Technisch Manager

Ik begrijp het 'je weet niet wat je er voor terugkrijgt'-sentiment wel.
Toch denk ik dat onder Brands de selectie ontzettend in onbalans is geraakt en de verdediging structureel onderbezet met ridicuul slechte spelers. Iemand die denkt dat een elftal uit twee linies bestaat, daarnaar handelt en ook nog eens aangeeft nou eenmaal meer gecharmeerd te zijn van aanvallende middenvelders, is niet geschikt voor PSV. Hij weigert te investeren in de verdediging en dat neem ik hem kwalijk. Tijd voor nieuw bloed.
Wie het beter zou doen? Geen idee, daarvoor ken ik de eventueel beschikbare kandidaten niet goed genoeg. Maar als die persoon werkt met drie linies, in plaats van twee, ben ik al tevreden.

Beetje vaag, Bacchus.....wil je dan tussen het middenveld en de aanval nog een linie proppen?
 
Beetje vaag, Bacchus.....wil je dan tussen het middenveld en de aanval nog een linie proppen?
Ja, precies! Geen verdedigers meer, de middenvelders een linie naar achteren, een nieuw te verzinnen linie daarvoor en dan de spitsen. Zo moeilijk is het niet toch?
 
Ja, precies! Geen verdedigers meer, de middenvelders een linie naar achteren, een nieuw te verzinnen linie daarvoor en dan de spitsen. Zo moeilijk is het niet toch?

Spektakel verzekerd. En een verbod op terugspeelballen naar de keeper. Vooruit nu Rood-Witten Vooruit PSV. :PSV:
 
Vertrek Brands m.i. een kleine ramp. Ik zie maar 1 voordeel en dat is dat er eindelijk geld geinvesteerd zou kunnen worden in verdedigers.
 
Vertrek Brands m.i. een kleine ramp. Ik zie maar 1 voordeel en dat is dat er eindelijk geld geinvesteerd zou kunnen worden in verdedigers.
Zou kunnen idd... is geen garantie zeker niet als zijn opvolger ziet hoe vaak hij is weggekomen met zulke verdedigers, lees: kampioen geworden... En als zijn opvolger een Max Huiberts is, dan maak ik me geen illusies voor wat betreft verdedigers: ook die geeft weinig om de achterste linie met oudjes als Vlaar en de Wuytentjes van deze wereld. En ik hoop niet dat hij die overgetypte Svensson naar PSV haalt.
 
Ergens hoop ik dat vanmiddag Lozano topscorer wordt en dat hij een geweldig WK speelt met veel goals en dat hij dan weggaat voor zo'n 50-70 M zodat PSV eensklaps een superinjectie krijgt in haar financïen.Ik wil niet dat hij weggaat maar voor PSV's financiële huishouding zou het perfect zijn.Suarez ziet hem graag naar Barcelona gaan en heeft het bestuur aldaar er al op gewezen.Marcel Brands moet gewoon een prijs vragen die voor Nederlandse en misschien ook wel Europese begrippen absurd is.
 
Ergens hoop ik dat vanmiddag Lozano topscorer wordt en dat hij een geweldig WK speelt met veel goals en dat hij dan weggaat voor zo'n 50-70 M zodat PSV eensklaps een superinjectie krijgt in haar financïen.Ik wil niet dat hij weggaat maar voor PSV's financiële huishouding zou het perfect zijn.Suarez ziet hem graag naar Barcelona gaan en heeft het bestuur aldaar er al op gewezen.Marcel Brands moet gewoon een prijs vragen die voor Nederlandse en misschien ook wel Europese begrippen absurd is.
50 tot 70 miljoen? Dat zou inderdaad ontzettend gaaf zijn. Maar hij moet wel een idioot sterk WK spelen, wil er een club komen die zo veel wil betalen.
 
Ergens hoop ik dat vanmiddag Lozano topscorer wordt en dat hij een geweldig WK speelt met veel goals en dat hij dan weggaat voor zo'n 50-70 M zodat PSV eensklaps een superinjectie krijgt in haar financïen.Ik wil niet dat hij weggaat maar voor PSV's financiële huishouding zou het perfect zijn.Suarez ziet hem graag naar Barcelona gaan en heeft het bestuur aldaar er al op gewezen.Marcel Brands moet gewoon een prijs vragen die voor Nederlandse en misschien ook wel Europese begrippen absurd is.

Absurd, dat was de transfer van Milik voor 32 miljoen, terwijl bijvoorbeeld transfermarkt.com destijds een bescheiden 10 miljoen aangaf. Dan kan een Lozano, die nu daar voor 22 miljoen vermeld staat wel vanaf zo'n 70 miljoen weg. En dan kun je nog meenemen dat de prijzen sinds 2016 nog steeds fors omhoog gaan.
 
50 tot 70 miljoen? Dat zou inderdaad ontzettend gaaf zijn. Maar hij moet wel een idioot sterk WK spelen, wil er een club komen die zo veel wil betalen.
Zul je zien dat hij een aardig WK speelt. Goed genoeg voor een transfer, niet goed genoeg voor een monsterbedrag. Zo'n "lullige" 35 miljoen.
 
Toch een mooi interview met Arno Vermeulen over Brands. VZ.
 
NOS zei:
"Toch denk ik dat ze in Eindhoven ook kijken naar iemand als Max Huiberts. Die heeft bij AZ heel goed werk verricht, zeker ook als je kijkt naar de doorstroming van de jeugd. Ook bij PSV zit er een heel goede lichting aan te komen. En de route van Alkmaar naar Eindhoven is vaker bewandeld."

Wat is dat toch, die hang naar Alkmaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan