Timo Baumgartl (V)

Nu je het zegt: ik zag een fragment waarin hij na de wedstrijd, na een grove fout tegen Dortmund, bijna huilend in de armen van de supporters valt en getroost moet worden. Ik moest aan deze uitspraak van jou denken :sneaky:
Genau, hij passte die bal veels te traag terug waarna de bal onderschept werd.
Prachtige aktie van de fans die hem knuffelden na die grove fout.
Ik las net dat Borussia Mönchengladbach ook in de markt was voor unsere Timo.
 
Hopelijk doet hij op het veld niet zo achterlijk...o.O
Eerst onze Daniëlle en nu weer Timo... Wat is dat toch?
 
Ik denk maar zo bij deze aankoop, als het slechter is dan we nu hebben moet en alle scouts en De Jong ontslagen worden.
 
Ik denk maar zo bij deze aankoop, als het slechter is dan we nu hebben moet en alle scouts en De Jong ontslagen worden.

Scouting? Deze man was beter als Scwaab bij Stuttgart. Dus dan zou hij nu ook wel beter zijn. Oke kleine verbetering dus! PSV moest gewoon al hun CV's dumpen en helemaal opnieuw beginnen als ze echt 'Topsportklimaat' willen. Oke ik ben erg negatief daar kan deze Baumgartl niks aan doen hij is jong en talentvol ik denk dat het een goede aankoop is.
 
Scouting? Deze man was beter als Scwaab bij Stuttgart. Dus dan zou hij nu ook wel beter zijn. .

Scwaab was matig, maar door zijn ervaring kon die zich nog geregeld redden, deze dude is jong dus moet gewoon beter zijn om zich staande te houden.. Het blijft eng als je met zulke broekies de oorlog wilt gaan winnen, maar het is vast een vooruitgang, of het nou 2% is of 42% vergeleken met zijn landgenoot of de amateur Luckassen
 
Scwaab was matig, maar door zijn ervaring kon die zich nog geregeld redden, deze dude is jong dus moet gewoon beter zijn om zich staande te houden.. Het blijft eng als je met zulke broekies de oorlog wilt gaan winnen, maar het is vast een vooruitgang, of het nou 2% is of 42% vergeleken met zijn landgenoot of de amateur Luckassen
Niets engs aan. Duits jeugd international. Hopelijk snel in de basis. Hetzelfde hoop ik voor Boscagli.
 
Overigens zag ik dat hij aan kwam rijden in een aardig dikke Mercedes. Zal toch wel een tegenvaller zijn om die te downgraden naar een Alfa Romeo.
 
Overigens zag ik dat hij aan kwam rijden in een aardig dikke Mercedes. Zal toch wel een tegenvaller zijn om die te downgraden naar een Alfa Romeo.
Om maar te zwijgen over Umbro en Energie direct op je shirt :sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan