Thomas Deng (V) (Gehuurd van Melbourne Victory en alweer op weg naar de uitgang)

Door Elfrink is bevestigd dat hij in beeld is om Jong PSV te versterken. Wat mij betreft goed nieuws, wat meer concurrentie centraal achterin bij Jong. Mogen De Wijs, Koch en Hermansson vertrekken.

Ik ben voor.

Net een paar beelden van gezien, lijkt een verdediger met rust en overzicht, en 't is geen klein manneke.

Laatst bewerkt:
Geen idee of het wat is. Wel weet ik dat Australische sporters een supermentaliteit hebben. Ik heb al een stadionlied voor 'm "Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng Oe Oe".

"Hij speelde dit seizoen 13 van de 27 wedstrijden, waarin hij 2 gele kaarten kreeg."

Dat was het meest opzienbarende dat ze konden verzinnen om erbij te vermelden? :chinrub:

Jup, hij heeft volgens mij niet gescoord en ook geen assists gegeven. Dus dan zet je dat er maar neer :D
Maar er zullen vast wel mensen zijn die het lezen en dat erg belangrijke info vinden. Denk ik. Misschien. Of zo.

Laatst bewerkt:
"Hij speelde dit seizoen 13 van de 27 wedstrijden, waarin hij 2 gele kaarten kreeg."

Dat was het meest opzienbarende dat ze konden verzinnen om erbij te vermelden? :chinrub:

"Hij is berucht onder z'n ploeggenoten door het altijd volpissen van de shampooflessen."

Ze willen hem eerst op huurbasis overnemen, om een beter beeld te kunnen krijgen. Prima, al is het minimum salaris voor non-EU-spelers wel relatief hoog natuurlijk.

Geen idee of het wat is. Wel weet ik dat Australische sporters een supermentaliteit hebben. Ik heb al een stadionlied voor 'm "Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng, Kedeng Kedeng Oe Oe".

Al moet je met zijn huidskleur wel oppassen dat er geen supporters een stadionverbod gaan krijgen voor de "oe oeee!".

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Brands niet zo nauw kijkt bij het halen van deze spelers.

Het lijkt er op dat deze man op huurbasis gaat komen, volgens het Australische Cornerflag hebben beide partijen een overeenkomst. Afwachten dus op de officiële berichten?

Ben benieuwd wat hij kan laten zien in Jong PSV (als hij komt), tot nu toe heeft de JL nog niet veel succes opgeleverd..

Terug
Bovenaan Onderaan