Timo Baumgartl (V)

Ik ken Marokkanen en Turken die het na 40 jaar nog niet beheersen.
Ik wil hiermee geen discussie hier openen maar de vergelijking gaat niet echt goed. Mensen die uren lang in vleesfabrieken enz werkten en s avonds een paar uurtjes hadden om bij te komen kan je niet vergelijken met luxe paarden als Baumgartl die ook nog eens alle medewerking krijgt om lekker een privé leraar te nemen in de vele vrije uurtjes die hij als voetballer heeft.
 
Ik wil hiermee geen discussie hier openen maar de vergelijking gaat niet echt goed. Mensen die uren lang in vleesfabrieken enz werkten en s avonds een paar uurtjes hadden om bij te komen kan je niet vergelijken met luxe paarden als Baumgartl die ook nog eens alle medewerking krijgt om lekker een privé leraar te nemen in de vele vrije uurtjes die hij als voetballer heeft.
Mwa die 40 jaar compenseert dat toch wel lijkt me ;)
 
Ik wil hiermee geen discussie hier openen maar de vergelijking gaat niet echt goed. Mensen die uren lang in vleesfabrieken enz werkten en s avonds een paar uurtjes hadden om bij te komen kan je niet vergelijken met luxe paarden als Baumgartl die ook nog eens alle medewerking krijgt om lekker een privé leraar te nemen in de vele vrije uurtjes die hij als voetballer heeft.
Die mensen werkten gewoon 8 uur net als de rest.
Probleem was dat ze daarna niet de Bruine Kroeg binnenstapten maar een Theehuis.
 
Die mensen werkten gewoon 8 uur net als de rest.
Probleem was dat ze daarna niet de Bruine Kroeg binnenstapten maar een Theehuis.
In de jaren zeventig lagen er naast de Nederlandse folders op de lagere school diezelfde folders in het Turks en Marrokaans. Dat begreep ik toen al niet. Het stimuleert in ieder geval niet om de taal te leren.
overigens begrijp ik het ook totaal niet dat je zo kunt leven, ik vind het als we een paar dagen in Tessin/Italië zijn al ongelofelijk vervelend dat ik zeer beperkt Italiaans spreek, laat staan als ik er decennia zou wonen.
 
Even een reminder voor JdJ: Russische, Tsjechische, Poolse, Oekraïense en Bulgaarse transfermarkt is nog open!
 
Ziet er uit als een lievve jongen. Maar die hebben we genoeg rond lopen. Tijd voor een echte bikkel achterin bij PSV. Enige die nog angstaanjagend kan zijn is Dumfries, alleen die compenseert dat weer door zijn lachwekkende basistechniek.
 
giphy.gif
 
Dé miskoop van vorig seizoen.
Doet ook een gooi naar de titel miskoop van deze eeuw. Maar is in strijd met Bruma en Derijck voor plek #1.
 
Terug
Bovenaan Onderaan