Timo Baumgartl (V)

Wellicht vloeken in een kerk, want de laatste drie weken waren belabberd, met gisteren als triest dieptepunt, maar ik heb er nog wel vertrouwen in.

Nogmaals, gisteren deed hij alles fout wat je fout kan doen. Amateuristisch, bedroevend, noem het hoe je het noemen wil. Maar ik zie echt wel potentie sinds zijn komst. Tien miljoen is te veel, maar normaal gesproken is dit wel een versterking. Heeft een prima pass, inzicht en wint z'n duels op inzicht.

En nu mogen jullie heel hard lachen om die laatste zin na gisteren, maar ik sta daar wel achter als we het over de gehele eerste twee maanden bekijken.
 
Wellicht vloeken in een kerk, want de laatste drie weken waren belabberd, met gisteren als triest dieptepunt, maar ik heb er nog wel vertrouwen in.

Nogmaals, gisteren deed hij alles fout wat je fout kan doen. Amateuristisch, bedroevend, noem het hoe je het noemen wil. Maar ik zie echt wel potentie sinds zijn komst. Tien miljoen is te veel, maar normaal gesproken is dit wel een versterking. Heeft een prima pass, inzicht en wint z'n duels op inzicht.

En nu mogen jullie heel hard lachen om die laatste zin na gisteren, maar ik sta daar wel achter als we het over de gehele eerste twee maanden bekijken.
Weet je het zeker? Ik heb er weinig vertrouwen in. Zie meer iets in hem voor een show samen met Geer en Goor.Screenshot_20191103-134614.png
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Weet je het zeker? Ik heb er weinig vertrouwen in. Zie meer iets in hem voor een show samen met Geer en Goor.Bekijk bijlage 1569
Haha, zelfs als dat het geval zou zijn, moet hij lekker zelf weten waar hij z'n bratwurst voor gebruikt.

Ik hoop gewoon dat hij snel bewijst dat de laatste twee weken een uitzondering waren en niet zijn eerste twee. Wmb heeft hij de potentie om het zeker bij PSV te maken.
 
Haha, zelfs als dat het geval zou zijn, moet hij lekker zelf weten waar hij z'n bratwurst voor gebruikt.

Ik hoop gewoon dat hij snel bewijst dat de laatste twee weken een uitzondering waren en niet zijn eerste twee. Wmb heeft hij de potentie om het zeker bij PSV te maken.
Hij is zeker niet slecht, maar heeft de pech dat hij bij een mindere periode niet terug kan vallen op zijn woeste uitstraling zoals een Stam of Alex, en in mindere mate een Jeffrey Bruma.
 
Valt me echt enorm tegen de laatste weken. Zodra het iets lastiger wordt valt hij door de mand. Loopt ook als een wijf rond met slappe handjes, niet bepaald de nietsontziende mandekker die we nodig hebben.

Hoe simpel hij gisteren werd uitgespeeld door de KKD aanvallers van Sparta.. Wat een teleurstelling.

Dit seizoen is een enorme teleurstelling. Voor Gerbrands ligt de lat misschien niet hoog en is hij tevreden met af en toe meedoen voor de titel. Het PSV dat ik ken streeft altijd naar het allerbeste. Nu betalen we grof geld voor middelmaat en staan we 5e met de Kerst.

Ik weiger overigens om te geloven dat ons elftal (zelfs zonder Malen) zo slecht is dat we tegen ieder team het onderspit moeten delven. Een beetje trainer sleept ook bij de rest er een manier van voetballen in om mee te blijven doen. Blijkbaar is Mark heel erg afhankelijk van Ihattaren en Malen, want zonder die twee creëren we niet eens een kans.

Precies dit. Ook het elftal dat de wei betrad tegen Sparta zou gewoon in staat moeten zijn om dat elftal op te rollen, met de juiste tactiek, wissels en doelman.
 
Toen vd Vaart direct na zijn presentatie zei dat hij er niets van kon en dat hij PSV totaal niet ging helpen, was Eindhoven te klein... Wanneer vd Vaart na 1 wedstrijd van Ihattaren zei dat hij eigenlijk nog nooit zo’n groot talent ( op hem zelf na, zei hij gekscherend) op die leeftijd in NL had gezien, hoorde ik ons niet klappen voor Raffie. Toch ziet vd Vaart beter dan vele analisten, heel vaak direct wie wel of niet wat kan. Hij ziet er ook bijna nooit naast wat dat betreft.
 
Toen vd Vaart direct na zijn presentatie zei dat hij er niets van kon en dat hij PSV totaal niet ging helpen, was Eindhoven te klein... Wanneer vd Vaart na 1 wedstrijd van Ihattaren zei dat hij eigenlijk nog nooit zo’n groot talent ( op hem zelf na, zei hij gekscherend) op die leeftijd in NL had gezien, hoorde ik ons niet klappen voor Raffie. Toch ziet vd Vaart beter dan vele analisten, heel vaak direct wie wel of niet wat kan. Hij ziet er ook bijna nooit naast wat dat betreft.
Dus, dan wordt Schmidt onze nieuwe trainer/ coach...?? ;)
 
Ik weet het nog steeds niet hoor. Ergens vind ik het maar sneu. Er blijft bij mij toch iets hangen dat ie niet echt een kans heeft gekregen om erin te groeien. Het was zeker niet goed genoeg en misschien herinner ik het allemaal verkeerd. Misschien is Fulham de beste stap voor hem en ons nu. Hij is toch één van de gezichten van een rampseizoen. Schoon schip.
 
Ik weet het nog steeds niet hoor. Ergens vind ik het maar sneu. Er blijft bij mij toch iets hangen dat ie niet echt een kans heeft gekregen om erin te groeien. Het was zeker niet goed genoeg en misschien herinner ik het allemaal verkeerd. Misschien is Fulham de beste stap voor hem en ons nu. Hij is toch één van de gezichten van een rampseizoen. Schoon schip.
Als hij het Leeuwenhart van Teze en de pass van Boscagli had gehad, had je gewoon een goeie aan hem gehad. Hij heeft alleen het hart van Boscagli en de pass van Teze. Dan wordt het toch allemaal wat minder.
 
Ik weet het nog steeds niet hoor. Ergens vind ik het maar sneu. Er blijft bij mij toch iets hangen dat ie niet echt een kans heeft gekregen om erin te groeien. Het was zeker niet goed genoeg en misschien herinner ik het allemaal verkeerd. Misschien is Fulham de beste stap voor hem en ons nu. Hij is toch één van de gezichten van een rampseizoen. Schoon schip.
Hij begon geloof ik echt wel goed. Tegen Sporting, tegen Ajax. Daarnaast is het volgens mij ook gewoon een intelligente, goeie jongen (die basically vloeiend Nederlands spreekt inmiddels).
Maar ja, daar doe je het niet voor. Je wil resultaten. Zou ook niet rouwig zijn als hij weggaat, maar denk wel dat hij veel meer kan (worden) dan wat wij hebben gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan