Timo Baumgartl (V)

Net als een linksback, wisten ze al maanden! Resultaat is dat de belangrijkste wedstrijden met Lukassen en Sadilek is gespeeld, we kennen het resultaat. Dit was dus te voorzien
Denk bij de LB dat de technische staf (net als ik) toch vooral geschrokken zijn van niveau Lato...die was 3 weken geleden wel fit om te starten tegen Wolfsburg en daarna "opeens" niet wedstrijdfit....
 
Denk bij de LB dat de technische staf (net als ik) toch vooral geschrokken zijn van niveau Lato...die was 3 weken geleden wel fit om te starten tegen Wolfsburg en daarna "opeens" niet wedstrijdfit....
Ik mag hopen dat dit niet het geval is anders gelukkig dat hij slechts gehuurd is
 
Timo is mee afgereisd naar Noorwegen voor de wedstrijd van donderdag, jeeej. Goed nieuws, hopelijk speeltijd! Hij is toch mijn hoop voor de verdediging. Luckassen niet bij de selectie voor donderdag trouwens.
 
Ha dat wordt dus het debuut voor onze Duitse vriend.
Echter, houd ik nog een slag om de arm, en kijk er niet meer van op mocht Mark Sainsbury als vervanger brengen...
Alsjeblieft zeg!
 
Timo is mee afgereisd naar Noorwegen voor de wedstrijd van donderdag, jeeej. Goed nieuws, hopelijk speeltijd! Hij is toch mijn hoop voor de verdediging. Luckassen niet bij de selectie voor donderdag trouwens.

Zou het dan toch? Luckassen vertrekt ?
 
Ik mag toch hopen, dat vanavond Baumgartl zijn debuut mag maken van Mark.
Alsjeblieft géén Sainsbury.
 
Haha, ijdele hoop

Hij heeft flink wat knaken gekost. Is een broodnodige versterking.

Nee hoor, die gaat eerst moeten doen met zo nu en dan een invalbeurtje. Als we riant voor of achterstaan.

;)
 
Gelukkig mocht ie spelen en deed hij het niet onverdienstelijk. Ik merk dat ik een stuk rustiger zit met hem in de verdediging.
Geen rare fratsen, straalt rust uit, goede harde inspeel pass. Je ziet ook dat het een speler is die gewend is om op een hoger niveau te spelen.
Nee, ik denk dat we hier veel plezier aan gaan beleven!
 
Gelukkig mocht ie spelen en deed hij het niet onverdienstelijk. Ik merk dat ik een stuk rustiger zit met hem in de verdediging.
Geen rare fratsen, straalt rust uit, goede harde inspeel pass. Je ziet ook dat het een speler is die gewend is om op een hoger niveau te spelen.
Nee, ik denk dat we hier veel plezier aan gaan beleven!
Een speler met spelinzicht/overzicht...:HB:
Een verademing vergeleken met Luckassen en Sainsbury.
Hij zal geschrokken zijn van al die ballen achteruit.
 
Gelukkig mocht ie spelen en deed hij het niet onverdienstelijk. Ik merk dat ik een stuk rustiger zit met hem in de verdediging.
Geen rare fratsen, straalt rust uit, goede harde inspeel pass. Je ziet ook dat het een speler is die gewend is om op een hoger niveau te spelen.
Nee, ik denk dat we hier veel plezier aan gaan beleven!

Nog zo'n speler voor naast hem eigenlijk. Dan vindt Dumfries z'n vorm misschien ook weer terug. En als die Lato dan meevalt en Unnerstahl fit is, staat er best een aardige verdediging.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Gelukkig mocht ie spelen en deed hij het niet onverdienstelijk. Ik merk dat ik een stuk rustiger zit met hem in de verdediging.
Geen rare fratsen, straalt rust uit, goede harde inspeel pass. Je ziet ook dat het een speler is die gewend is om op een hoger niveau te spelen.
Nee, ik denk dat we hier veel plezier aan gaan beleven!

Eens, het enige lichtpuntje vandaag, buiten de gelukkige stand (had natuurlijk een saaie 0-0 moeten zijn). Duitse degelijkheid a la Schwaab, maar gezien de leeftijd en ervaring die hij al heeft op zijn leeftijd toch van een net wat hoger niveau met groeimogelijkheden. Vanaf nu niet meer uit de basis!
 
Gelukkig mocht ie spelen en deed hij het niet onverdienstelijk. Ik merk dat ik een stuk rustiger zit met hem in de verdediging.
Geen rare fratsen, straalt rust uit, goede harde inspeel pass. Je ziet ook dat het een speler is die gewend is om op een hoger niveau te spelen.
Nee, ik denk dat we hier veel plezier aan gaan beleven!

Zegt genoeg dat deze speler er als een van de weinige vanavond positief uit sprong. Een nieuweling die geen deel uitmaakte van de collectief falende meerderheid. Ergens wel klasse. Als hij zich al zo prima staande weet te houden terwijl zoveel medespelers lopen te ploeteren, dan verwacht ik dat hij nog stukken beter kan als heel het team goed gaat draaien.
 
Baumgartl was goed vanavond....maar er moet echt een ervaren CV bij komen voor 1 september, want met Baumgartl en Viergever alleen redden we het niet om op 3 fronten voor de prijzen te gaan. Trouwens, Feyenoord pikt voor 3 ton een verdediger op bij Liverpool, die daar bankzitter was, maar veel talent heeft. Hoe komt het dat PSV dit soort goedkope alternatieven niet weet op te sporen?? En waarom is Obispo uitgerekend nu verhuurd?? We hadden hem in beide partijen tegen Basel erg goed kunnen gebruiken ipv Luckassen.
 
Zegt genoeg dat deze speler er als een van de weinige vanavond positief uit sprong. Een nieuweling die geen deel uitmaakte van de collectief falende meerderheid. Ergens wel klasse. Als hij zich al zo prima staande weet te houden terwijl zoveel medespelers lopen te ploeteren, dan verwacht ik dat hij nog stukken beter kan als heel het team goed gaat draaien.
Dankzij vooal Baumgartl was VFB uiteindelijk niet gedegradeerd naar de 2e Bundesliga, toen Huub er trainer was.
 
Baumgartl was goed vanavond....maar er moet echt een ervaren CV bij komen voor 1 september, want met Baumgartl en Viergever alleen redden we het niet om op 3 fronten voor de prijzen te gaan. Trouwens, Feyenoord pikt voor 3 ton een verdediger op bij Liverpool, die daar bankzitter was, maar veel talent heeft. Hoe komt het dat PSV dit soort goedkope alternatieven niet weet op te sporen?? En waarom is Obispo uitgerekend nu verhuurd?? We hadden hem in beide partijen tegen Basel erg goed kunnen gebruiken ipv Luckassen.

Het Liverpool talentje zou op voorspraak van Kuyt (ex Liverpool, ex Feyenoord, zodoende) zijn gekomen, wat het dan wel verklaart. Daarnaast is dat een o23 speler die niet goed genoeg is om uitgeleend te worden aan een PL of top championship club. Bankzitter klinkt alsof hij bij het eerste op de bank zat, dat is natuurlijk allerminst het geval. Vraag mij af of dat hem gaat worden voor Feyenoord. Als PSV die had opgepikt had men zich ook afgevraagd of dat het wel waard is. Let wel: dit is de enige CV die ze tot nu toe hebben aangetrokken, terwijl er met Botteghin, vd Heijden en Nieuwkoop nou niet echt topverdedigers rondlopen.

Obispo moet vlieguren maken in de Eredivisie. Ik geloof niet dat hij de reddende engel was geweest in een slecht draaiend PSV. Let wel, bij Basel lag het toch vooral aan Zoet, want zo vaak hebben ze niet op ons doel geschoten.
 
Denk bij de LB dat de technische staf (net als ik) toch vooral geschrokken zijn van niveau Lato...die was 3 weken geleden wel fit om te starten tegen Wolfsburg en daarna "opeens" niet wedstrijdfit....

Hoewel ik dit dik een week later lees. Is het gewoon niet oke om Boscali wel twijfel te geven en hem niet. We mogen straks van Lato verwachten dat hij er gelijk staat maar laat hem dan wel even fit en ingespeelt zijn want het moment dat hij instapte was alles kut!
 
Hij was duur, maar voor mijn gevoel is dit een goede aankoop geweest. Het is nog vroeg, maar hij maakt op mij wel indruk met zijn ingrepen, positionering en snelle + strakke inspeelpass. Aan alles merk je dat deze jongen al sterkere tegenstanders gewend is dan de gemiddelde Eredivisie club. Denk dat we hier de beste CV hebben sinds Moreno, eindelijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan