Timo Baumgartl (V)

Wat vonden we van Baumgartl eergisteren ?
Hij begon sterk, had een goede sliding in huis, was betrokken in het aanvalsspel,en won duels achterin. Daarna werd het wat minder met hem. En dan veroorzaakt hij, helaas voor hem, ook nog eens een penalty.
Zet je hem af tegen Teze, dan vind ik, hoe jammer ik het ook vind, hem vooralsnog, de mindere van deze twee RCV'ers.
Misschien ligt het bij Baumgartl aan het gebrek van wedstrijdritme.
Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn.
Hey! Welkom terug.
Baumgartl komt gewoon in alles te kort behalve als mens.
 
Wat vonden we van Baumgartl eergisteren ?
Hij begon sterk, had een goede sliding in huis, was betrokken in het aanvalsspel,en won duels achterin. Daarna werd het wat minder met hem. En dan veroorzaakt hij, helaas voor hem, ook nog eens een penalty.
Zet je hem af tegen Teze, dan vind ik, hoe jammer ik het ook vind, hem vooralsnog, de mindere van deze twee RCV'ers.
Misschien ligt het bij Baumgartl aan het gebrek van wedstrijdritme.
Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn.
Vond hem inderdaad ook sterk beginnen in de wedstrijd, maar het werd steeds minder. Ik denk dat hij wel steeds beter gaat spelen, wanneer hij ook meer vertrouwen krijgt.

Zoals tegen Vitesse waar Malen 5x scoorde, was Baumgartl echt sterk achterin. Met meer minuten en vertrouwen van de trainer, kan het een prima CV zijn. Maar zoals het nu is, is Teze de betere van de twee.

Daarnaast past Teze ook beter bij het spel van Schmidt, omdat hij de tegenstanders wel kan bijhouden bij de grote ruimtes of bij de versnelling. Ik verwacht dus dat hij niet veel gaat spelen komend seizoen, alleen bij dit soort gevallen waar Teze er niet bij kan zijn.
 
Wat vonden we van Baumgartl eergisteren ?
Hij begon sterk, had een goede sliding in huis, was betrokken in het aanvalsspel,en won duels achterin. Daarna werd het wat minder met hem. En dan veroorzaakt hij, helaas voor hem, ook nog eens een penalty.
Zet je hem af tegen Teze, dan vind ik, hoe jammer ik het ook vind, hem vooralsnog, de mindere van deze twee RCV'ers.
Misschien ligt het bij Baumgartl aan het gebrek van wedstrijdritme.
Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn.
Ben het wel met je eens. Begon niet heel verkeerd. Daarna waren er gewoon teveel fouten gemaakt. Prima als back up maar Teze is nog wel de terechte basisspeler.
 
Ben het wel met je eens. Begon niet heel verkeerd. Daarna waren er gewoon teveel fouten gemaakt. Prima als back up maar Teze is nog wel de terechte basisspeler.
Vond Baumgartl ook niet verkeerd maar Teze is gewoon een klasbakje. Mocht nooit opdraven onder Van Bommel en was daar back, maar dit seizoen verrast hij vriend en vijand door steevast in de basis te staan en vrijwel nooit te verzaken. Jongen met een goede mentaliteit en prima verdedigende kwaliteiten. Baumgartl heeft nog veel e bewijzen.
 
Wat is dat toch met deze speler. Er klopt iets niet aan de manier hoe hij op zijn benen staat en rent. En dan ook nog die sokken tot zijn knieen. 🧐 Hij probeert Henry volgens mij na te doen ofzo en het ziet er echt niet uit.

Doet die om zijn kippenpootjes te camoufleren, hij moet z'n best doen om een 6je te zijn dus nutteloos voor een topclub
 
Vond Baumgartl ook niet verkeerd maar Teze is gewoon een klasbakje. Mocht nooit opdraven onder Van Bommel en was daar back, maar dit seizoen verrast hij vriend en vijand door steevast in de basis te staan en vrijwel nooit te verzaken. Jongen met een goede mentaliteit en prima verdedigende kwaliteiten. Baumgartl heeft nog veel e bewijzen.
gewoon een heel goede CV bijhalen die Teze nog kan bijsturen en we zijn al een heel eind beter op weg
 
Leuk aandenken aan Nederland voor hem.. Kan die in de winterstop in een ander land een nieuwe taal leren, met een nieuwe ploeg... totaal PSV onwaardig:FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan