Pijlsnelventje
International
Club Brugge was al een stuk verder in de voorbereiding want die spelen de Belgische supercup vandaag en ook Paderborn heeft al 4 oefenduels gespeeld. Dat zou het kunnen zijn?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Club Brugge was al een stuk verder in de voorbereiding want die spelen de Belgische supercup vandaag en ook Paderborn heeft al 4 oefenduels gespeeld. Dat zou het kunnen zijn?![]()
Ik vind het team als geheel wat minder scherp. In de aanval, maar zeker in de verdediging / omschakeling.Je moet aan de bak Bosz in verdedigende zin qua team opstelling. De tijd is kort om nog voldoende vervanging in huis te halen die er ook direct kunnen staan. Je zal mogelijk moeten roeien met de riemen die je hebt en mogelijk moet je jeugd gaan gebruiken in de verdediging. Niets mis mee, maar het vraagt extra begeleiding en inzet naar die jongens. In tijden van crisis (wat betreft de verdediging) worden soms de grootste ontdekkkingen gedaan. Maar er ontstaat mogelijk een situatie waarin je je zult moeten strekken omdat 'zekerheidjes op papier' even niet beschikbaar zijn. Dat vraagt andere skills dit seizoen en je verwachtingspatroon als coach zal je op dat gebied ook mogelijk anders moeten inkleden. Ik hoop dat je daar rekening meehoudt, er is niets triester om als beginneling te worden afgebrand als je vanuit de jeugd komt.
Het is meer gemakzuchtig inderdaad. Dat heeft niet eens direct veel met de kwaliteit van de verdediging te maken - die overigens ook ondermaats is. Maar het spel van Bosz staat of valt bij de commitment van het hele team. Als er gemakzucht ontstaat, zouden zelfs de beste verdedigers het erg zwaar hebben daar.Ik vind het team als geheel wat minder scherp. In de aanval, maar zeker in de verdediging / omschakeling.
Precies. Ik vind zelfs Luuk de Jong en Schouten er minder scherp in.Het is meer gemakzuchtig inderdaad. Dat heeft niet eens direct veel met de kwaliteit van de verdediging te maken - die overigens ook ondermaats is. Maar het spel van Bosz staat of valt bij de commitment van het hele team. Als er gemakzucht ontstaat, zouden zelfs de beste verdedigers het erg zwaar hebben daar.
Ja leuk is anders.Precies. Ik vind zelfs Leuk de Jong en Schouten er minder scherp in.
Precies waar vooraf door Bosz voor werd gewaarschuwd. Aan hem om dit weer scherp te krijgen, en toont ook aan dat tot op bepaalde hoogte doorselecteren ook na een succesjaar nuttig is. Je moet hongerige spelers hebben, zoals een Pepi. Maar helaas houdt Bosz hem stijf op de bank ook al bakt Luuk er niks van.Precies. Ik vind zelfs Luuk de Jong en Schouten er minder scherp in.
Dat zeker
Lekker bezig Peter.
Ja, maar met 43 wel.Dat zeker
Maar 37 wedstrijden vergelijken met 251 wedstrijden gaat wel erg mank.
En Guus werkte met Alex en Koeman, Peter met Ramalho.Dat zeker
Maar 37 wedstrijden vergelijken met 251 wedstrijden gaat wel erg mank.
Ach het grote geld speelt steeds meer een rol. Tegenstanders hebben geen spitsen meer zoals van Basten, Bergkamp, Piet Keur, Dennis de Nooijer, Harry van der Laan, John vd Brom, of middenvelders als Barry van Galen, Michel Boerebach, Raymond Atteveld, of verdedigers als Johan de Kock, Marco Gentile, en ga zo nog maar even door. Knap? Zeker, maar het niveau van de eredivisie onder de top 4 is nog nooit zo laag geweest.![]()
Ik zeg: #BoszOut!
Ja inderdaad en Makkelie is er dan ook op aangesproken.Wat een hetze tegen Bosz over zijn uitspraken. Waren die handig en chique? Nee. Gingen die alle grenzen te buiten? Nee.
Hij moet zich niet laten verleiden tot uitspraken maar vind de media er wel heel erg bovenop springen. En meneer Makkelie laat zijn kans ook niet lopen om er op de radio wat van te vinden. Wie is hij dan om PSV te sommeren Bosz een standje te geven.![]()
Wat een hetze tegen Bosz over zijn uitspraken. Waren die handig en chique? Nee. Gingen die alle grenzen te buiten? Nee.
Hij moet zich niet laten verleiden tot uitspraken maar vind de media er wel heel erg bovenop springen. En meneer Makkelie laat zijn kans ook niet lopen om er op de radio wat van te vinden. Wie is hij dan om PSV te sommeren Bosz een standje te geven.![]()
De vragen op persconferenties zijn dan ook heel vaak van een bedroevend niveau.Het gaat zelfs zo ver dat Koeman vandaag tijdens de persconferentie is gevraagd om zijn mening over deze situatie te geven. Wat een treurwilgen hebben we toch in medialand.
Die vraag kwam zeer verrassend dan ook van riooljournalist Valentijntje. Wat een kwal is dat ook.Het gaat zelfs zo ver dat Koeman vandaag tijdens de persconferentie is gevraagd om zijn mening over deze situatie te geven. Wat een treurwilgen hebben we toch in medialand.