naar verluidt in het kielzog van Cocu naar Istanbul. Dat meldt het Turkse Fotomac.

o.O

Het moet niet gekker worden. :maniac: Dennis Bergkamp en Wim Jonk. :ROFL: :lmao:

Als bergkamp meereist duurt t wel ff voor we nieuws horen. :sneaky: Dat word n lange autorit. Of kielzog is letterlijk en ze nemen n cruiseschip.
 
Meer geruchten uit Turkije: Cocu denkt aan Bergkamp en twee oud-internationals

link

Phillip Cocu is op weg naar Fenerbahçe en dus sijpelen steeds meer geruchten door vanuit Turkije. De huidige trainer van PSV zou liefst drie landgenoten mee willen nemen.
Dennis Bergkamp, Dirk Kuyt én Wim Jonk vertrekken naar verluidt in het kielzog van Cocu naar Istanbul. Dat meldt het Turkse Fotomac.

o.O

Het moet niet gekker worden. :maniac: Dennis Bergkamp en Wim Jonk. :ROFL: :lmao:
Bergkamp en Jonk vinden elkaar niet meer aardig, toch?
 
Wie van die drie was geen oud-international... Dat is waar ik doel
Jonk gaat Hoofd opleidingen worden. Bergkamp en Kuyt, 2 oud internationals, worden assistent.

Ik geloof er overigens geen zak van, dat die alledrie mee gaan. Kuyt heeft z’n woord aan fey gegeven, Bergkamp vliegt niet. Misschien gaat zelfs Cocu niet,
 
Jonk gaat Hoofd opleidingen worden. Bergkamp en Kuyt, 2 oud internationals, worden assistent.

Ik geloof er overigens geen zak van, dat die alledrie mee gaan. Kuyt heeft z’n woord aan fey gegeven, Bergkamp vliegt niet. Misschien gaat zelfs Cocu niet,

Nee ik geloof het ook niet. En als het toch doorgaat hebben de Turken over een half jaar heel wat afkoopsommen te betalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan