Timothy Derijck

Freek Jansen ‏@FreekJansenVI 3 min.
Maarten Fontein definitief nieuwe Algemeen Directeur #ADO en transfer Timothy Derijck afgerond. Verdediger tekent voor twee jaar.
 
Freek Jansen ‏@FreekJansenVI 3 min.
Maarten Fontein definitief nieuwe Algemeen Directeur #ADO en transfer Timothy Derijck afgerond. Verdediger tekent voor twee jaar.

Mooi, kunnen we eindelijk met de miljoenen die deze kei heeft opgeleverd shoppen voor een vervanger.

Positief genoeg? :D
 
Laatst bewerkt:
Maar on a serious note: iedereen vind het zo'n prestatie dat Brands Derijck en Zanka heeft weten te lozen, maar het zijn toevallig wel twee aankopen van hem. Iedereen vind het joepie dat Guardado is gekomen, maar dat komt wel omdat aankoop Hiljemark niet voldoet. Ik ben nie negatief, nie positief, maar tussentief, zeg maar neutraal.
 
Freek Jansen ‏@FreekJansenVI 3 min.
Maarten Fontein definitief nieuwe Algemeen Directeur #ADO en transfer Timothy Derijck afgerond. Verdediger tekent voor twee jaar.

Hèhè ...eindelijk. Ik was even bang voor de zoveelste soap..! Dus, Dereijck kan per direct verwijderd worden uit deze topic van onze selectie ?
 
Volgens VI is hij transfervrij vertrokken ? Dus weinig meloenen verdient ermee ??
Of heeft VI het mis ?

We houden een deel van de transferrechten. We moeten toch positief zijn? Dan ga ik ervan uit dat Derijck de pannen van de dak speelt bij ADO en verkocht wordt aan een premier League club.
 
We houden een deel van de transferrechten. We moeten toch positief zijn? Dan ga ik ervan uit dat Derijck de pannen van de dak speelt bij ADO en verkocht wordt aan een premier League club.

Die gaat volgend jaar voor tien miljoen naar Everton, dat is duidelijk. Kudo's en kado's naar Brands.
 
Terug
Bovenaan Onderaan