Technisch Manager

En daarmee dan weer een jaar zonder CL. Want eind augustus 2023 wacht de Nederlandse nummer 2, ons dus, weer een Benfica, Rangers of andere tegenstander waar we , na twee voorronden overleefd te hebben, helaas net niet tegen kunnen scoren.
Maar ja, supporters kunnen zich dan wel verheugen over onze zwarte cijfers in de boekhouding.
En over de lagere prijzen voor de EL dan voor CL passepartouts.
Met steevast rode cijfers is het scenario Veendam of Haarlem. Is de vraag of het supporterhart daarvan harder gaat slaan.
Een positiever inslag is dat we de eerste seizoenhelft nog met Gakpo hebben kunnen spelen, terwijl de gedachte was dat hij al weg zou moeten zijn. En nu ook nog extra geld vangen i.v.t. augustus! ;)
 
Met steevast rode cijfers is het scenario Veendam of Haarlem. Is de vraag of het supporterhart daarvan harder gaat slaan.
Een positiever inslag is dat we de eerste seizoenhelft nog met Gakpo hebben kunnen spelen, terwijl de gedachte was dat hij al weg zou moeten zijn. En nu ook nog extra geld vangen i.v.t. augustus! ;)
+ dat ie een bijdrage heeft geleverd aan het overwinteren in de EL.
 
Met steevast rode cijfers is het scenario Veendam of Haarlem. Is de vraag of het supporterhart daarvan harder gaat slaan.
Een positiever inslag is dat we de eerste seizoenhelft nog met Gakpo hebben kunnen spelen, terwijl de gedachte was dat hij al weg zou moeten zijn. En nu ook nog extra geld vangen i.v.t. augustus! ;)
Je hebt wel gelijk al is het doemscenario Veendam of Haarlem volgens mij toch nog erg ver weg.;)
Maar of PSV supporters jaarlijks vrolijk blijven na weer een 2e plek in de eindstand is ook de vraag.
Goede raad is duur nu budgetten eindstanden bepalen.
 
Je hebt wel gelijk al is het doemscenario Veendam of Haarlem volgens mij toch nog erg ver weg.;)
Maar of PSV supporters jaarlijks vrolijk blijven na weer een 2e plek in de eindstand is ook de vraag.
Goede raad is duur nu budgetten eindstanden bepalen.
Als budgetten eindstanden bepalen is deze transfer toch juist goed geweest voor PSV? ;)
 
Je hebt wel gelijk al is het doemscenario Veendam of Haarlem volgens mij toch nog erg ver weg.;)
Maar of PSV supporters jaarlijks vrolijk blijven na weer een 2e plek in de eindstand is ook de vraag.
Goede raad is duur nu budgetten eindstanden bepalen.
Zolang plek 2 recht geeft op directe plaatsing groepsfase CL is er weinig aan de hand.
 
en wellicht kunnen we beter met 2 sterren blijven spelen als 3 op de borst want dat verwijst naar de amsterdamse paaltjes
 
Ook bij het op een na grootste budget?;)


Zo lang of zodra?
En hoe lang of hoe kort?
Er zijn nog 5 teams die daar voor Nl een bijdrage aan kunnen doen. Daar zijin we er een van. Maar we kunnen treuren om het vertrek van Cody maar laten we realistisch zijn. Hopelijk kunnen we met het geld van hem 2 goede spelers halen. Een spits en een verdediger dan compenseren we dit verlies wellicht.
 
Ik hoor veel kampioenschap verspeelt. Tegelijkertijd is de optie Gakpo scheurt zijn knieën en levert nul euro op ook een optie.

De selectie is zeker minder geworden met het vertrek van Gakpo. Maar ook met Gakpo was het geen zekerheid op een kampioenschap. In tegendeel we staan niet eens bovenaan.

Ik baal zeker. Maar financieel had psv dit nodig. Liever dat dan in de winterstop voor 35 miljoen. Daarnaast hebben we nog even de tijd om versterkingen te halen.
 
Wat ik me dan afvraag: waarom is de vacature TD bij PSV weer een werkervaringsplek voor iemand die nooit TD us geweest?
 
Steinsson is anders vier jaar TD geweest in Engeland. Scout en hoofdscout bij Everton. Technisch adviseur van Ijsland en rechterhand van de Managing Director bij Tottenham.

Dus nee, verre van een stagiaire
Maar de nieuwe TD wordt opgezadeld met een onmogelijke taak.

"De nieuweTD staat hoe dan ook voor een loodzware taak bij PSV, dat wil besparen op salarissen en transfersommen. Tegelijkertijd moeten de beste spelers voor lucratieve bedragen verkocht worden, maar blijven de doelstellingen overeind. De Eindhovenaren willen kampioen worden."

Op weg naar de afgrond. :cautious: :fear:
 
Steinsson is anders vier jaar TD geweest in Engeland. Scout en hoofdscout bij Everton. Technisch adviseur van Ijsland en rechterhand van de Managing Director bij Tottenham.

Dus nee, verre van een stagiaire

Heb zijn loopbaan niet gevolgd. Las in het artikel dat ie scout is geweest van Everton en performance manager ofzo bij Tottenham. Daar kon cv van John als hoofdscout ook wel tegenop. Maar dat ie 4 jaar td is geweest wist ik niet. Dat is relevantere werkervaring voor deze vacature
 
Terug
Bovenaan Onderaan