En dat in combinatie met die Stewart die alleen maar Scandinaviërs haalt. Wat een troep
Ik ben blij dat hij daar kijkt, want daar pikken ze regelmatig pareltjes op uit Afrika of Scandinavië, en die zijn als je er vroeg bij bent nog net betaalbaar voor PSV. Nu dat PSV weer CL speelt en aantrekkelijk voetbal, zal de club ook wel weer iets aantrekkelijker worden voor die pareltjes om naar toe te gaan, al gaan ze helaas nog steeds vaak naar de Bundesliga.

Oh man, flashbacks :grin:

Ik hoop dat Retro er ondanks alles toch nog een beetje van heeft kunnen genieten. Hehe:lol:
Meer dan van jouw idool Schmidt 😜 Bosz was een goede move, al lag die optie voor de hand, net als veel andere aanwinsten (Schouten, Dest, Lang). Maar soms zijn voor de hand liggende opties juist goed. En Malik uit zijn Amerikaanse netwerk was een goede vondst. Nu zijn Flamingo en Driouech in beeld. Daarmee bevestigt hij wel het beeld dat ie erg eredivisie/vs minded is. Zolang transfers goed uitpakken zal niemand klagen maar zodra de aankopen tegenvallen zwelt kritiek aan op beperkte netwerk. Zo gaan die dingen. Maar vooralsnog heeft Earnest mij de mond gesnoerd al blijft het gissen hoe groot aandeel is van Brands op de achtergrond

Meer dan van jouw idool Schmidt 😜 Bosz was een goede move, al lag die optie voor de hand, net als veel andere aanwinsten (Schouten, Dest, Lang). Maar soms zijn voor de hand liggende opties juist goed. En Malik uit zijn Amerikaanse netwerk was een goede vondst. Nu zijn Flamingo en Driouech in beeld. Daarmee bevestigt hij wel het beeld dat ie erg eredivisie/vs minded is. Zolang transfers goed uitpakken zal niemand klagen maar zodra de aankopen tegenvallen zwelt kritiek aan op beperkte netwerk. Zo gaan die dingen. Maar vooralsnog heeft Earnest mij de mond gesnoerd al blijft het gissen hoe groot aandeel is van Brands op de achtergrond
Het was in ieder geval een prachtig seizoen! En eens zien wat Earnie dit keer klaar kan spelen met waarschijnlijk een flinke zak geld

Het was in ieder geval een prachtig seizoen! En eens zien wat Earnie dit keer klaar kan spelen met waarschijnlijk een flinke zak geld
Absoluut een heerlijk seizoen en dat hadden we ook wel verdiend na zoveel magere jaren. Er zijn wat mij betreft dan ook meer successen nodig om de afschuwelijke reeks weg te poetsen maar PSV is goed op weg. En met de toenemende CL miljoenen en hoofdprijs die Bakayoko gaat opleveren moet er toch wat leuks mogelijk zijn in de transfer window. Dat zal de reden zijn dat Memphis ook gepolst is omdat ie normaal gesproken te duur is.

Hoop dat Bosz nog een paar seizoenen goed scharniert bij PSV. Ik dacht dat hij zei dat PSV de laatse 'klus' is of iets dergelijks. Zelf zou ik het mooi vinden als hij Oranje nog wil doen. Vond het zo'n zandlopervoetbal gisteren. Het is niet het soort voetbal waar ik mij in herken. Zou mij niet verbazen als Koeman na het EK pleite is. Dan komen ze ongetwijfeld ook bij Bosz uit. Wie weet is hij daar nog niet aan toe en wil eerst nog PSV blijven doen. Een Europese prijs is moeilijk, maar als een coach het kan met PSV dan hij.

Wat een bescheiden vent is Bosz.....de credits gaan vooral naar de clubleiding die het spelersmateriaal van vorig seizoen mogelijk hebben gemaakt, waarmee Bosz kampioen geworden is en redelijk ver in de CL gekomen is. Dat siert hem enorm: geen borstklopperij !!

Wat een bescheiden vent is Bosz.....de credits gaan vooral naar de clubleiding die het spelersmateriaal van vorig seizoen mogelijk hebben gemaakt, waarmee Bosz kampioen geworden is en redelijk ver in de CL gekomen is. Dat siert hem enorm: geen borstklopperij !!
Boszklopperij!

"We hebben heel bewust gekozen voor zware tegenstanders. Vorig jaar speelden we al vroeg tegen Sturm Graz en Rangers in de voorronde van de Champions League. Toen de competitie begon, waren we er daardoor klaar voor. Dat proberen we nu na te bootsen met zware oefenwedstrijden", aldus Bosz.

Goed zo Peet.

Terug
Bovenaan Onderaan